[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Creient

Creient

Creient

UNREAD_POSTAutor: He tornat creient » dl. 12 des., 2005 22:33

Imatge
He tornat creient.
M'ha aparescut sa imatge del Senyor a una bombona de butà.

La dure al rector a meam que n'opina.
He tornat creient

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 12 des., 2005 23:31

A mi s'altre dia me va sortir a un condon, i me va fer fugir s'enravanada
Visitant

UNREAD_POSTAutor: rappel » dt. 13 des., 2005 0:39

aixo fins que no surt a ses rajoles des bany no es preocupant
rappel

UNREAD_POSTAutor: Sor Tomasseta » dt. 13 des., 2005 15:06

A mi me surt cada dia a sa radio quan intent sintonitzar i me pas la resta del dia flastomant.
Sor Tomasseta

UNREAD_POSTAutor: Entrecuix » dt. 13 des., 2005 18:29

Si sa botella és plena, la me pots dur i la't canvi per una sensa cara i mes bona de trajinar, i s'ha t'ahurá acabat es poblema
Entrecuix

Felanitx

UNREAD_POSTAutor: Miquel Lluís » dt. 13 des., 2005 21:07

A mi lo que realment m'extranya és que a Felanitx, terra de succesos, no hi hagi hagut casos d'aparicions com aquesta. Segur que no en sabeu cap? Alguna cosa hi ha d'haver....

Imatge

Sa foto l'he agafada de www.photogenic-art.com
Miquel Lluís

Entrades: 175
Membre des de: ds. 21 des., 2002 3:01
Ubicació: Davant l'ordinador

coses rares

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 13 des., 2005 21:27

A mi me va passar un succés ..mmmm.. "paranormal", a dins sa cuina.

Després d'haver sopat vos ho cont.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

des del més enllà

UNREAD_POSTAutor: leonarda » dt. 13 des., 2005 21:52

es problema no és que a felanitx no passin coses paranormals, ja en passen, ja! sa qüestió és que com hi esteim tan avesats no les associem amb successos estranys, per exemple, que sa quica del coso ressuciti cada any no és un fenòmen digne d'estudi?
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

Successos ..."paranormals" del webmaster2.

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 13 des., 2005 23:19

Alsa!, ja som aquí duxat, sopat i clenxa feta..
Lo promés és deuta, i lo curiós és que no va ser un de succés paranormal el que vaig viure a dins la cuina. Varen ser dos.

Un dia estaba tan tranquil berenant , posant-me tip de pa amb llangonisa, totsolet a dins la cuina.
La cuina per una banda dóna a la terraça, amb un portal i una finestra , la pica devall la finestre i el moble fent ele.
A l'altre extrem me trobava jo, concentrat en amb l'història de la llangonissa, quan de cop, PATAPLAMMM!!!!!, bota la cuina del seu lloc obrint i tancant de cop la porta del forn.
Hauría de dir que vaig quedar blanc com la paret, però com que la cuina està enrajolada amb rejoles blanques amb un dibuix blau, segurament vaig fer l'efecte camaleó i vaig simular l'estampat.
Ja sé que direu que va explotar la cuina, però com cony podía explotar si estava apagada???.

eh?? :? :?

Anys després me'n va passar una encara de més rara.
Estava dret jus a vora del portal que dóna a la porxada.
Era un vespre d'estiu i era tard. Ho record perque al portal hi havía la cortina. Una cortina d'aquelles típiques fetes amb tubets de plastic.

L'escena és la seguent:
tenia el poval de les escombreries a damunt el moble, just devora el portal i crec que menjava meló i així de cop...

una fortíssima enrempada me va secsejar al mateix temps que el renou produït per l'impacte d'un nosequé invisible abombava les cortines.
Ho vaig veure de tan aprop com una força en forma de balón pegava a les cortines que és com si hagués estat avui mateix.
Vaig quedar estorat.
Lo primer que vaig pensar per donar-li un raonament racional, va ser que havía passat un moix a nés tope de sa cuina a sa terraça.
Vaig retirar la curtina amb la mà . La vidriera estava tancada.

Me vaig seure esblanqueit amb les cames que me feian figa.

Aquestes són les meves úniques experiencies "paranormals".
Ja veis que no ha surtit cap homonet verd ni cap ovni mandrinat .
Però això, que sempre m'hagin passat a dins la cuina me dóna que pensar a veure si no estarà feta aquesta a sobre d'un cementiri talaiótic. ( Cheyene ja sería és colmo...)

Ah, i aquesta de bote.

Un vespre tota la família es va despertar per un renou a damunt el terrat. Els veinats també ho varen sentir.
Ningú va gosar anar a veure que putes era.
Al matí hi anarem i no hi havía absolutament res.
:? :?
Ni plomes, ni marques d'ovnis ni llosques de porros. Res. :shock:
:? :? :?
EXwebmaster2
Site Admin

SA POR!!!!

UNREAD_POSTAutor: Jimenez del Oso » dc. 14 des., 2005 17:24

Estic segur, estimat webmaster que l’origen de tots aquests fenòmens paranormals és l’aterridor quadre que teníeu damunt la xemeneia. :?

Ja de petit el meu sisè sentit em recomanava que no m’hi acostes i sempre el me mirava de reull. Te un aura maligna. :lol:
Jimenez del Oso

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dc. 14 des., 2005 17:36

Ja te vaig dir estimat Gimenez, que a n'aquell quadre li vaig donar barco de la sala i ara el tenc perpetuament a davant meu a dins l'estudi.
Ara mateix si vull el puc ferir amb una escupinada. Ja veus si el tenc aprop.

Jo lo de sa cuina me sembla tal vegada que es més fortor mal duita. Mira què te dic
:(
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Jimenez del Oso » dc. 14 des., 2005 17:45

webmaster2 ha escrit:Jo lo de sa cuina me sembla tal vegada que es més fortor mal duita. Mira què te dic
:(

No, no. T'equivoques. Si lo del quadre queda descartat ara ho veig ben clar.

Fixet que en ambdos casos hi ha una cosa en comú (a part de la cuina, és clar). El quit de la questió és el menjar. Segurament sa llangonissa i el meló estaven en males condicions. Devien estar passats i van fermentar en una espècia de substancia psicotròpica. Potser haguis de pujar el volumen de sa gelera.

Això ja pareix com una història d'aquelles de sucesos que surtien a les revistes de la programació de la TV i que te descrivien el cas i havies de resoldre el cas amb els detalls de la història :lol: :lol: :lol:
Jimenez del Oso

UNREAD_POSTAutor: Jimenez del Oso » dc. 14 des., 2005 18:10

Per cert, que encara no s'ha explicat ni resolt el misterios expedient X de la sala:

http://www.forumdefelanitx.cat/viewtopic.php?t=362
Jimenez del Oso

abducció col.lectiva

UNREAD_POSTAutor: XXX » dc. 14 des., 2005 19:09

solució a l'expedient F:
el poble de Felanitx en massa ha estat abduit, per essers d'un altre poble i encare que els implants no se notin se veu a simple vista que funciona molt bé, se nota molt amb es xerrar i tenen sa nineta des ulls més petita i els colaboradors més propers a les forces exteriors tenen el costum de menjar "arrobrú", per fer creure que són com els altres, quan tots sabem que tan sols mengen carn crua, vestigi antropològic d'un canibalisme democràtic (uroooooo!!!)
aaa....no....han interceptat el meu ordinador...són com a calamarins en salsa de s'abeurador...n'hi ha molts...millions.....tenc que salvar es forum abans que s'infiltrin...
aaaaa...oooooo......
pip pip pip pip
XXX

Torna a: Expedients X

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants