[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - ejaculació femenina

ejaculació femenina

ejaculació femenina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 28 març, 2006 20:55

Madame,
vós que sabeu tant de coses del boixiu. Em podríeu dir si heu experimentat o bé sentit a parlar de l'ejaculació femenina? Es tracta de dones que en els moments previs a l'orgasme, durant i després excreten un líquid transparent -que no és pixum- gairebé inodor. De vegades en gran quantitat.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 28 març, 2006 21:22

N'he sentit a parlar però no conec cap teoria al respecte... Tampoc ho he experimentat mai ni n'he estat testimoni. Lo que sí conec són un parell d'hipòtesis respecte la irregularitat de l'orgasme femení. Si vols, te les explic, inclús te puc donar les referències dels articles.
Q vagi b!
Visitant

Suc de figa....

UNREAD_POSTAutor: Madame Shirra » dt. 28 març, 2006 22:39

Benvolgut i estimat Xesc Corraler:
en primer lloc no me sona el teu nom.
Tu no deus ser dels que venen a l'estiu quan el dia s'allarga i el vespre es fa curt a la nostra confortable case just d'avant del Torrentó.
La teva pregunta m'agafat just quan sortia del bany i malgrat encara dugui la tovallola a mig caure i fent gotes per tot, ( gotes d'aigua és clar) te contaré fins a on arriba la meva memòria, per veure si puc obrir-te un llum al teu dubte.

Del que me demanes...sí , en tenc records...però ja fa tans d'anys...
Has de tenir en compte estimat amic que nosaltres les professionals, som com les corretjes de batredora, que si no mos unten bé, res llenega i perque se pugui produir l'esmentat fenomen no és questió del simple fet físic, sinó que també empram casi exclusivament per aquesta ocasió, el nostre cervell.
Sí amic, el que sents.
Jo encara record la primera vegada que me va passar tal fet.
Tenía catorze anys i ja feia estona que la cova estava enrevoltada de mata.
Havía sortit de l'escola . Era el darrer any.
Ens feien un cursets de no se que, tot barrejat amb llibres d'en Martín Vígil i un pobre capellà que era un sordai com Ell mateix.
Però aquell dia, aquell horabaixa de primavera del ...bé..de fa molts d'anys, no vingué el capellà de sempre, va venir un jove seminarista que no feia gens cara de ser maricó.
Tan sols record que passà l'horabaixa en una fracció de segon i quan vaig ser a casa, vaig mirar el quadern que havía emprat com a coixí ja que el curset era al pati i no hi havía bancs i haviem de seure al traspol i en lloc de línies al quadern, ..tot eren ones i rues.
Les tapes que eren de cartró gruixat semblaven orelles de porc acabades de treure del bollit.
Crec que si m'hagués asseguda a damunt una col, hagués quedat ben escaldada. ( La col)
Ja te dic amic, que el que em demanes és cert, però que a les dones no ens passa així com així.
Hi ha de comptar l'aportació del nostre cervell i aixó amic, és una cosa que inclús a noltros mateixes ens sorpren.

Petons i si t'agraden els gintonics, has de venir fins al torrentó.

La Madame.
Madame Shirra

Entrades: 67
Membre des de: dc. 24 set., 2003 5:50
Ubicació: aprop del Torrentó

jo sí que n'he estat testimoni

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 29 març, 2006 18:01

Anonymous ha escrit:N'he sentit a parlar però no conec cap teoria al respecte... Tampoc ho he experimentat mai ni n'he estat testimoni. Lo que sí conec són un parell d'hipòtesis respecte la irregularitat de l'orgasme femení. Si vols, te les explic, inclús te puc donar les referències dels articles.
Q vagi b!

precisament, per això deman més informació sobre la qüestió. Es tracta d'un veritable salt d'aigua, de vegades.
Xesc Corraler

Re: Suc de figa....

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 29 març, 2006 18:04

Madame Shirra ha escrit:Benvolgut i estimat Xesc Corraler:
en primer lloc no me sona el teu nom.
Tu no deus ser dels que venen a l'estiu quan el dia s'allarga i el vespre es fa curt a la nostra confortable case just d'avant del Torrentó.
La teva pregunta m'agafat just quan sortia del bany i malgrat encara dugui la tovallola a mig caure i fent gotes per tot, ( gotes d'aigua és clar) te contaré fins a on arriba la meva memòria, per veure si puc obrir-te un llum al teu dubte.

Del que me demanes...sí , en tenc records...però ja fa tans d'anys...
Has de tenir en compte estimat amic que nosaltres les professionals, som com les corretjes de batredora, que si no mos unten bé, res llenega i perque se pugui produir l'esmentat fenomen no és questió del simple fet físic, sinó que també empram casi exclusivament per aquesta ocasió, el nostre cervell.
Sí amic, el que sents.
Jo encara record la primera vegada que me va passar tal fet.
Tenía catorze anys i ja feia estona que la cova estava enrevoltada de mata.
Havía sortit de l'escola . Era el darrer any.
Ens feien un cursets de no se que, tot barrejat amb llibres d'en Martín Vígil i un pobre capellà que era un sordai com Ell mateix.
Però aquell dia, aquell horabaixa de primavera del ...bé..de fa molts d'anys, no vingué el capellà de sempre, va venir un jove seminarista que no feia gens cara de ser maricó.
Tan sols record que passà l'horabaixa en una fracció de segon i quan vaig ser a casa, vaig mirar el quadern que havía emprat com a coixí ja que el curset era al pati i no hi havía bancs i haviem de seure al traspol i en lloc de línies al quadern, ..tot eren ones i rues.
Les tapes que eren de cartró gruixat semblaven orelles de porc acabades de treure del bollit.
Crec que si m'hagués asseguda a damunt una col, hagués quedat ben escaldada. ( La col)
Ja te dic amic, que el que em demanes és cert, però que a les dones no ens passa així com així.
Hi ha de comptar l'aportació del nostre cervell i aixó amic, és una cosa que inclús a noltros mateixes ens sorpren.

Petons i si t'agraden els gintonics, has de venir fins al torrentó.

La Madame.

Madame,
gràcies per la convidada, no sabia que capllevàssiu per devers el Torrentó. No m'agrada la ginebra amb tònica, ni tota sola.
No sé si parlam del mateix, vós m'explicau les vostres experiències juvenils, quan us humitejàveu de valent per causa del capellà jovenet.
Jo parl de poder recollir gairebé un tassó de duralex del líquid que li surt a una al·lota que conec, quan va moguda de bon de veres.
Salut
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dl. 22 maig, 2006 23:15

http://www.electricamatas.com/presidentes.htm
Be xesc escolta ja que madame , no tha donat una solucio clara de tot aixo , jo pas se foto si ella vol fer un poc de guia , ella que diu que sab com marxa es tema , no niria malement , venga un saludet
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

Torna a: Consultori XXX

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant