[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Un altre cas d'abducció

Un altre cas d'abducció

Un altre cas d'abducció

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 12 gen., 2009 15:50

S'ha donat un altre cas d'abducció de bancs. El darrer cop varem ser els bancs del carrer Miquel Bordoy. Aquestes festes han estat els de la plaça dels baixos del mercat, i aquests eren de pedra.

Felanitx, 18.000 vegades net de bancs. Vius qui treguin cadires per veure ses procesons de Setmana Santao en s'estiu per seure a sa fresca. Procurau no treure ses bones o ses que hagueu tapissat recentment. Potser no les torneu veure.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dt. 13 gen., 2009 8:40

Es interesant aixo de les abduccions....en Jimenez del Oso que encara es viu? podria ser un cas per sortir un programe d'aquest tipus...

"Bien venidos al programa Más alla....Hoy viajamos a Felanitx, un pueblo que vive acongojado por una serie de acontecimientos inexplicables....."
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Semper paratus
ESPARTANO

Entrades: 32
Membre des de: dv. 5 des., 2008 20:43
Ubicació: Aqui devora jo

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dt. 13 gen., 2009 9:15

Es tens d'en franco tot aixo no pasave, no he entes masse que volias dir , sepu , que s'hen han duit un banc public? , quant habia en franco i tu te recordes bé , tothom deixave se clau en es pany i nigu entrave , ara nam mllor , saltre dia me varen baixar pes corral , i me vare'n entra disn canostra , jo sentia renou disn es pis , habia gent de defora que treginava per dins canostra , quant vaig aribar en es portal en so llibre de reclamacions que tenc el guadt de quant habia en franco ja m'ha habian fuit , diguem si xeram de lo meteix? , un saudet
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: aquas » dt. 13 gen., 2009 12:16

crec que preferesc no lletgir el que en sionet petit diu. perque només de sentir el nom de "franco" ja m'escarruf. a lo millor es vere que podies deixar sa clau en es pany i que pentura no s'en duien els bancs de la vila (cosa que no sabem si a estat la sala per no haver-los de fer nets...) però en franco també entrava (o els seus homes....) sense demanar permís i no s'en duien una cadira t'en duien a tu o a un dels teus. Mestim mes s'en duguin ses cadires tapissades de cameva!
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: Voyeur » dt. 13 gen., 2009 13:49

Ufffff! Quin susto!. Em pensava que se'n havien duit la Caixa Rural. Ja està, he pensat. Això és cosa de'n Madoff.
Voyeur

Entrades: 317
Membre des de: dg. 27 abr., 2003 19:40

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dt. 13 gen., 2009 13:57

si en franco feia dois grosos , ho tenc ben clar per lo que m'han contad , pero tot aixo passave perque en carrilo , li deixave fer , p3er deves paracuellos , beé tot aixo es historia tio , pero , jo nose si conve mes que vengui un den franco a çercar-te o trobar un moro per dins cateva armat , mem tu com ho veus .
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: KHONSOLATOR » dt. 13 gen., 2009 14:29

Sionet petit ha escrit:si en franco feia dois grosos , ho tenc ben clar per lo que m'han contad , pero tot aixo passave perque en carrilo , li deixave fer , p3er deves paracuellos , beé tot aixo es historia tio , pero , jo nose si conve mes que vengui un den franco a çercar-te o trobar un moro per dins cateva armat , mem tu com ho veus .

ni Francos ,ni moros ni res...lo que fa falta és caponar més.Ja ho deien els hippies,FER L'AMOR I NO LA GUERRA.
BOIX BOIX BOIX :P :P :P
KHONSOLATOR

Entrades: 53
Membre des de: ds. 7 juny, 2008 21:23
Ubicació: COMODÍ

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 13 gen., 2009 18:11

Sionet, si a en Franco abans de ser Caudillo i Generalísimo ja li deien el Carnisser d'Asturies, molt bo no devia ser.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 13 gen., 2009 18:53

Seppuku ha escrit:Sionet, si a en Franco abans de ser Caudillo i Generalísimo ja li deien el Carnisser d'Asturies, molt bo no devia ser.

Això del carnisser d'Astúries no ho havia sentit a dir, però a n'Arias Navarro sí que li deien Carnicerito de Málaga.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 13 gen., 2009 18:58

Sionet petit ha escrit:si en franco feia dois grosos , ho tenc ben clar per lo que m'han contad , pero tot aixo passave perque en carrilo , li deixave fer , p3er deves paracuellos , beé tot aixo es historia tio , pero , jo nose si conve mes que vengui un den franco a çercar-te o trobar un moro per dins cateva armat , mem tu com ho veus .

Sionet, a la fi has tornat amb el teu nom de guerra! Ja t'enyorava, home. M'has d'explicar això de Paracuellos, en Franco i en Carrillo perquè no ho acab d'entendre. Vols dir que en Franco i en Carrillo estaven embolicats per devers Paracuellos? O que en Franco era un agent inflitrat de l'NKVD?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 13 gen., 2009 19:23

Xesc Corraler ha escrit:
Seppuku ha escrit:Sionet, si a en Franco abans de ser Caudillo i Generalísimo ja li deien el Carnisser d'Asturies, molt bo no devia ser.

Això del carnisser d'Astúries no ho havia sentit a dir, però a n'Arias Navarro sí que li deien Carnicerito de Málaga.

Me pens cert que, com a asesor militar i abans que partigués al Marroc per primer cop, donà les ordres a Lopez Ochoa per reprimir una revolta de miners asturians l'any 34. Amb el sobrenom, ja et pots imaginar com va acabar la cosa.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dc. 14 gen., 2009 9:37

Seppuku ha escrit:
Me pens cert que, com a asesor militar i abans que partigués al Marroc per primer cop, donà les ordres a Lopez Ochoa per reprimir una revolta de miners asturians l'any 34. Amb el sobrenom, ja et pots imaginar com va acabar la cosa.

Malpensats!! es cert que va acabar amb la revolta, pero no com vosaltres pensau!!! lo de el carnicero es perque va fer matar un parell de bous i organitza una barbacoa!!! i "aqui pas y despues gloria"......o no....... :wink:

Pero mem ja esta be de parlar de la culona!! (com era conegut en "paquito" entre alguns dels seus)...a on son el bancs!!??? OVNIS? la CIA? CNI? qui els te? l'ajuntament ha creat una zona 54 per devers sa mola?.....
Semper paratus
ESPARTANO

Entrades: 32
Membre des de: dv. 5 des., 2008 20:43
Ubicació: Aqui devora jo

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 14 gen., 2009 10:34

ESPARTANO ha escrit:Pero mem ja esta be de parlar de la culona!! (com era conegut en "paquito" entre alguns dels seus)...a on son el bancs!!??? OVNIS? la CIA? CNI? qui els te? l'ajuntament ha creat una zona 54 per devers sa mola?.....

Ja hi ha una Zona 54 al costat de la mola. Jo hi he entrat. Està ubicada a l'edifici del Sindicat, la nau que hi ha a mà dreta, on un temps hi havia les oficines de les antigues bodegues. Allà la brigada de l'ajuntament hi guarda tota mena d'estris i mobiliarí urbà.

Segurament els bancs desapareguts siguin allà, junt al pirulí de sa font i altres objectes desapareguts. Ara, els marroquins que seien en aquell bancs seuen ara -molt estrets i acaramullats- a l'eixeta pública que hi ha en la mateixa plaça.

Anau a fer-li fotos que aviat també desapareixerà!
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dc. 14 gen., 2009 16:16

Xesc ho toques sebre tant tu com jo , o nomes ne sabs ses coses dolentes den franco , tu creus que en carratillo quest ha badad mai , no me vares dir que habias lletjit tota s'istoria , perque ben segu no le vares viure , tu creus que en franco se berallave totsol quant jugave a querra civil , demanau per ella mem que feia en carrillo , ai xesc pereix que tu defenzes se esquerra i jo se dreta , per se meva part no es aixi , jo te dire uan cosa lo unic que li var fella en en franco var ser tenir s ema masa llarga per matar gent , que no te pensis tu que ara se democracia no ne mati de gent , lo que la mata a conta gotes , qunat n'hi ha que pagan una hipoteca per mal viure dins un pis de 30 metros quadrads pagant impostos i altres herbes , per mantanir gnet que far belquena de lo public , mentres un probe aguanta fins que li pega un infart o eltres coses qualca vegada es suicidi per no voreu mes , tot aixo s'n pòd xerra pero s'ha de mira bé per avon se camina qunat se diven coses , un saludet ,
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 14 gen., 2009 19:08

Sionet petit ha escrit:Xesc ho toques sebre tant tu com jo , o nomes ne sabs ses coses dolentes den franco , tu creus que en carratillo quest ha badad mai , no me vares dir que habias lletjit tota s'istoria , perque ben segu no le vares viure , tu creus que en franco se berallave totsol quant jugave a querra civil , demanau per ella mem que feia en carrillo , ai xesc pereix que tu defenzes se esquerra i jo se dreta , per se meva part no es aixi , jo te dire uan cosa lo unic que li var fella en en franco var ser tenir s ema masa llarga per matar gent , que no te pensis tu que ara se democracia no ne mati de gent , lo que la mata a conta gotes , qunat n'hi ha que pagan una hipoteca per mal viure dins un pis de 30 metros quadrads pagant impostos i altres herbes , per mantanir gnet que far belquena de lo public , mentres un probe aguanta fins que li pega un infart o eltres coses qualca vegada es suicidi per no voreu mes , tot aixo s'n pòd xerra pero s'ha de mira bé per avon se camina qunat se diven coses , un saludet ,

Però Sionet, el govern de la República era legítim. Va ser en Franco qui va començar la guerra.

Referent a les hipoteques, xerram de temes molt diferents, el capitalisme d'avui dia -salvatge i especulador- no és el mateix que el capitalisme de mitjans de segle XX. En Franco només va poder aguantar l'autarquia durant la primera década, mitjançant cartilles de racionament i fortes restriccions. Va haver d'acabar obrint-se als mercats internacionals i oferir obra de mà barata (fabriques cotxos, d'electrodoméstics, etc). En tot el món (no només en Espanya) no hi ha hagut tant de percentatge de gent inclosa dins de la "clase mitjana" que durant l'época dels anys 50. Així fins als 80, que és deixa d'usar les teories keynesianistes i comencen a obrir-se pas les idees de Friedman i l'Escola de Chicago sobre la lliberalització dels mercats. L'especulació salvatge entra en el mercat i, al contrari del que anava succeint, la cosa esdevé en una progresiva diferència en l'acumulació de riqueses, desenvocant en l'actual panorama mundial. En el punt d'inflecció i de crisi mundial en que ens trobam actualment.

Amb dictadura o sense, ens hagués succeït el mateix: A en Franco (o els seus succesors) no els hagués quedat més remei que seguir amb les cartilles de racionament i l'estrapel·lo de qualsevol dictadura o certs règims comunistes aïllats dels mercats internacionals, o aguantar el que ens oferix el capitalisme, sigui bo o dolent.
Seppuku

Següent

Torna a: Expedients X

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant