[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - On és Madame??

On és Madame??

On és Madame??

UNREAD_POSTAutor: Confit » dg. 2 nov., 2003 3:35

Madame,

La trob molt a faltar, no hem sabut res del seu local i jo ja pas una mica de pena (no sigui que em robin la gidriola abans de l'inaguració). Crec que les obres no han acabat perqué en el Torrentó hi ha una maquinota de fer clots, que no pos en dubte, té alguna cosa ha veure amb el seu negoci.

Bé, el cas és que hi ha una senyora que ens escriu una llista molt llarga de coses que hem de fer, però abans de fer-ho... no se com explicar-li... vosté ja m'enten! Supós que tot això és com gratar-li a un altre l'esquena: Un/una li pica, no s'hi arriba i l'altre li rasca.

Bé, el cas es que jo tenc l'esquena que des i ara em pica, i es clar com jo m'hi arrib... la m'ha grat. Però el cas és que després de llegir tot això de la senyora veig que igual m'estic perdent alguna cosa. es veu que es molt més pràctic gratar-se a mitjes. I tenc de trobar algú. El que no se és com saber si alguna amigueta meva també li pica. Li mostr l'esquena? Li toc la seva? En conec una que té granets, li deuen picar?Ja veu, necessit el seu consell.

Per cert, m'han dit que unes amigues seves fan una mica d'obra per davers s'escola de Cas Concos, per mi son estrangeres, segur que no seran competència.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

estimat Confit

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dg. 2 nov., 2003 9:02

Sé que tu sempre has estat, un dels més inconcidionals a la futura obertura del nostre local. No cal dir que faig i FEIM comptes totes agrair-t'ho de la millor manera.
El vespre de l'innaguració, ens hauràs de fer l'honor d'estrenar la modificació que li hem feta a la màquina de plomar pollastres. Li hem canviat tot lo que abans eren tubs de goma, amb ..unes certes pròtessis de latex que l'hi donen un tacte molt més suau. També l`hem mandrinada perque la cosa tingui un xic més salvatge. ja veuràs.... te duràs una sorpresa....
Imatge
Madame Shirra

Entrades: 67
Membre des de: dc. 24 set., 2003 5:50
Ubicació: aprop del Torrentó

Torna a: Consultori XXX

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant