[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - besos besos besos

besos besos besos

besos besos besos

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dv. 23 jul., 2010 17:59

BESOTES PARA TODOS LOS FORUMISTAS,INCLUSO PARA TI PAKITO.QUE SEA LEVE ESTE VERANITO <3 <3
Navideña

Entrades: 84
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

Re: besos besos besos

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 25 jul., 2010 12:56

Ja manquen pocs mesos perquè puguem celebrar el Nadal. Esper que enguany la meva proposta tengui èxit i puguem dur a terme la teva performance damunt la Mola, enrevoltada de llumets fluorescents.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dg. 25 jul., 2010 21:53

Tu que dones es bessos el aire , o ti a ferres per donar-lo?, veig que li pegues fort en en xesc , te vui dir una cosa ara que no mos sent , te se plaza vecant , me pereix que nomes te un ca molt gros a caseva , o sigui de moment es s'unic que li deu donar ordres , fer-li cass aixo pod donar bon resultad , be navideña ara sença bromes , que tenguis un feliz estiu acompanyada o tota-sola . que coñ i que ho puguis fer tot lo que es cos te demani , ja que le cosa nave de besos , ale tembe t'en don un , xesc a fer forza ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 26 jul., 2010 13:22

rafel ha escrit:Tu que dones es bessos el aire , o ti a ferres per donar-lo?, veig que li pegues fort en en xesc , te vui dir una cosa ara que no mos sent , te se plaza vecant , me pereix que nomes te un ca molt gros a caseva , o sigui de moment es s'unic que li deu donar ordres , fer-li cass aixo pod donar bon resultad , be navideña ara sença bromes , que tenguis un feliz estiu acompanyada o tota-sola . que coñ i que ho puguis fer tot lo que es cos te demani , ja que le cosa nave de besos , ale tembe t'en don un , xesc a fer forza ,

Rafel te veig molts de dematins de prest, quan vaig a regar s'hort, voltant amb la bicicleta per es Pou des Camí. :D
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 27 jul., 2010 7:50

D'aixo te volia perla , vaja quin pages tio , has de regar es vespre tio , quant far sol , si jo tambe te veig a tú , me vas captant quet a dormi ella , me vas agafant es sentit ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 27 jul., 2010 10:05

rafel ha escrit:D'aixo te volia perla , vaja quin pages tio , has de regar es vespre tio , quant far sol , si jo tambe te veig a tú , me vas captant quet a dormi ella , me vas agafant es sentit ,

Ja ho se, ja ho se, però els horabaixes m'és imposible anar-hi tio.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 27 jul., 2010 10:57

posa goteo emb un temporizador , jo li teng , i si no s'embossa es goteo , basta nar a cullir es mollons , me'ntens , vols que l'hany que ve mos asociem , ??? doguem coses prest un saludet
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 27 jul., 2010 11:46

rafel ha escrit:vols que l'hany que ve mos asociem , ??? doguem coses prest un saludet

En podem xerrrar. Però has de tenir en compte que noltros no esquitxam ni fertilitzam amb químics. :D
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 27 jul., 2010 14:38

No jo tampoc , tio hi ha molta gent maniosa en tot aixo , i çerquen si te un cuc , ja nem perlad molt qunat vulguis feim se barrina , jo hi pos es terreno s'aigo i lleura es troz , lo altre no tenc tens , me vas captant es sentit ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 28 jul., 2010 0:32

rafel ha escrit:No jo tampoc , tio hi ha molta gent maniosa en tot aixo , i çerquen si te un cuc , ja nem perlad molt qunat vulguis feim se barrina , jo hi pos es terreno s'aigo i lleura es troz , lo altre no tenc tens , me vas captant es sentit ,

Idó noltros vendrem a cullir. :twisted:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 28 jul., 2010 7:52

Val , i quant dius noltros , ho deus dir per tu hi es moro ???
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 28 jul., 2010 14:51

rafel ha escrit:Val , i quant dius noltros , ho deus dir per tu hi es moro ???

No home, tenc un soci jo també i no es magrebí. Qualque problema si ho fos? :twisted:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 28 jul., 2010 21:31

No t'ho deia , perque veinad teu habia deves 30 d'aquets en se cara negre que cuien domatigues , no sabia si habias compartit emb un d'ells , no problema , jo de lo que tu fas cap ni un , me vas captand
rafel

Torna a: Xafarderies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant