[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - vergonya local

vergonya local

Re: More and more

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » ds. 18 març, 2006 12:14

webmaster2 ha escrit:Biel, i el " qui",, quan es demana, toca dur accent???

A qui ho hauries de demanar és a algú que en sàpiga. Perquè qui sóc jo per respondre't ?
De totes maneres crec (per intuició) que no s'accentua mai de mais.
Biel Maçoter l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 18 març, 2006 12:22, en total s’ha editat 2 vegades.
Biel Maçoter

Entrades: 184
Membre des de: dv. 27 gen., 2006 15:38

Vaaaja!!

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 18 març, 2006 12:21

I tu que ets també com una mena de filòloga intrèpida, ho has tengut a davant els morros un parell d'anys i no has dit res.

I mira que en pots arribar a donar de matadura.

Encara te massolarem a tu que sabem quí ets, al de la vergonya, que en passi tota la que vulgui.
A mi, mentres m'afectava la terrible vergonya inicial, vaig sercar una ganivet de serreta per tallar-me les venes però no en vaig trobar cap.
Després vaig veure un moix pel corral i me va distreure..se me'n va anar del cap
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » ds. 18 març, 2006 12:24

Què és el que he tengut davant els morros un parell d'anys?
Biel Maçoter

a e i o u

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 18 març, 2006 12:29

Home! ,dins la barra de " INICIATIVES", hi tenim l'apartat de " Quí sab" , dues paraules, dues errades.

Llàstima no haver-hi posat un article també..supós que l'hauriem brodada :?
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » ds. 18 març, 2006 12:31

Vatuadell!! Tens raó.
P.S.- Crec que s'escriu supòs. O suposo.

I ara ens volen fer trilíngües (*). No crec que ens en sortiguem d'aquesta.
(*) Està ben escrit?
Biel Maçoter

UNREAD_POSTAutor: Visitant » ds. 18 març, 2006 13:43

Sincerament, a aquest poble hi ha coses molt més dignes de dur el nom de vergonya local:
La piscina tapada, la rotonda que no pot tocar interessos dels "seus", el polígon industrial, les obres eternes dels "seus" tancant carrers principals sencers hores i hores, l'ampliació del port esportiu, la batlesa signant certificats falsos, el Sindicat mort sense enterrar, la destrucció del mític Parc municipal, l'ineficàcia de guàrdia civil i policia local, els problemes de trànsit a tota hora i lloc, la Mola construida, la desaparició del puig de Sant Nicolau, la no-beatificació del Pare Duran, el no-nomenament de fill ilustre a don Macià Tibús, etc. Afegiu-hi el que volgueu...
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » ds. 18 març, 2006 15:24

Pot ser el govern que vàrem votar perquè ens governés 4 anys.
Això en fa de vergonya!!!!!
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » ds. 18 març, 2006 15:33

Wepmaster2: després del quí sab,he anat a veure si trobava faltes per enlloc. Estic mirant i crec que no és registre't sinó registra't. Investiga-ho.
I Rasputín també ho podries accentuar a no ser que estigui en anglès.
Aquest trilingüisme ens durà a la tomba.
Àlbum.
Biel Maçoter

molt satisfet

UNREAD_POSTAutor: almogàver » ds. 18 març, 2006 18:19

Així m'agrada. Veig que és bo de fer encendre una xispa i passar gust de veure què és el que més EMPRENYA. Senyal que punyim a on toca.
Però trob que tudar tanta saliva amb un ase com jo, no paga la pena.
Au, caresllargues,
escoltau el profeta BAUÇÀ:
CAMINAR I RIURE MOLT:
EL SECRET DE NO CANSAR-SE.

8)
almogàver

tota la raó

UNREAD_POSTAutor: almogàver » ds. 18 març, 2006 18:23

Té tota la raó, weBmàster. O "uep, màster"? He, he.
És REGISTRA'T. A "qui sap?" no s'accentua la "i".
Que no s'ofengui ningú. No ho faig amb afany de pedantisme.
Un almogàver no és un intel·lectual.
SALUT.
almogàver

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 18 març, 2006 19:58

Biel Maçoter ha escrit:I Rasputín també ho podries accentuar a no ser que estigui en anglès.

Està en anglés.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Visitant » ds. 18 març, 2006 23:20

És anglès.
I perquè està en anglès? Si fos en rus ho entendria, però en anglès.......
Visitant

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 18 març, 2006 23:31

....Ara s'altre....

Idò perque el meu teclat no té caracters cirilics.

Mira tu per on.
EXwebmaster2
Site Admin

Apartat Vergonya Local

UNREAD_POSTAutor: Gori Roig » dg. 19 març, 2006 21:25

Jo crec que l'apartat Vergonya Local podria ser una espai de denúncia gràfica, penjar la vergonya local al fòrum en forma gràfica, ja sigui foto de carnet o un paissatge. "Quí Sap!" potser d'aqui una temporada podem construïr una galeria de vergonyes locals i més endavant una exposició a la casa de cultura, jeje.

Salut!
Gori Roig

Entrades: 120
Membre des de: dt. 7 març, 2006 2:20
Ubicació: Òrbita Soviètica

Re: Apartat Vergonya Local

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 20 març, 2006 11:11

Gori Roig ha escrit:Jo crec que l'apartat Vergonya Local podria ser una espai de denúncia gràfica, penjar la vergonya local al fòrum en forma gràfica, ja sigui foto de carnet o un paissatge. "Quí Sap!" potser d'aqui una temporada podem construïr una galeria de vergonyes locals i més endavant una exposició a la casa de cultura, jeje.

Salut!

Aquesta idea m'agrada!

Ara bé, fins a quin punt és legal fer fotos, per posar un exemple, d'un abocament il·legal dins una propietat privada i publicar-ho per fer una denúncia?
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes de català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant