[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - un sopar

un sopar

un sopar

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 5 ago., 2010 7:44

Bé en sepulco emb var perla des sopar , ara ja nomes mos far falta fitxar dia i hora , estic pendent d'aixo ,.llevors que ne perlavem tio ella evon te vaig dir es molt bo i molt berato , per 4 euros , te serviran una lletuga o una col que te cagas , bé ja me direu coses prest ,
,lo des sistema operetiu no li vaig poder posar , mem si quancu me dona una explicacio , he devellad un arxiu dins ell hi ha un sistema operatiu que far 1,39 gigas me ve comprimit en rar , com el fiquerieu en es disco perque se bios el detecti , he fet isos i tal , o varem mira emb en sepulco i no li varem veure la fi , digauma coses prest ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Re: un sopar

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 ago., 2010 12:10

rafel ha escrit:,lo des sistema operetiu no li vaig poder posar , mem si quancu me dona una explicacio , he devellad un arxiu dins ell hi ha un sistema operatiu que far 1,39 gigas me ve comprimit en rar , com el fiquerieu en es disco perque se bios el detecti , he fet isos i tal , o varem mira emb en sepulco i no li varem veure la fi , digauma coses prest ,

Rafel, si fos el Xubuntu el sistema que tens fotut t'ajudaria, però de Windows no en vull saber res.

rafel ha escrit:Bé en sepulco emb var perla des sopar , ara ja nomes mos far falta fitxar dia i hora , estic pendent d'aixo ,.llevors que ne perlavem tio ella evon te vaig dir es molt bo i molt berato , per 4 euros , te serviran una lletuga o una col que te cagas , bé ja me direu coses prest ,

Sa qüestió no es que posin una lletuga o una col amb tomátiga, això ho sap fer tothom. Sa cosa es saber cuinar una alternativa que no sigui la típica ensalda. Me captes es sentit?
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 5 ago., 2010 19:10

be lo des computador ja ho teng resolt , windows 7 are hi comunic des meteix , pero tio es xubuntu , mira te fare una comparacio , tu imeginet es windows 7 i es xubuntu , igual d'una mimusina , i una vicicleta sença parafangos , el que passa que es windowss 7 ocupa deves 50 gigas de lloc , si el vols posar te'n fare una copia , tambe ne vaig treure un d'xp , se diu es megolama estil vista , ocupa menos lloc ,
be respecta a lo des menjar , tot aixo son manies , molta gent dur se mania que se carn far cancer , aixo no es vera , si una perssona mejja be i far lo que toque no hi ha problemes , es b'en sabut que se carn dins es budell pod fer putrefeccio i le far en es final de se digestio dins es budell gros , pero aixo no te perque sotseir si una pèrsona cuida s'alimentacio , no passa , mes jo he vist gent que se dedica a se verdura , i llevors se fot 4 pastels , aixo far mes purtrefaccio que se carn , aliminar alimens i sustituir-los per altres coses , un deficit vitaminic es mes dolent que lo que pareix , tu sabs que una anemia perniciosa , et pod dur 4 pams baix terra ,s'escorbut , se falta de vitamina b, se falta de carnitina, tu sabs que una gallina si li falta carnitina se menja es polls petis, i se fot es hous, se falta de complemets pp, i un llark etc, si es vere que s'analitica de plasme que dius que fas cada any , es dia de s'analitica va be pero lo millor es altres dies no hi var cada dia ,
bé si hem de nar a sopar , esper sebe coses prest ,un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 ago., 2010 23:38

De Windows no hi quasi res que no s'hagi inventat anteriorment. El Vista (el 7 quasi no l'he manejat) té moltes coses molt semblant al Kubuntu o al Mac-OS. A qualsevol sistema operatiu li pots afegir estris, com un parafangos. Ubunu (i encara més Xubuntu) de fàbrica ve molt senzill expresament, ja que posteriorment li pots afegir el que vulguis i de forma molt senzilla, no has de recurrir a cracks. Jo el tenc ben tunejat al meu i si ha tingut cap problema mai l'he hagut de formatejar, com passa molt sovint amb el Windows i que tan acostumats vos té. Bé, pel setembre faig un taller d'informàtica des de 0 a través del Software Lliure. L'impartiré al local de la Federació de Veins, si vols venir.

Lo de no menjar carn en més de 2 anys pràcticament no n'he menjat més que un parell de vegades i perquè 'no quedava més remei'. Breument et resumiré els motius, als animals els alimenten molt malament, consumint molt de cereal i aigua i en condicions deplorables i, a més, en el món occidental tenim una sobrealimentació de proteines animals. Què passaria si tots els xinesos vulguessin sopar de bistec? No donaria a basto! Sé que la natura és cruel i que no seriem aquí sense les proteines animals... però d'aquí a lo que hi ha avui en dia hi ha un abisme.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 6 ago., 2010 8:12

Lo des windows , tu enar en linux es una cosa per jugar , no te competibilitad en res , has de instelar totds es sofwars que vols emplear , llevors no son cvompatibles , i un llark etc , de s'altre manera el poses i fins qeu acaba , comodo , bo de menetjar , jo he provat tods es linux , i pass es prehistoric , tio que si , tu ja te fitxeras si cap emprese ellla evon hi ha hordenedors tenen linux ?mes tu penssa que si linux pogues gafar s'envergadura que te microsoft ,. tu creus que seria se lo mateix , ara no te infeccions , ni res d'atot aixo , i perque perque no intreressa , no mou duros , si pod pujar una mica ja voras, com prendar,es comodo instalar un sistema emplea 3 cuatds i quant acaba ja ne pods fer us ni ajustar grafiques ni ajustar sofwars de cap tipo , i linux , i to dic perque el teng tambe has de comenzar a ficar programes, i çercar competibilidas, lo des taller , no se be que me vols dir , si has de fer clases , si ne fas clases oras den explicar un poc es conveniens i tambe inconveniens de windows i linux , una altre cosa has provat es sistema maquintón , a un pc , vaig lletjir que se podia aplicar , diguemo
lo des menjar, tio , te vui dir una cosa no es lo meteix tenir manies o ser maniosos , que veure se realitad d'una cosa , es vere que menjar carn comprada es igual de donar paja a s'ase , pero si compres una letuga es pìtjor , tu has xert rad mai en qualca pages que se dedica a fer-ne ? tenen una sale plena de llaunes , per podere aribar en es marcad unes verdur es groses , i sença que les se fotin es bitxos , donen ormones , donen uns productes que les entren dins s'estructura celular de se planda , perque quant es bittxos les van a mosegar , es igual que no moseguen una planta verinosa , etc , aixo no mo han contad , ho he viscut de b'en aprop , no has sentit dir mai que si pares molt a un lloc , llevors el t'emtren per s'altre ,
en definitiva tio , per jo no vas bé , aixo es una cosa , conexes una elota , no te dire es nom que sempre var emb una vicicleta , esta magreeeeeeeeeee negrosa de pell , be un dia li vaig dir , nom maria , dic maria i perque coño vas tant en vicicleta , me var contestar , per no engreixa , dic pero si estas tresparent , diu aixi estic mes be , un altre d'esequilibri , diguem coses d'aixo de s'informatica ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 6 ago., 2010 20:50

rafel ha escrit:Lo des windows , tu enar en linux es una cosa per jugar , no te competibilitad en res , has de instelar totds es sofwars que vols emplear , llevors no son cvompatibles , i un llark etc , de s'altre manera el poses i fins qeu acaba , comodo , bo de menetjar , jo he provat tods es linux , i pass es prehistoric , tio que si , tu ja te fitxeras si cap emprese ellla efvon hi ha hordenedors tenen linux ? lo des taller , no se be que me vols dir , si has de fer clases , si ne fas clases oras den explicar un poc es conveniens i tambe inconveniens de windows i linux , una altre cosa has provat es sistema maquintón , a un pc , vaig lletjir que se podia aplicar , diguemo

Queeeeee? Gairebé totes les distribucions Linux porten preinstalat un paquet de software d'ofimàtica, retoc fotogràfic, etc... Moltes més coses que al Windows (que els has de piratetjar si les vols o passar per caixa). Instalar la resta de software i códecs són 3 clicks. Literalment:
Menú > Centre de software ( triar el programa ) i instalar.

És un sistema tant difícil que la resta, amb la diferència que com que és lliure hi pots profunditzar tant com vulguis.
Bé, basta veure aquest video.

Jo m'agrada una cosa senzilla i no el tenc tant tunejat. Pero ja veus fins on pots arribar.

No ho has provat més de mitja hora si afirmes tot això. Per seguretat, la gran majoria de servidors i administradors empleen Linux, me pens que les darreres dades xerraven de més d'un 90%. Que els usuaris corrents triin Windows es per que hi estan 'avesats'. Avesats als errors, a piratetjar, als virus, a l'spyware, a reiniciar cada cop que instales un programa, a formatejar el disc dur cada cop que el Windows té un problema, etc..

rafel ha escrit:lo des menjar, tio , te vui dir una cosa no es lo meteix tenir manies o ser maniosos , que veure se realitad d'una cosa , es vere que menjar carn comprada es igual de donar paja a s'ase , pero si compres una letuga es pìtjor

Evidentment també faig tot el posible per menjar verdures fora esquitxar.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » ds. 7 ago., 2010 8:13

Tu ja voras si linux por gafar camp en tot aixo , pero si es b'en logig , perque microsoft te problemes , perque mou duros , si se fan fofwers infecciosos , se fan anti infeccions , i aixo no acaba mai , perque linux no li passa ? homo perque no du envergadura , no jo no se dades , des que empleen linux o microsof , pero es logig un servidor es un disco que done voltes , com un calaix ple , ella evon treus i fiques far d'intermediari, jo ne tenia un de servidor i sols no tenia cap sofware inslalat , nomes hi tenia s'apache , servidors pod ser lo que me dius tu , bé jo les teng casi tods , hi to vaig mostra , teng xubuntu teng xp de microsof , teng es windows 7 teng es visrta , tio pod ser que haguis de formetejar es disco , jo he tengut es windows xp gamolama des gener , i no emplei mai antiviruses , si es clar com te deia abans , un linux per lletjir es diari , i altres herbes , va molt be , pero si vols fer coses com el que faig jo disenya una web , menetjar programes diversos similars , si si tens copia d'un disc que pugui fer tot aixo fe-men una copia , fare una comoparacio , me vas captaant , bé si no et grada nar fins mes ella , quant passis 10 anys mes , siras com es predir que ja no ne sab , tot aixo necesita inovacio , es necessaria , si aixo quedas aturat seria se quebra total , me comprens , bé no m'has dit lo des taller estig ansios el que has de fer , un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » ds. 7 ago., 2010 10:42

rafel ha escrit: pero si vols fer coses com el que faig jo disenya una web , menetjar programes diversos similars , si si tens copia d'un disc que pugui fer tot aixo fe-men una copia ,

Windows té més forats de seguritat i una estructura lógica poc segura. A internet hi trobaràs multituts de comparacion i anàlisis. La majoria recomanen Linux.

Digues quins programes no pots emprar en Linux.

Per exemple, la web d'aquest fòrum, s'ha fet íntegrament baix programari lliure: Phpbb, Filezilla, Bluefish, The Gimp, Inkscape, Openoffice, Xamp...
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dg. 8 ago., 2010 0:15

No se mira pera , jo no escolt s'opinio de s'altre gent , mes quant jo tre vaig dir , i no se si to vaig mostra teng tres sistemes operetius dins un sol ordenedor , te vaig contar que per aixo manipulave 3 discos , be aixo no ve en es cas , tu teng es windows 7 es windows xp i teng es linus , es linux , no el gaf mai el vaig instalar i ella esta , no te programes , qualca vegada lletjeig es diari emb ell , s'altree jus el poses i ja pods perri , no se si es mes rapid formetetjar que posar programes , mes si no les tens , si tens programes de linux , tio es que siguiin , te donare una catxe de discos i les me passes , o vens tu o jo veng , ja mop contaras , ha aixo no es perque estigui convenzut , he tampoc es que estigui d'acord en tot aixo de sinformatica , que l'emplei per fer feina , tu jo tenia un ordenador deia me durara , com un maneg de forqueta , i un ou , se em var berrinar es procesedior , vaig nar a compra se peza , i d'aqui vaig venir caregad de catxes, o sigui que jo guardeve discos i altres herbes , ara ja tot ha canviad , tot aixo mou duros ,
ara te passare que em vares demenar com me erreglave per fer promocio turistica , per sénza classificar ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 9 ago., 2010 9:44

Es probable que tenguis el Xubuntu desactualitzat. Jo tenc la darrera versió de l'Ubuntu. Ara que tendré els horabaixes lliures quedam un dia i t'ho explic.

Per instal·lar programes basta anar a "Instal·lar/desinstal·lar programes" ("Centre de software" a les darreres versions) i triar el que vulguis. S'els descarrega i instal·la automàticament.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 9 ago., 2010 12:17

Bé ido si tio jo també teng es ortebaixes libres , , pero diguem quant , i m'expliques la cosa , be es xubuntu , me funciona-va be , lo que hi ha moltes coses , per exemple , air volia posar es messenger , jo l'emplei per comunicacio inmediata ,ella no el vaig poder possar , llevors un altre programa que teng que se diu dcc , te vui dir uan cosa es windows 7 no ho dur tot apesar que emplea 50 guigas de lloc encara li faltes ses coses mes bassiques , be tu me diras coses ????
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 9 ago., 2010 12:37

rafel ha escrit: ortebaixes

:S :S :S :S :S

Programes de comunicació instantànea toques tenir el Pidgin instal·lat. Si no, prova l'Empathy
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 9 ago., 2010 13:22

pero es lo meteix ques messsenger . jo ella hi teng gent la teng de canvia de lloc o es es peteix programa , ? perqeu vaig antra a un foro i un li deia a s'altre i para que necesitas el messenger , actualment se gent si comunica en llloc de telefonar , es imprecindible , diguem coses prest ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 9 ago., 2010 14:34

rafel ha escrit:pero es lo meteix ques messsenger . jo ella hi teng gent la teng de canvia de lloc o es es peteix programa , ? perqeu vaig antra a un foro i un li deia a s'altre i para que necesitas el messenger , actualment se gent si comunica en llloc de telefonar , es imprecindible , diguem coses prest ,

La teva informació del teu compte de 'messenger' (per exemple els contactes) esta arxivat a la web. Per tant, connectis d'allà on connectis les tindras.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 9 ago., 2010 17:36

no estig tant segu tio mos ho hem de mira , si tu ho has fet ja ? diguem quin dia te cau be , au , ja que tu el tens posad ja ho tens a ma ,
rafel

Següent

Torna a: Expedients X

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant