[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Agressió a un company per utilitzar la seva llengua

Agressió a un company per utilitzar la seva llengua

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 23 juny, 2006 14:38

El passat capvespre del dimecres 21 de juny, un grup de nois estaven a la plaça d’en Coll assegut en una terrassa, quan de sobte la policia els aborda demana’ls-hi la documentació. Responen a aquest requeriment i la mostren. Un dels nois demana quins son els motius d’aquesta comprovació rutinària. Al dirigir-se a l’agent en català, aquest assegura no diu no entendre el que diu, així que torna a repetir la mateixa pregunta. La resposta es idèntica, i es aquí quan comença l’episodi de tensió.

El nacional l’aparta del grup i l’emmanilla. Alhora que l’immobilitza, també l’agredeix de manera verbal i física. Als seus companys els obliguen a mantenir-se al marge fins que arriba un cotxe patrulla i se’l emporten cap a comissaria. Durant el trasllat l’amenacen amb el que li pot succeir un cop arribin. Allà segueixen practicant l’abús de poder amb tota la impunitat que els hi comporta el seu càrrec. Tancat en una habitació a soles, presencia com un agent arriba a amenaçar-lo amb una pallissa i fins hi tot amb volar-li el cap.

Finalment, prop de les 10.30 hores del vespre, surt per requeriment de la seva advocada i es retroba amb tots els companys i companyes que esperaven fora. Al dia següent, es va celebrar el judici de faltes contra el nostre company. L’acusació de resistència a l’autoritat i desobediència, ha convertit en una paròdia aquest judici en el que l’acusació no es sostenia sobre els fets esposats i contínuament entrava en contradicció en si mateixa, posant en boca del company, frases d’allò més absurdes i que mai havia pronunciat. Per tot això, la condemna ha pujat fins els 180 euros de multa.

Encara ara, no podem expressar-nos lliurement amb la nostra llengua;
episodis com aquest demostren com ens poden reprimir per parlar tal i com ens varen ensenyar de petits, i no deixant morir una part viva de la nostra cultura. La brutalitat amb la que ens ho impedeixen no te límits. A cops i insults ens recorden que el català no es la llengua de l’estat espanyol, no es la seva llengua, i que no ha de ser tampoc la nostre.

S’ha convertit la llengua en un instrument polític que ens col•loca en una banda o altre del seu joc, nosaltres no volem les fronteres ni dels uns ni els altres. La llengua i la cultura son una cosa viva, que ens permet comunicar-nos i aprendre els uns dels altres, i mai l’hem de deixar morir. La lluita de classes no entén de fronteres ni barreres, siguin aquestes tan lingüístiques, com culturals, econòmiques,... Seguirem defensant la nostra llengua, denunciant l’abús de poder i lluitant per un mon sens ordres ni
classes socials.

Secretaria de Premsa i Propaganda
SOV de la CNT a Palma de Mallorca
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 23 juny, 2006 14:42

Parlar en català no és cap delicte!

Maulets volem fer públic el nostre pronunciament davant la detenció d'un company per haver-se adreçat en català a la policia nacional.

Els fets començaren quan el nostre company es trobava amb dos companys més a la terrassa d'un bar a la cèntrica plaça d'en Coll. En aquells moments es personaren 2 policies nacionals que procediren a identificar els joves. Davant d'aquesta arbitrarietat, el jove detingut els hi demanà – en català – quin era el motiu de la identificació. La resposta del policia va ser "no te entiendo. Hablame en castellano". El company repetí la pregunta i a partir d'aquí el policia el va fer aixecar i l'apartaren dels altres companys.

Al ser apartat del grup, davant l'atònita mirada de les presents a la plaça, el policia realitzà una clau amb la qual luxà el braç del company. Instants després era emmanillat, introduit dintre d'una furgoneta i conduit a la Prefectura de la Polícia Nacional. Dintre de la furgona va ser amenaçat de que li "partirian la cara".

A partir d'aquest moment diverses persones es concentraren a les portes de la Jefatura a esperar notícies del detingut. Val a dir que l'actitut de la polícia va ser en tot moment xulesca i despectiva. Al mateix moment de l'arribada, el polícia que havia efectuat la detenció, es negà a facilitar cap tipus d'informació al·legant que això era "competencias del juez". També cal destacar que diverses persones que esperaven la posada en llibertat del company varen ser expulsades de les dependències policials de males maneres i sota amenaça de ser detingudes.

Passades unes tres hores després de la detenció, el jove va ser posat en llibertat . L'endemà se'l cità per un judici ràpid sota l'acusació de desobediència que ha acabat amb la imposició d'una multa de 180 euros.

Davant d'aquests gravíssims fets provocats per la polícia espanyola, Maulets – el jovent independentista revolucionari volem posar de manifest:

-Consideram totalment arbitrària la identificació del tres joves i la posterior detenció d'un d'ells. Ells eren les úniques persones a les que se'ls solicità la documentació en una plaça plena de gent.

-La il·legalitat de la detenció del company al no resistir-se en cap moment a la seva identificació.

-L'actitud violenta de la policia nacional amb el nostre company com també amb les persones que s'interessaven per ell a la comisaria. A n'això cal sumar-li la negació dels agents identificar-se amb el seu número de placa.

-La vergonya que suposa la condemna al nostre company, havent estat ell el perjudicat per l'actuació policíaca.

Finalment, només ens queda refermar la solidaritat amb el nostre company i el nostre compromís en seguir denunciat tots els actes a la nostra llengua i als abusos d'autoritat.

Parlar en català no és cap delicte!

--

Maulets, el jovent independentista revolucionari
Visita el nostre espai a la xarxa.
[ http://www.maulets.org/mallorca ]
Seppuku

Re: Agressió a un company per utilitzar la seva llengua

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 23 juny, 2006 18:12

Seppuku ha escrit:Agressió a un company per utilitzar la seva llengua

El passat capvespre del dimecres 21 de juny, un grup de nois estaven a la plaça d?en Coll assegut en una terrassa, quan de sobte la policia els aborda demana?ls-hi la documentació. Responen a aquest requeriment i la mostren. Un dels nois demana quins son els motius d?aquesta comprovació rutinària. Al dirigir-se a l?agent en català, aquest assegura no diu no entendre el que diu, així que torna a repetir la mateixa pregunta. La resposta es idèntica, i es aquí quan comença l?episodi de tensió.

El nacional l?aparta del grup i l?emmanilla. Alhora que l?immobilitza, també l?agredeix de manera verbal i física. Als seus companys els obliguen a mantenir-se al marge fins que arriba un cotxe patrulla i se?l emporten cap a comissaria. Durant el trasllat l?amenacen amb el que li pot succeir un cop arribin. Allà segueixen practicant l?abús de poder amb tota la impunitat que els hi comporta el seu càrrec. Tancat en una habitació a soles, presencia com un agent arriba a amenaçar-lo amb una pallissa i fins hi tot amb volar-li el cap.

Finalment, prop de les 10.30 hores del vespre, surt per requeriment de la seva advocada i es retroba amb tots els companys i companyes que esperaven fora. Al dia següent, es va celebrar el judici de faltes contra el nostre company. L?acusació de resistència a l?autoritat i desobediència, ha convertit en una paròdia aquest judici en el que l?acusació no es sostenia sobre els fets esposats i contínuament entrava en contradicció en si mateixa, posant en boca del company, frases d?allò més absurdes i que mai havia pronunciat. Per tot això, la condemna ha pujat fins els 180 euros de multa.

Encara ara, no podem expressar-nos lliurement amb la nostra llengua;
episodis com aquest demostren com ens poden reprimir per parlar tal i com ens varen ensenyar de petits, i no deixant morir una part viva de la nostra cultura. La brutalitat amb la que ens ho impedeixen no te límits. A cops i insults ens recorden que el català no es la llengua de l?estat espanyol, no es la seva llengua, i que no ha de ser tampoc la nostre.

S?ha convertit la llengua en un instrument polític que ens col?loca en una banda o altre del seu joc, nosaltres no volem les fronteres ni dels uns ni els altres. La llengua i la cultura son una cosa viva, que ens permet comunicar-nos i aprendre els uns dels altres, i mai l?hem de deixar morir. La lluita de classes no entén de fronteres ni barreres, siguin aquestes tan lingüístiques, com culturals, econòmiques,... Seguirem defensant la nostra llengua, denunciant l?abús de poder i lluitant per un mon sens ordres ni
classes socials.

Secretaria de Premsa i Propaganda
SOV de la CNT a Palma de Mallorca

Vol dir que parlar en català a un puta policia espanyol és un acte revolucionari, mentre que parlar espanyol amb un col·lega narco colombià és un acte cosmopolita i multicultural.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 23 juny, 2006 18:24

Xesc Corraler ha escrit:Vol dir que parlar en català a un :0) policia espanyol és un acte revolucionari, mentre que parlar espanyol amb un col·lega narco colombià és un acte cosmopolita i multicultural.

On cony has vist lo de l'acte revolucionari? No se que putes te a veure un narco colombià amb tot això. A més això del narco és generalitzar i diu molt de tu.

Sempre has de tenir un "però", SEMPRE. Tot el que diuen els altres està malament, mal escrit i ple d'espanyolismes. Tu sempre tens la raó absoluta i sempre ets el darrer en opinar.

Bah!!! ja n'estic tip de la teva arrogància!
Seppuku l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 23 juny, 2006 18:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 23 juny, 2006 18:34

Seppuku, què trobes de les festes de Sant Joan a Ciutadella i dels privilegis que tenen els nobles que són els únics que poder ser caixers senyors?

Lis han de donar gillotina a n'aquests també???? :twisted:
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 23 juny, 2006 18:41

webmaster2 ha escrit:Seppuku, què trobes de les festes de Sant Joan a Ciutadella i dels privilegis que tenen els nobles que són els únics que poder ser caixers senyors?

Lis han de donar gillotina a n'aquests també???? :twisted:

Ni punyetera idea. No hi he anat mai jo a les festes de Sant Joan. Supòs que deuen ser els descendents dels nobles.

Amb les tradicions m'estimo més no ficar-me, que sempre ens surts escaldat, però les mases populars ja decidiran. Una vegada començen a rodolar caps és mal de fer aturar-ho. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Gori Roig » ds. 24 juny, 2006 22:22

Imatge

Quin gran invent
Gori Roig

Entrades: 120
Membre des de: dt. 7 març, 2006 2:20
Ubicació: Òrbita Soviètica

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 26 juny, 2006 12:40

Seppuku ha escrit:
Xesc Corraler ha escrit:Vol dir que parlar en català a un :0) policia espanyol és un acte revolucionari, mentre que parlar espanyol amb un col·lega narco colombià és un acte cosmopolita i multicultural.

On cony has vist lo de l'acte revolucionari? No se que putes te a veure un narco colombià amb tot això. A més això del narco és generalitzar i diu molt de tu.

Sempre has de tenir un "però", SEMPRE. Tot el que diuen els altres està malament, mal escrit i ple d'espanyolismes. Tu sempre tens la raó absoluta i sempre ets el darrer en opinar.

Bah!!! ja n'estic tip de la teva arrogància!

Mira Seppuku, em sap greu que el sol t'hagi escaldat un poc el cervell i t'hagis enrabiat d'aquesta manera. L'únic que vaig fer és contestar un missatge on se'm posava aquest cas com a exemple, atès que jo havia parlat del gonellisme d'alguns -soi disant- anarquistes.
Només puc generalitzat perquè no conec, ni en faig comptes, tots els colombians que vénen aquí pensant-se que això és la madre patria.
Això de sempre tenir un PERÒ em sembla una virtut, gràcies. De fet, crec que hauria de ser la pretensió, també, de tants de "progressistes" i "rojos" com els que escriuen en aquest fòrum. Fora el cofoisme i els panxacontents, sempre més enllà!
És cert que n'hi ha que escriuen malament, no és culpa meva.
Mai he pensat tenir la raó absoluta, gairebé ni relativa. No som sempre el darrer en opinar.
Arrogància, orgull, són mots cars a Mishima i a mi mateix.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: boc de son catlà » dl. 26 juny, 2006 19:22

Xesc Corraler ha escrit:(...)Mira Seppuku, em sap greu que el sol t'hagi escaldat un poc el cervell (...)

Ostres Seppuku!! Ara el qui ho sap tot (que no vinga a escoltar-me) t'ha concedit la gràcia. Ja saps que tens cervell!!!
Jo no arribo a tant, què hi farem?
Qui és en Mishima? Ho sento però no arribo a tant. Si em demanessin qui és el pare d'en Michael Douglas encara us podria respondre.....però en Mishima en sona a japonès. Japonès, je,je.
.................................................. i es qui no ho creu , que ho vagi a cercar.
boc de son catlà

Entrades: 16
Membre des de: ds. 21 ago., 2004 1:01
Ubicació: http://www.uv.es/~pla/redroja.html

UNREAD_POSTAutor: boc de son catlà » dl. 26 juny, 2006 19:34

webmaster2 ha escrit:Lis(*) han de donar gillotina a n'aquests també???? :twisted:

(*)Els .
La guillotina està passada de moda (espanyolisme?) . Pot ser el millor seria enviar-los a Guantanamo.
.................................................. i es qui no ho creu , que ho vagi a cercar.
boc de son catlà

Entrades: 16
Membre des de: ds. 21 ago., 2004 1:01
Ubicació: http://www.uv.es/~pla/redroja.html

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 27 juny, 2006 11:16

boc de son catlà ha escrit:
Xesc Corraler ha escrit:(...)Mira Seppuku, em sap greu que el sol t'hagi escaldat un poc el cervell (...)

Ostres Seppuku!! Ara el qui ho sap tot (que no vinga a escoltar-me) t'ha concedit la gràcia. Ja saps que tens cervell!!!
Qui és en Mishima? Ho sento però no arribo a tant. Si em demanessin qui és el pare d'en Michael Douglas encara us podria respondre.....però en Mishima en sona a japonès. Japonès, je,je.

N'hi ha que necessiten medicació i tractament psiquiàtric urgentment. Imaginen espanyolismes, gonellistes, màfies colombianes i conspiracions islamico-terroristes o sionistes per tot arreu. Estan en contra de tot i de tots. Això si que és preocupant i no una ximple insolació cerebral.

Lo d’en Mishima jo tampoc se a que ve, reductes de la seva demència, segurament. Vaig fer un comentari que m’agradaven els seus llibres, però no la seva persona.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 27 juny, 2006 15:58

Seppuku ha escrit:
boc de son catlà ha escrit:

N'hi ha que necessiten medicació i tractament psiquiàtric urgentment. Imaginen espanyolismes, gonellistes, màfies colombianes i conspiracions islamico-terroristes o sionistes per tot arreu. Estan en contra de tot i de tots. Això si que és preocupant i no una ximple insolació cerebral.

Lo d?en Mishima jo tampoc se a que ve, reductes de la seva demència, segurament. Vaig fer un comentari que m?agradaven els seus llibres, però no la seva persona.

M'estàs decebent, Seppuku. De Mishima ens vares prometre més informació i no va venir mai. Ara te'n desentens però abans no el tenies tant bo de dejectar.
Sempre he procurat discutir amb tu d'una manera raonada i ara em surts amb aquestes!
Del paràgraf anterior: res del que hi anomenes és imaginari. Jo no estic en contra de tot ni de tots. Tenint en compte la meva opinió sobre la psicologia, a bastament manifestada, et diré que no crec en els tractaments psiquiàtrics, ja no en parlem dels altres.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 27 juny, 2006 17:14

Xesc Corraler ha escrit:M'estàs decebent, Seppuku. De Mishima ens vares prometre més informació i no va venir mai. Ara te'n desentens però abans no el tenies tant bo de dejectar.
Sempre he procurat discutir amb tu d'una manera raonada i ara em surts amb aquestes!
Del paràgraf anterior: res del que hi anomenes és imaginari. Jo no estic en contra de tot ni de tots. Tenint en compte la meva opinió sobre la psicologia, a bastament manifestada, et diré que no crec en els tractaments psiquiàtrics, ja no en parlem dels altres.

Mira! Una recol·lectora de pollastres!!!
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yMVBNF_mgwU"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yMVBNF_mgwU" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 27 juny, 2006 18:37

Molt bé Seppuku, ja ens hi acostem.
Tu que tens manya amb aquestes coses, mira a veure si trobes informació sobre plomadores de pollastres, que aquest és el "quit" en questió. :?

Mem si el psicòpata que cerca tantes coses, ens dóna una mà...
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 27 juny, 2006 19:33, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Psicòpata » dt. 27 juny, 2006 19:16

webmaster2 ha escrit:Molt bé Seppuku, ja ens hi acostem.
Tu que tens manya amb aquestes coses, mira a veure si trobes informació sobre plomadores de pollastres, que aquest és el "quit" en questió. :?

Mem si el psicòpata que cerca tantes coses, ens dóna una mà...

Vaja quins encàrregs .
Si vols puc penjar com un militars xinessos decapiten un pollastre i el plomen viu .
Psicòpata

Entrades: 899
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 11:51

Següent

Torna a: Consultes de català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant