[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - VA EXISTIR EN REALITAT??

VA EXISTIR EN REALITAT??

VA EXISTIR EN REALITAT??

UNREAD_POSTAutor: Fany » dg. 24 abr., 2005 11:08

Imatge
Fany

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dg. 24 abr., 2005 11:35

Desde fa uns quants dies, un greu problema ens té a mig Felanitx menjant tranquimassins com si fossin pipes.

N'hi ha un , que de fet ja no hi s'hi posa per res, que ja d'entrada demana si els moixos perses han existit.
Sí amic, els moixos perses no són cap legenda urbana con lo d'en "Ricky- Ricky-Ricky" que de fet encara no s'ha arribat aclarir sí era amb fuà-gras de can Manxa o confitura d'albercoc.
Lo del moix perse és greu, sí.
Tal vegada també podría ser una maniobra pepera per tenir-mos encortats amb lo del moix i el mul gitano mort .
Mentres noltros estem embolicats amb això, segur que el Mordor pepero en trama qualcuna. Qualque malfeta deu tramar na Carri i els seus esbirros i aquest del moix és una curtina de fum perque no vejem la realitat.
Sí és això darrer...no importava lo del moix.... me sembla que fa estona que no ens enterem de la pel.licula.
Visitant

quina olor!!!!

UNREAD_POSTAutor: Regirat » dg. 24 abr., 2005 11:40

No me vull imaginar un moix persa mort amb un petardo com deu quedar.

Uff vaja una pesta de pel cremat!!!!!
Regirat

m´invent coses per disteure es personal.

UNREAD_POSTAutor: l´amo s´es moix. » dg. 24 abr., 2005 12:29

Bon dia a tothom, em vaig inventar lo des moix per distreurer al personal. No he fet molt de mal si ho comparam amb les mentides que ens endosen certs polític@s per colcar a la nostra esquena durant 4 anys.
En Pou no sap qui som. Ni jo he tingut mai cap moix persa(a la vila hi ha pocs moixos perses i seria bo de fer saber qui som) ni molt manco ell m´ho va matar.
Pot ser lo que fa en Pou siga de qualitat dubtosa. Pot agradar, no agradar o fer fàstic. Com tot. Ell ho tira endevant i ho mostra al públic perquè es pugui jutjar. I ho signa:sabem que ho ha fet ell. Jo no hi arribo a n´això. Som tan covard que ataco a la gent (en Pou en aquest cas) amb traïdoria i nocturnitat, i m´és igual el mal que faig perquè tenc impunitat gràcies a l´anonimat.
Com que no és de la meva corda política, l´he atacat a ell. Així els meus es poden dedicar al que realment és important: €€€€.
l´amo s´es moix.

TENC UN ZOO DINS CA MEVA

UNREAD_POSTAutor: AXEXINO » dg. 24 abr., 2005 12:43

MOLT ABANS DE QUE MATASSIN AQUEST MOIX, HI HAGUÉ EL FAMÓS CAS DE LA MONEIA ASSASSINADA, ELS PROTAGONISTES SÓN EL MESTRE TIBÚS (AL CEL SIA) I LA SEVA ESPOSA. AQUESTA VA ADQUIRIR UNA MONEIA, A LA QUAL LI VA FER UNA SÈRIE DE VESTIDETS, PER A GUARIR-SE DE L'HUMITAT MALLORQUINA, JA QUE NO ESTEIA AVESADA A LES NOSTRES CONTRADES. AQUELLA MONEIA PASSAVA ELS MATINS FERMADETA DAMUNT EL COLL DE LA CISTERNA, UN DIA VA ESDEVENIR QUE DONYA TEBATIANA (TENIA PROBLEMES DE PRONUNCIA) ES VA HAVER D'AUSENTAR I VA DEIXAR L'ENCARREC AL MARIT DE QUE ARRACONÀS LA MONEIA. CREUREU QUE EL SENYOR TIBUS ES VA OBLIDAR DE L'ENCARREC I QUAN VA TORNAR DONYA TEBATIANA ES VA TROBAR LA MONEIA MORTA PER UN COP DE CALOR, BEN VESTIDETA FINS EL COLL I NO VA PODER PUS I PLENA DE RÀBIA VA CRIDAR: AXEXINO, AXEXINOOOO, M'HAS MORT SA MONEIA!!RES PUS DIOSOS
AXEXINO

monea d'en Tibús

UNREAD_POSTAutor: PacoSeba » dg. 24 abr., 2005 13:11

Imatge

Interesantíssim tema el de la monea de Dª Sebastiana
Encara m'enrecord d'ella perfectament.
Era la Yoko Ono del pati de Sant Alfons, mentres tant ens atiborravem de bomboms amb licor d'aquells que venía l'Hermano a la gabia.

Déu meu... erem al.lots i ja l'èsgèsia mateixa ja ens induia a ser uns futurs alcoholics.
Quins temps aquells....Padre Duran!!!!
PacoSeba

Dº Macià.......Dª Sebastiana.......

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dg. 24 abr., 2005 13:51

Qüants de records me venen al cap. Casi estic temptat d'obrir un nou espai al Fòrum que es digui "Planeta Tibús"
Pensant amb això, no me puc llevar en Dalí del cap.
No puc deixar pàssar l'ocasió, de compartir amb tots voltros, l'història d'amor que ens va contar en Tibús quan anavem amb Ell, a Sant Alfons.

Mira que passat els temps n'arribes a veure, sentir, o viure moltes d'històries d'amor , però cap amb l'intensitat i missatge com la que ens va contar Dº Macià.
Aquí teniu.

Resulta que una parella d'enamorats, que s'estimaven tant tant tant, que Ell va ser capaç de dir-li a Ella, en mostra del'intensitat del seu amor que, ....que per Ella sería capaç d'estar tot un mes sense cagar
Ella, que era molt fina, i de segons quines coses li havien mostrat a no parlar-ne massa, s'en va dur tal disgut pel piropo del seu estimat que el va rebutjar.
Va ser un drama, del qual en parlà tot el barri.
Passaren els dies els mesos i tal vegada també els anys fins que un dia, i a rel d'una malaltia, Ella, a la qual per discrecció no li hem posat nom, es va trobar en la tessitura de no poder cagar.
Llavors ho va passar tan malament, que va comprendre realment quant i amb quina força l'estimava el seu antic novio, cosa que una vegada passat això, el va entendre i perdonar.
Es varen casar, tenir una tracalada d'al.lots i visqueren completament feliços la resta de les seves vides.
Fin.

No hi havia com en Tibús per obrir-mos els ulls a davant la vida...
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: P.C.T.S.Q. » dg. 24 abr., 2005 15:26

Imatge
P.C.T.S.Q.

Entrades: 27
Membre des de: dg. 17 abr., 2005 11:08

Els resultats del moment

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dg. 24 abr., 2005 19:07

Són les 19.h del diumenge, i a n'aquestes hores els resultats de l'història del moix son els següents:

És loco-puta des PP, que mos ha endossat s'història des moix mort, està "missing" i no en sabem res d'ell.

L'acusat d'assesinar moixos amb explosius, que afirma que Ell no en sab res de cap moix ni tampoc ningú l'ha encalsalt fins a ca seva per cap pardalada semblant.

Ara la paraula la té el pepero, que si no diu res..... vaja manera més tonta de fer política i de tenir-mos encortats.

Bé, això darrer basta poc per tenir-mos contents
EXwebmaster2
Site Admin

me matatren es moix

UNREAD_POSTAutor: GAAC » dg. 24 abr., 2005 19:55

Me mataren es moix amb un petardo , m'amenaçaren amb un paraigues de ficarmolo al cu...... , em tiraren cervesa ,m'insultaren i la meva dona , esta molt nirviosa .
Ella va recullir es moix , mentres jo corria darrera l'assesi .
A causa del tro , quant el xica li va caure un ull al moix i a ella li pega un atac de nirvis.
Varem haver de enterrar el moix a dins un cusiol i en record seu ademunt hi he sembrat un roser .
Som mallorquins i millors españols
GAAC

Per cert i a tot això......

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 25 abr., 2005 18:21

Què nomía el moix??
EXwebmaster2
Site Admin

moix

UNREAD_POSTAutor: l'amo » dl. 25 abr., 2005 19:54

juanra!!
l'amo

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dv. 26 ago., 2005 18:27

no trob el començament de la història del moix ... algú em pot dir qui el va matar i perquè? ...

Està explicat tan realista que quasi escarrufa!
xirimia

Entrades: 166
Membre des de: ds. 27 set., 2003 16:42
Ubicació: Pe's camí

ui!! s'història den Pelusso

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 26 ago., 2005 19:05

Me'n vaig a berenar per agafar forçes i després t'ho cont reina.

Ara torn
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: xirimia » dv. 26 ago., 2005 19:08

Esperaré impacient... i si no és avui, ja ho llegiré demà... però és que realment és intrigant que, matin un moix amb un petardo i que a més, quan l'agafen d'enterra li caigui un ull ... i lo del paraigües? perque precisament per parar-se de la cervessa que li tiraven, no ho devia ser....... jodr pobre gent!
xirimia

Entrades: 166
Membre des de: ds. 27 set., 2003 16:42
Ubicació: Pe's camí

Següent

Torna a: Expedients X

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant