[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - ELS MISSATGES QUE VULL LEGIR I JA NO SÓN EN AQUESTA PAGINA

ELS MISSATGES QUE VULL LEGIR I JA NO SÓN EN AQUESTA PAGINA

ELS MISSATGES QUE VULL LEGIR I JA NO SÓN EN AQUESTA PAGINA

UNREAD_POSTAutor: Visitant » ds. 30 ago., 2003 12:26

Com pug llegir els missatges que acaban de desaparèixer de la primera pàgina? I els anetriors?
Visitant

la resposta

UNREAD_POSTAutor: dersu » ds. 30 ago., 2003 17:34

Mira aquest missatge: http://www.forumdefelanitx.cat/viewtopic.php?t=223

També dir-te que a la barra de la dreta de la pàgina d'inici hi ha tots els apartats a on trobaràs totes les publicacions classificades.
dersu
Site Admin

Entrades: 158
Membre des de: dv. 15 nov., 2002 5:26

UNREAD_POSTAutor: Visitant » ds. 30 ago., 2003 20:34

Hi hauria d'haver a la part de baix una sèrie de números que ens duguin als missatges que deixen la primera plana. Així no m'agrada gens. Estic acostumat com vos dic als altres fòrums.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: dersu » ds. 30 ago., 2003 23:06

Prendré nota de la teva suggerència. M'agradaria poder dominar millor s'informàtica, però tenc moltes limitacions. (no deus coneixer qualque informàtic que me pugui ajudar?).
Bé, bromes apart: investigaré sobre el tema. El fòrum està basat amb un llenguatge lliure (tipus Linux), per tant segurament hi ha per la xarxa qualque modificació que pot satisfer les teves demandes i les de molts d'altres usuaris. Seria útil poder ordenar les publicacions per dates., estic d'acord amb tu. Faré el que pugui. Ho promet.

Salut,

Dersu.
dersu
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dg. 31 ago., 2003 12:41

Estimat administrador:
Aquest fòrum l'has montat de forma collonuda. Enhorabona, amic. Tu si que hi entens d'infòrmatica.!! El que jo et deman és una facilitat més per tenir una panoràmica cronològica de la pàgina.
Et puc remetre a altres fòrums. Els vulgaríssims de les telenoveles(Jesús és que ara me'n ve un a la memòria on hi vaig a riure de les pomades que diuen les dones!) solen estar organitzats com et dic. Només perquè vegis la curiositat dels numerets a la part baixa de la pàgina visita aquesta:
http://www.network54.com/Hide/Forum/237999
i els veuràs:
Res més... que m'agradaria trobar-me aqui amb tots els felanitxers que tenen internet. Fins prest
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dg. 31 ago., 2003 12:47

Som jo mateix altre pic. Com que he vist que fent clic sobre la direcció que t'he posada no m'ha sortin res, trobaràs el fòrum que et dic si te'n vas a un bon cercador i escrius: Fòrum de Gata Salvaje
Visitant

fòrum modificat

UNREAD_POSTAutor: dersu » dt. 2 set., 2003 5:51

He afegit una modificació al fòrum.

D'aquesta manera tots els usuaris poden seleccionar els darrers missatges publicats, ordenats cronològicament.

Espero que vos agradi. ;-)

Salut,

Dersu.
dersu
Site Admin

Torna a: Consultes Tècniques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant