[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - SON CREST CAPÍTOL Nº 4 - "L'ENDEMÀ"-

SON CREST CAPÍTOL Nº 4 - "L'ENDEMÀ"-

FOTONOVEL.LES

SON CREST CAPÍTOL Nº 4 - "L'ENDEMÀ"-

UNREAD_POSTAutor: BELISARIO » dt. 21 des., 2004 14:20

Imatge
BELISARIO l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 21 des., 2004 20:30, en total s’ha editat 4 vegades.
BELISARIO

Entrades: 71
Membre des de: dj. 2 oct., 2003 0:18

CAPÍTOL IV -" L'ENDEMÀ"-

UNREAD_POSTAutor: BELISARIO » dt. 21 des., 2004 15:26

Pitja al link si vols escoltar la B.S.O. del "flim".
http://www.forumdefelanitx.cat/midis//cap4.mid

Imatge
A primera hora del matí i abans que els criats cridin per berenar a la família Crest, n'Eduardo intenta adalantar-se als aconteixaments i se planta a la cambra de na Cristabel.

-" Toc-toc"-

Imatge

-"Quí serà a n'aquestes hores"- se demana Cristabel.
-"Endavant !!"-

Imatge
-"Uep ! "- diu n'Eduardo encara amb mig cos a fora

Imatge
-"Venía a parlar amb tu reina, tinc una cosforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netforumdefelanitx.neta molt important que dir-te i convé que ho faci, abans que els altres sàpiguen que te vingut a veure"-
Diu n'Eduardo ja més aprop d'allà on era.

Imatge
-"No sé què deu ser tan important per no poder esperar al berenar"- respon Ella.

Imatge
-"Mira,....jo tinc les joies"-
-"Ahh !!"- exclama Cristabel.

Imatge
-"...Però?....perquè ho has fet a n'això? "- demana Ella mig atabalada.

Imatge
-".....Idò per....perque si no les t'hagués fotut jo, les t'haurien fotudes els altres ja fa estona.
Vaig escoltar als germans que parlavan de vender-les sensa que tu ho sabessis. En Francisco Miquel volía enviar doblers a les missions"-

Imatge
-"...A les missions?......quina guarda de pardals !!"-exclama sorpresa na Cristabel.
-" Eduardo!, me sembla que hauriem de donar una lliçó a n'aquesta guarda de pocavergonyes.
Crec que tu i jo, ens podem "evenir"- Deixa caure na Cristabell amb un cert to insinuós.

Imatge
Es queden mirant als ulls una estona , enrevoltats pel silenci de la cambra.

Imatge
........Silenci tan sols romput pels gemecs del vell llit de caoba.....
BELISARIO l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 21 des., 2004 22:58, en total s’ha editat 1 vegada.
BELISARIO

Proxim capítol...

UNREAD_POSTAutor: BELISARIO » dt. 21 des., 2004 21:32

Què deuen estar tramant la resta de la família a n'aquestes hores del matí??
Seràn les joies que li ha tornat n'Eduardo autèntiques? o estarà compinxat amb els altres per fer-li una putada encara més grossa?
Aguantarà el vell llit de caoba tanta fam enrera??

Tot això i altres sorpreses al següent capítol de "SON CREST"
BELISARIO

Torna a: fotonovel.la

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant