[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Història de la meva familia

Història de la meva familia

Història de la meva familia

UNREAD_POSTAutor: Bárbara » dt. 11 abr., 2006 11:24

Hola, fa cosa d'un any ja vaig fer public aquest anunci i ningú ma contestat, el torn escriure perque ens recordau de demanar coses sobre aquesta familia als vostres padrins.
"Sonc descendent de Felanitx, el meu padri nomia Rafael Cerdá Vicens i va neixer l'any 1882 i la seva mare nomia Maria Vicens li deien de mal nom de "ca ses Marilles", es tot lo que sé. Si hi ha qualque llibre o treball publicat en el poble o qualqu te els seu padrins que li pugui contar coses, us estare molt agraida que en doneu aquesta informació.
Bárbara

Torna a: Expedients X

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant