[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - ......Vaja...vaja......vaja

......Vaja...vaja......vaja

......Vaja...vaja......vaja

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dt. 17 ago., 2004 16:19

Imatge
Madame Shirra l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 23 ago., 2004 8:54, en total s’ha editat 1 vegada.
Madame Shirra

Entrades: 67
Membre des de: dc. 24 set., 2003 5:50
Ubicació: aprop del Torrentó

ja torn ser per aquí

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dt. 17 ago., 2004 16:39

Vaja quina sorpresa!.
Una torna del fòrum de Barcelona tota desilusionada (..pensava fer un jornal...quina fotuda!) i trob que això està de lo més animat.
Així m'agrada. Necesit un poc d'acció.. ja que lo que ha estat el famós Fòrum....m'estim més no parlar-ne.
Bé amics... ja torn ser per aquí.. a veure si ara que venen les festes faig un velló.. que les obres varen costar un potosí.. i per Barcelona les coses no m'han anat massa bé.
He arribat fa un poc i vaja quina calor que fa a Felanitx.
M'he llevat ses bragues i sostens, només arribar.
He anat tot d'una al "local" perque se ventilés un poquet.. i la cosa sembla que està tot en orde. Al menys a la bodega hi ha totes les capses de ginebra que hi vaig deixar.. més tard miraré la caixa fort.
Veig que per aquí hi ha molt de moviment..m'haurieu de posar un poc al dia.
Què és tot això del Coso i lo de les botelles??. Sobretot lo de les botelles sembla interesant. Supós que deu tenir alcohol si no.. no importa parlar-ne.
Estimada "Una més".. , fa temps parlarem una miqueta tu i jo i quedarem que me mostraries un poc les tresques d'aquest poble ja que jo conec poca cosa i sempre he d'anar a Manacor quan tenc que menester "algo".
Perquè no quedem i feim unes pastes amb uns timbols de JB i me poses al dia,..me..faries tant......contenta.
També m'hauries d'aconsellar on puc trobar un parell de dones que m'ajudin a fer net , ja que el local està ple de pols. Hi ha tant per fer.
Veuràs el lloc.. he pensat de posar-li "Torrentó-Ranch". A mí m'agrada encara que no sé si tendré lios amb un altre local de poca solfa de per ciutat.
Per cert.. he rebut amenaces que si obr aquest local i no don part dels beneficis a mafia xina de per allà, me cremaran la cara. No tinc por, vaig anar a judo .
Bé, vos deix.. que tenc que desfer les maletes i anar a la peluqueria, que al cotxe no hi tenc aire acondicionat i he venguda amb el vidre baix i la veritat és que no faig massa planta.. i UNA,... que té un lloc de responsabilitat i ha de ser marca de la casa...ha de donar exemple.. que si no.... el banc s'endurà la barra, les lampares i tots els bidets nous que hem posat.
Un petó.
Madame Shirra l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 18 ago., 2004 1:53, en total s’ha editat 3 vegades.
Madame Shirra

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 17 ago., 2004 17:42

"Torrentó-Ranch" em sembla un nom molt encertat, precios. Encara que darrerament per Mallorca el local més de moda té un mon no tant americà, de caire més diguem-ne... rus!

Dels xinos aquets no en tenia noticia, els de la vila no fan por ja ni als moixos. El que si hi ha és un coronel japones que en fa de les seves.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

prospecte

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dt. 17 ago., 2004 18:13

Bé.... abans d'anar-me a la peluqueria, com que veig que vaig bé de temps, i tampoc no vaig massa descanbuixada... vos mostraré un adelant de quines son les millores que hem fet al local. Ja sabeu que varem comprar coses antigues i les hem ,...diguesim "actualitzades" pels temps nous que corren.. ja que si no t'actualitzes no arribes a fer calaix.

aquí teniu:
Imatge
Aquest és un nou bidet que hem duit. A Saigón és el darrer crit. Serà per relaxar-mos després de la feina.
Jo ja ho he provat i que dir que no importa que vengui l'aigua calenta....s'arriba a encalentir tota sola......bull casí després d'una estoneta de relax i casi pots prendre una sauna.

i el següent serà pels clients.. per quan no donem a basto o pels que trobiguen les tarifes massa cares.
Imatge

Com podeu veure... intentarem estar a l'altura de les circustàncies.. ja que sabem que a Felanitx la gent té molt de Món.. i no mirarem prim a l'hora de dur les darreres novetats.

Bé... després tornaré i vos mostraré més coses que he instalat.
Ara és vere que m'en tinc que anar.

Més petons........
Imatge
Madame Shirra l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 18 ago., 2004 10:50, en total s’ha editat 3 vegades.
Madame Shirra

DEU MEU!!

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dc. 18 ago., 2004 2:03

Què ha passat a n'aquest poble????

Avui horabaixa i després d'haver escrit aquelles darreres paraules on vos mostrava les darreres innovacions del local, he baixat a Felanitx perque havia quedat en anar a sopar a casa d'uns coneguts.
He arribat a la Vila, he fet dues voltes per intentar aparcar, i quan ho he aconseguit....m'he hagut de demanar a mi mateixa si era a Felanitx o al zoco de Fez.
On son els felanitxers??????
Encara n'hi ha????
No n'he vist ni un.
Tot eren unes fesomies..molt rares i a mí aquesta gent me fa una miqueta de por,,, ja sé que la solen tenir grossa i una està preparada per a tot.. però la veritat.. és que aquest no era el meu esquema de venir a fer feina a Felanitx.
Hi ha felanitxers?????

No n'he vist ni un.

Encara en queden?
Madame Shirra l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 18 ago., 2004 12:10, en total s’ha editat 1 vegada.
Madame Shirra

Oh! Benvinguda!!

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dc. 18 ago., 2004 11:21

Estimada Madame!
Ja era hora de que tornassis, sense tu això no era tan glamurós... i Felanitx no és precisament París, sino més be la plaça de Djemaa el Fna de Marrakech... sobretot els cap-vespres i els dies de mercat... ja que els Felanitxers són gairebé tots a ne's port... però això és un altre tema.

Serà un honor i segurament un plaer mostrar-te ses tresques de La Vila. També te mostraré (si és que les teves fonts d'informació no t'han informada ja) on s'ubica la teva competència. Fins i tot, podries mirar de convencer a algun jove per que anas a investigar una mica...

Jo fos de tu no em deixaria intimidar per la màfia xinesa... si cunvides a la inauguració a alguns membres de la Policia Local i els tractes tan bé com tu segur saps fer, segur que tens la protecció garantida.

Trob que el nom que has triat te xíspa, però com diu l'apreciat Confit, ara el més IN de tot són els nforumdefelanitx.netoms Russos del tipus... Fela-Tín (que tant podria ser de Felanitx com de Fellatio... que cadescú trii el que prefereixi...), Torren-Tín (pero aquest evoca al famós taxista groller...), Raspu-nitx...

T'envii aquesta imatge, que resulta que es el "novamás" a Moscú... que en combinació amb el teu bidet, li donaran un galmour mai vist al teu local.
Imatge

PD. Que teniu wiski també? es que amb la ginebra no m'hi duc gaire bé.
xirimia

Entrades: 166
Membre des de: ds. 27 set., 2003 16:42
Ubicació: Pe's camí

...Hui!... quin mal de cap!!!

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dc. 18 ago., 2004 17:04

Competència????... Ja no més me faltava això.
Axicar-me amb aquest mal de cap i amb lo primer que me trop, és que mentres he estat a fora...... qualqua mala puta m'ha passat a davant.
Quin Món. Això no és com s'hiper que te donen tiket per comprar la carn o el peix. Se tracta d'espabilar-se. Si.. se tracta d'això. Ho provaré amb un lumunba..un segonet...

La boira ja ha fuit dels meus ulls, però no sabía a davant casa hi haguesin fet una altra casa igual. Que raro.
Bé, mentres intent no escampar-me la pintura d'ungles fins al colso i tir un poc de serredís per lo que pugui ser, seguiré exposant els meus dubtes metafisics.
A veure amiga "una més". Un dels meus primers dubtes, és què vol dir això de "una més"?
Une més alta?...una més baixa tal vegada? més prima? més grassa?
Me té intrigada. m'ho hauràs d'explicar.
Ja sabs que forumdefelanitx.netestàs convidada a venir a veure el local, i si te vols setjar al bidet....n'hi ha de tres models. Aquell que has vist a al meu prospecte, és el més...diguesim....."normalet" i que per aquí es pot mostrar.
A un altre li varem adaptar una part de l'antiga màquina de plomar pollastres de can P. de sa càmara.
És una cosa casi electrificant, però això sí...convé posar-se una tavallola banyada pel cap, perque si després et pega per cridar por ser terrible.
Aquest model no més està a segons quines habitacions.
Per cert...dub molt que a n'aquest nou antro que han obert...tenguin coses tan pulides com aquestes.
A l'altre model.. m'estim més no parlar-ne. l'hem posat a la "mazmorra concarrina" i ja son paraules majors. També s'ha de veure.

Avui havía d'anar a espolsar.. però demà vendran unes amigues ja a quedar per aquestes festes i supós que amb un no res n'haurem sortides.
Per cert.. Tot això del Coso sembla que hi ha un duro a fer. M'han dit que mou bastanta gent i jo no sé quin vestit posar-me.
Esper els teus consells.

Un petó.
Imatge
Madame Shirra

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dj. 19 ago., 2004 10:09

Estimada Madame,
Tenc permí que no importa que te preocupis lo més mínim per la teva ¿competència?... vaig emplear aquesta paraula a falta d'una millor...
Resulta que aquestes "senyoretes" per anomenar-les d'alguna manera es tenen un pis montat dins el poble... no gaire lluny de l'Excel-lentíssim Ajuntament (segons vox populi), així és que no crec que tenguin lloc per fer gaires virgueries i, com que intuesc que si és un pis deu haver-hi veinats, tampoc deven tenir res semblant a la "mazmorra concarrina" (que, per curiositat, m'agradaria veure... mem si a partir d'ara hauré de començar a anar més per Ca's Concos.......( o menos!, segons com sigui...)

Jo, t'aconsellaria que el dia del coso t'ho prenguessis amb calma, ja que els "mascles-cosseros-felanitxers" aquest dia, seria ben probable que no estassin per la labor de complir com és degut amb una deesa del sexe... i si pots, desenxufa el bidet aquell que enrampa, no fos cosa que algún te fongués els ploms!

Que em permetries una consúlta? Ja et convidaré a beure el dia del coso per pagar-la.... Tu, com a experta amb el tema: Creus que els espermatozous es poden domesticar? (és un dubte que tenc)!

PDTA: Això del meu nom no te la més mínima importància... som una més del forum-de-felanitx-punt-com...

PETONETS!!!
xirimia

........gghhhhhhhhhhhhhhhzzzzzzzzzzz1

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dj. 19 ago., 2004 17:41

mmmmmm!.... això no pot èsser mai migranya.
La migranya encara no saben con llevar-la..i això amb dos gins-tonics sen va.
Aniré a sercar més gel...un segon.
Estimada amiga:
Me sorpren la simplicitat del teu nom. Ten en comte que ving d'un món o el nom és peça fonamental per sobreviure.
Sol ser carta de presentació.
Si ens haguesim conegut fent feina.. jo hauría suposat que voldría dir.."una més P___ que ses altres", o tal vegada "una més guarra".
Ja sabs, que al nostre camp..la nomenclatura pot ser àmplia i variada.
Però també sé.. que a un poble les coses son més limitades, i malgrat jo hagi viscut a París i LLucmajor, no puc pretendre que totes duguem la mateixa embalada.
Amb el que respecte a la teve consulta..me deixes bocabadada.
Qué vols fer domesticant aquest pobres animalons?
Un circ espermàtic? . Tal vegada un auto-safari en miniatura?
No ho entenc. A més.. si lis poguesis posar un colleret i una charpeta d'aquelles tan agudes i dur-los pel carrer, com si d'un canixe llepacoterres es tractés.. ho entendría,, però la veritat.. és que me sembla amés que el seu adiestrament deu ser una feina bastant enfitosa.
A mi m'agraden més les serps....i que siguin gruixades. i bones d'agafar.....una boa costrictor per exemple.
Que hi hagi màquina amb poques paraules.

Bé...acept lo del daikiri el dia del Coso i seguim parlant de les nostres coses.
Ara m'en tinc que anar cap al torrentó, que per cert...estic enfadadíssima!!!!.
No havía reparat amb aquesta fabricota metàlica que han fet entre el local i el camp de fútbol. M'espenya tota la vista de la suit Lewinski.
A quí podría demanar per veure si hi poguesin penjar a la fàbrica aquesta... un llençols d'aquest pintats que posen a les finques de pisos de per ciutat quan fan reformes.. amb uns motius de niguls i ocellets passant.
Jo crec que estaría millor i no seria tan feo.
Bé...apa guapa.. que estic molt enfeinada arreglant el local.
Ja ens veurem.
Petons mil.
Imatge
Madame Shirra

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dv. 20 ago., 2004 9:35

Be... te diré sa veritat...
De bon de veres m'hauria d'haver posat: de tot i molt... però com que se veu que el dia que em vaig batiar al forum devia tenir sa regla ... mira que els he provades totes les compreses miraculoses que quan te les poses no toques amb sos peus en terra ... però se veu que jo en dec ser immune, perque abans d'arribar a l'estat depresiu suficient per posar-me una més... havia pensat en posar-me tenc sa regla, i que? ... però vaig trobar que a llarg plaç m'empanadiria.......

Ah! gràcies per aclarir-me lo dels espermes... un dia, en privat, quant parli el wiski en lloc de jo, t'explicaré que la consúlta era per sebre que pot fer una amiga meva, que te un amant i els seus espermatozous tenen la pràctica poc decorosa de fugir..... i com que ja no sap com ho ha de fer, m'ha demanat auxili.... i jo havia pensat, que si els poguessin domesticar... no sé dir-los Sit! i ells sit... una bondada... fins que els diguin.. Go!... i ells corrensos cametes me valguen.... per posar un exemple.... ja m'entens...
Jo, com que no tenc aquest problema, no la he poguda ajudar... i veig que ella lo que haurà de fer, és canviar d'amant... m'agradaria estalviar-me el mal trangol d'haver de dir-li, però crec que serà lo millor que pot fer la pobre.....

En fí, gràcies per tot estimada Madame!
xirimia

....QUIN DESASTRE!!

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dv. 20 ago., 2004 16:14

M'aixec i no hi ha jens de Marrasquino en tota la casa.
Com faig un daikiri ara?
Quin cap el meu.
Me mir al mirall i sembla que tampoc faig massa mala cara.
Aniré a l'Aldi. Les meves amigues encara dormen.
Compraré tequila i les sorprendré amb un bon berenar.
Ara torn.

.........................................
Qué putes havían d'anar a tenir Marrasquino a l'Aldi!!.
He hagut d'anar a l'hiper de l'entrada i estic feta pols.
Hi ha dies que sembla que t'has aixecat amb una sabata de mala marca, però bé..Una és com un land-Rover i està acostumada a tot.

Benvolguda "Una més":
més bocabadada me deixes ara, després haver llegit que el problema el té una amiga teva. (Sempre sol passar...sol ser una amiga o un amic quí té el problema)
No acab d'entendre qué lis passa als espermatozoos de l'amant de la "teva amiga".
Ejaculació precoç???.....Excès de producció i ho deixa toc tacat??
Que vol quedar embaraçada i no hi ha manera???
La teva exposició és tan críptica i els meus reflexes mentals a n'aquestes hores de l'orabaixa estan tan malmesos que me costa donar-te consell.
Però ja sabs que les amigues estem per això i quan una té un problema, s'ha de fer pinya com si d'un dia de rebaixes es tractés.
Bé... si el seu problema és lo primer..ejaculació precoç, t'aconsellaría que li diguesis a "la teva amiga",, que li fermi una barra de gel a l'esquena quan vulgui pegar un pinyol. Té bons resultats, t'ho dic jo, però has de pensar a posar un hule en lloc de llensols , que després quan es fon el gel queda tot mullat i si el matalàs es de llana... l'hauràs de desfer i tupar i això és un emprenyo.
Si és lo segon......mmmmm.......m'agradaría saber el seu número de mòbil. ( I no de l' amiga precisament...)..Però lo de la barra de gel , també li pot anar bé.
I....sí és lo tercer.. que vol quedar embaraçada...jo ho provaría amb un altre, sol ser lo més aconsellable.
Però si també vol provar lo de la barra de gel , ja que hi som...poca cosa perdrà.
..Bueno estimadíssima amiga..crec que la setmana qui vé obrirem.
Farem al fòrum un anunci del dia i de com s'hi ha de venir despullat.

Apa....teva sempre Shirra.
Imatge
Madame Shirra

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dt. 24 ago., 2004 12:09

Ai Madame!
Gràcies pels teus consells sa meva amiga m'ha dit que n'ha quedat encantada! sobretot de lo de sa barra de gel.... s'únic problema que va tenir va esser s'hule, que com que diu que només en tenia uns amb floretes i grans de raïm del todo a cien, li varen restar molt de glamour a l'assumpte...

Oooh! ara me n'he d'anar... quin Stressss Deu mevet! en tenir més temps ja te contaré un parellet més de coses.

Ala reina, molts de petons!
xirimia

Torna a: Consultori XXX

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant