[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - sabatada!

sabatada!

AIXÒ, JOCS I CABOTADES

sabatada!

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 15 des., 2008 20:20

Imatge
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dl. 15 des., 2008 20:37

Poi!!!
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dl. 15 des., 2008 21:13

Que es una espardenya de "destruccion masiva"!??

quins reflexes felinos que te el sr. arbusto!!!! :twisted:
Semper paratus
ESPARTANO

Entrades: 32
Membre des de: dv. 5 des., 2008 20:43
Ubicació: Aqui devora jo

UNREAD_POSTAutor: Voyeur » dt. 16 des., 2008 10:41

Gol!
Voyeur

Entrades: 317
Membre des de: dg. 27 abr., 2003 19:40

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 16 des., 2008 18:49

Seppuku

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dt. 16 des., 2008 23:26

Llastimà de sa mala punteria,de aquest bon home,jejejejejeje
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dc. 17 des., 2008 1:18

Malmena un poc s'alcabot aquest.

http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 17 des., 2008 11:04

Imatge

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mirau el vídeo! Ara ja fan processons amb sa sabata! :twisted: :twisted: :twisted:
Seppuku

SABATADA

UNREAD_POSTAutor: kel » dj. 18 des., 2008 21:31

JO TROP QUE SI FOS EL TEU PARE NO AL POSERIAS , NI AL TRUCARIAS.
AM, EIXO NO VUI DIR QUE JO ESTIGUI DE ACORT AM AQUES IDIVIDUO AMERICA , ARE BE SI EIXO METEIX SA FA AL HUGO CHAVES
AQUEST PERIODISTA SERIA MORT.
kel

Entrades: 24
Membre des de: dg. 12 nov., 2006 20:01

Re: SABATADA

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 19 des., 2008 0:14

kel ha escrit:JO TROP QUE SI FOS EL TEU PARE NO AL POSERIAS , NI AL TRUCARIAS.
AM, EIXO NO VUI DIR QUE JO ESTIGUI DE ACORT AM AQUES IDIVIDUO AMERICA , ARE BE SI EIXO METEIX SA FA AL HUGO CHAVES
AQUEST PERIODISTA SERIA MORT.

Ves alerta amb comparar mon pare amb aquest betzol. Ell té molta més honra i dignitat que aquest cap de fava imperialista beligerant, torturador que no té cap vergonya en practicar terrorisme d'estat.

Referent a s'altre betzol, en Chavez, té recoman veure "La revolución no será televisada" per comprobar com és desvirtuen les noticies. No només facis cas del telediaris d'aquí, que el posen a parir i tot seguit posen un anunci d'un minut i mig en màxima audiència de Repsol. No estic totalment d'acord amb tot el que fa, però al manco no és cap esclau dels païssos depenents del petroli.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dv. 19 des., 2008 1:24

Seppuku ha escrit:No estic totalment d'acord amb tot el que fa, però al manco no és cap esclau dels païssos depenents del petroli.

Au ido!!! com deien al un,dos, tres;.."no és cap esclau dels païssos depenents del petroli.... i hasta aqui puedo leer.

Entenc estimat seppuku, que el que no esta totalment d'acord, es que esta en part a favor, no?.....i a favor d'aques altre personatje?....mmmmm....no se que pensar, tal vegada lo que toca amb la guitarra? o que va conseguir fer perdre els papers al "Borbon"?....perque per la resta......son dos estils diferens pero amb ses butzes d'un poden penjar a l'altre..... :wink:

I jo trop que esta molt be que lo de sa sabatada surti a la llum, als forums, alinternet (xulo tot junt, he?) i altres emisions intelestelars....ja fara el cap viu!!! i qui no vol pols..... :twisted:
Semper paratus
ESPARTANO

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 19 des., 2008 12:00

ESPARTANO ha escrit:Entenc estimat seppuku, que el que no esta totalment d'acord, es que esta en part a favor, no?.....i a favor d'aques altre personatje?

El tema Chavez m'ha interesat de sempre. Sa veritat és que m'ho estudiava de valent per poder críticar-lo davant els meus companys comunistes, però he de reconeixer que s'han fet coses ben fetes. No alçaré el puny cridant "Patria o muerte!" però si reconeixaré alguns avanços comparat amb anteriors governs i altres païssoc latinoamericans.

La llei de Terres i Hidrocarburs, per exemple, nacionalitzant el petroli comprant (no expropiant, com és va dir) les infraestructures de Repsol (en lloc de vendrer-les a la màfia Rusa -ejem, ejem-) i convertint els beneficis en petrodolars amb els quals han construit infraestructures i obert una cadena de supermercats estatals. Amb la reforma agrària ha expropiat terres als terratinents per donar-les als treballadors. La ocupació laboral ha augmentat moltíssim i evidentment els nivells de pobresa també han baixat de forma dràstica. La taxa de mortandad infantil és menor que als mateixos EUA.

Per cert, aquest tal Kel que diu que en Chavez mataria gent, que recordi com al cop d'estat del 2002 dels militars dictatorials contra el govern de Chavez -elegit democràticament- no hi ha haver cap execució, ni tan sols presó, contra els colpistes.

En Chavez ho ha guanyat tot democràticament mentre els militars han intentat vàris cops d'estat, amb millonaries subvencions nordamericanes i l'ajuda logística del seu exercit i de la CIA. En aquestes circunstàncies jo tampoc hagués renovat la llicència a un canal de TV que ha estat a les ordres dels sanginaris militars i els va donar suport i ajuda a l'hora de fer el cop d'estat.

No tot són flors i també s'han comés errors com mutar un sols sindicat estatal, mala política d'habitatge, que ha augmentat la inseguretat ciutadana, pésima política en importacions i que, encara que s'han expropiat terres, els pagesos i la agricultura encara no han aconseguit desenvolupar-se del tot. Evidentment també el seu caràcter populista i cercar la reelecció indefinida no juga en favor seu.

Tot això no ho diuen als telediaris, just saben treure les barrebasades que amolla i les males noticies. Però és que aquí té més poder Repsol que el PSOE.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » ds. 20 des., 2008 12:52

Cert que el telediari nomes mostra el que conve al govern de torn, cert que las petroleres tenen el poder...casi tota la informacio es manipulada ( no nomes al telediari) i les font mai son totalment imparcials....o sigui; molt be lo que dius Seppuku, pero ni tant ni tant poc...es la teva opinio i el teu punt de vista, molt respetable per cert.

Jo tenc un plantetjament mes radical, com ja vaig dir, tant un com s'altre son dos "freakys" 2 estils diferents, aixo si.

"En política siempre debemos optar entre dos males"
Christopher Morley

Crec que no cal explicar que soc del equipo "A" Agnostic i Apolitic.

bon cap de semana Seppuku......besitos
Semper paratus
ESPARTANO

zapateado

UNREAD_POSTAutor: kel » ds. 20 des., 2008 22:14

Seppuku,,, Perdona si te he ofendido , quien tiene la cola de paja se la quema.
Creo que el tema padre , es un tonteria , sin embargo no es una tonteria , ser nacionalistas o extremistas ya que ello ,es peor que una dictadura.
Yo se , que no todo lo que se dice , o bien todo lo que vemos es verdad , pero si entiendo tu punto de vista , sin embargo quiero que entiendas el mio , toda esta gente es GENTE DE MAL , y, ni uno ni el otro, te salvaran.
Sinceramente pienso que basta ver la situacion economica que empezamos a vivir , y con ello te puedo decir que esto no es nada.
Creo que, si sobrevivimos el 2009 sera un exito.
Seppuku,no te cabrees y a la proxima te la dedico en catalan.
kel

Entrades: 24
Membre des de: dg. 12 nov., 2006 20:01

Re: zapateado

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dg. 21 des., 2008 22:41

ESPARTANO ha escrit:Crec que no cal explicar que soc del equipo "A" Agnostic i Apolitic.

Jo som de també de la A, l'encerclada. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

kel ha escrit:Sinceramente pienso que basta ver la situacion economica que empezamos a vivir , y con ello te puedo decir que esto no es nada.
Creo que, si sobrevivimos el 2009 sera un exito.
Seppuku,no te cabrees y a la proxima te la dedico en catalan.

No m'empreny, sols que no em compadesc d'en Bush per el fet de ser una persona amb familia.

Coincidesc amb tu en que la situació econòmica anirà a pitjor. Jo ja feie uns anys que ho veie venir amb el tema de l'especulació.

Meam si és ver que a la propera ho fas en català :wink:
Seppuku

Torna a: Jocs i cabotades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant