[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Energia lliure

Energia lliure

Re: Energia lliure

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 2 maig, 2013 14:45

Ara volia afeguir algo a s'escrit i ja no puc editar , ne faig un de nou be se entrada de se bomba te es mateix quelibre que se sortida , se entrada te uns tais en forma de filtro pero calibras donen el mateix que la sortida , te don se masura de sexio 10,74 tant entrada com sortida de se bomba , se bomba 38,46 de sexio, i es tubo 10,74 es tubo fins dedalt , això ho he fet a centimetros cuadrats.sexio
Bueno referent en es manometro ho vaig fer emb un relloitja que vaig llevar a un motor de presio no es cap cosa matamatica ,
lo unic que vaig fer segu lo de se romana això inclus me va sorti millor que es conta que habia fet abans per masura tot això . no li vaig aplicar una formula tant complexa com se teva ,
are que hi pens i això si es consulta l i crec que ja la vaig fer ? quin tipo de llum puc produir que no se fongui se maquina de fer ozon trop ses bombilles fuses les he posat bombvilles bones i tot algo que fassi llum no cremi casi res i no se fongui ???
Enga un saludet
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Energia lliure

UNREAD_POSTAutor: Indecente » ds. 4 jul., 2015 1:18

Hola

Algu em pot donar informacio sobre musics per lesglesia i/o pel restaurant si algu em pot dir mes o menys que val i els noms,.

I laltre tema es si tens un restaurant que et diuen que la barra lliure es a part quan puja mes o menys, perque a nosaltres ens han dit que nosaltres posem un tope i despres si es vol es pot posar mes o menys.

Ostres estic super confosa. Avui ens han donat preus aproximats dun restaurant que ens agradava i ens surt una mica del pressupost i ara hem de tornar a mirar els altres.... estic super desanimada.
Indecente

Entrades: 7
Membre des de: dj. 4 juny, 2015 23:14

Anterior

Torna a: Consultes Tècniques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant