[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - O APARECEN MIS POSTS O ME MARCHO, Y NO COMO POCHOLO

O APARECEN MIS POSTS O ME MARCHO, Y NO COMO POCHOLO

Queréis q me marche?

3
60%
Ya estás tardando
1
20%
NO
1
20%

Vots totals : 5

O APARECEN MIS POSTS O ME MARCHO, Y NO COMO POCHOLO

UNREAD_POSTAutor: ARRIBA ESPAÑA » dt. 15 abr., 2003 0:44

Saludos. He visto con gran sorpresa y más tarde indignación como dos posts mios han sido borrados. O aparecen otra vez o me marcho.
ARRIBA ESPAÑA

Entrades: 80
Membre des de: dl. 3 març, 2003 19:40

No estan borrats

UNREAD_POSTAutor: dersu » dt. 15 abr., 2003 4:43

Els teus posts son a l'apartat de Política però de Temes Generals.
Ja que el fòrum de Felanitx es un fòrum de temes principalment locals he considerat adecuat que només surtin a primera plana els posts d'interés local.
Però tots els teus posts son a:
http://www.forumdefelanitx.cat/viewforum.php?f=33
dersu
Site Admin

Entrades: 158
Membre des de: dv. 15 nov., 2002 5:26

OK

UNREAD_POSTAutor: ARRIBA ESPAÑA » dl. 21 abr., 2003 16:22

Ok, ya veo donde están. Una cosa, el capullo que ha dicho q me marche ole tus huevos
ARRIBA ESPAÑA

VAYASE Sr. ARRIBA ESPANYA - FASCISTA

UNREAD_POSTAutor: Nacionalismo Radical » dj. 24 abr., 2003 22:46

DEIXA D'ESCRIURE FASCISTA DE MERDA

ERC
Nacionalismo Radical

Au ves-te'n

UNREAD_POSTAutor: myotragus » dv. 25 abr., 2003 2:47

Deixa-mos en PAU i ves a escriure a nes teu fòrum d'escola privada
myotragus

Entrades: 7
Membre des de: dt. 22 abr., 2003 15:34
Ubicació: PortoColom

FIEMO

UNREAD_POSTAutor: ARRIBA ESPAÑA » dv. 25 abr., 2003 2:52

Ui, me parece q huele un poco a fiemo... a no, son ERC y myotragus.
Lo del primero lo entiendo. Hacer pactos o intentar hacer pactos con ETA es muy democrático. Eso de nacionalismo Radical demuestra que no tienes ni una neurona dentro de tu cabecica de cómplice de ETA.
Y lo del segundo... si, en eupla.org también escribo y lo extraño es que allí no insultan.
A lo mejor es que no son unos asesinos de ETA como los de ERC, bueno, cómplices
ARRIBA ESPAÑA

Torna a: Enquesta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant