[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - com fer empels s'estiu .

com fer empels s'estiu .

com fer empels s'estiu .

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 3 maig, 2013 21:17

rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Re: com fer empels s'estiu .

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 8 maig, 2013 10:51

Tornar a sentir sa música d'Afrodita's Child m'ha alegrat es dia ;)
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 9 maig, 2013 7:34

No i jo to dic poc apoc no sols afrodita , aquell de se boina si el guessis conegut tambè el te alegreria en es dia , jo encara no he llevat se foto que tenc penjada li tenc des dia que la va palmar ,baxet un tube seu voras . me vas captant , ?
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 10 maig, 2013 16:31

rafel ha escrit:No i jo to dic poc apoc no sols afrodita , aquell de se boina si el guessis conegut tambè el te alegreria en es dia , jo encara no he llevat se foto que tenc penjada li tenc des dia que la va palmar ,baxet un tube seu voras . me vas captant , ?

Sí, era molt simpàtic. Crec que ballava amb la cabra de la Legió.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Poysian » dt. 2 maig, 2017 6:08

Gracias por los clips de vídeo
Poysian

Entrades: 2
Membre des de: dt. 2 maig, 2017 5:55

Torna a: Sense Classificar

Qui està connectat