[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Falten 6 dies... [enquesta]

Falten 6 dies... [enquesta]

Que penses que passarà?

La tancaran!
3
19%
Inhabilitació de càrrec públic
2
13%
Absolta (la justicia no funciona)
3
19%
Absolta (tanmateix és innocent)
0
No hi ha cap vot
Se fugarà amb el municipal
8
50%

Vots totals : 16

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dc. 24 oct., 2007 13:15

Gràcies pels consells nina, ara tenc que deixar això, que tenc que fer es dinar i encara no m'hi he posat.
A les dues ve s'homo i si no troba es dinar fet i tornarà haver-hi tocs.
Apa, fins després.
Miquela

Entrades: 167
Membre des de: dc. 19 gen., 2005 15:10

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 24 oct., 2007 13:55

un poc de vidre picat amb es sucre, i s'han acabat, je je je.

areeee que a jo una espolsada de tan en tant, que vols que te digui, a jo m'agrada, sempre que li pugui tornar, clar estar, a ca meva no nomes reb un, faltaria més.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 24 oct., 2007 18:18

Miquela ha escrit:I Ella no serà com na Preysler que diuen que s'acubava o feia comque, quan feia el amor.... oh lala!.
A mi m'han arribat a contar que na Preyesler inclús se compixava per fer parèixer a ne'n Boyer que sa faena era "·absoluta".

Arriban a dir tantes coses .... com és sa gent..

Benvolguda Miquela,
hi ha dones que en tenir un orgasme expulsen líquid prostàtic però no pixum. A veure si es tractava d'això!
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 24 oct., 2007 18:32

Sempre acabam xerrant de lo mateix: brou i serradís :?

Per cert, na Presler és filipina, no xinesa.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dc. 24 oct., 2007 18:48

Sa gent de per Madriz, que per haver-n'hi, també n'hi ha de moooolt dolenta, sempre li han dit " La China".
Hauries d'estar més al corrent de la mundologia del món mundial seppu.

De res.
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 24 oct., 2007 20:11

bono, i ara me reve a jo, i si en Boyer aconsegueix que li passin totes aquestes coses, deu rentar tot lo dia es llensols, o hi deuen posar d'aquestes fundes, ja aposta perque no trevessi, i no tudi es matalas, jo el que li passa en aquesta, ja no se si fa enveja o és una desgracia.
be!!! depén de sa frequencia, je je je
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dc. 24 oct., 2007 20:27

Vaig sentir a dir que a dins del seu dormitori tenen un deshumidiquidifador d'aquests industrials que s'ho bou tot i canvien el llansols com la majoria de gent, és a dir, cada tres setmanes.
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 24 oct., 2007 20:45

:roll: aixooo cada tres setmanes d'una banda i després de s'altre m'imagin que has volgut dir.

be siii, si tenen aixó dins sa suit, ja pot esser ja, que sigui vera, perque si no ho te aquesta gent qui ho ha de tenir?? que no és vera??

cagondell amb en Boyer :shock:
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 25 oct., 2007 8:31

sa nina ha escrit:bono, i ara me reve a jo, i si en Boyer aconsegueix que li passin totes aquestes coses, deu rentar tot lo dia es llensols, o hi deuen posar d'aquestes fundes, ja aposta perque no trevessi, i no tudi es matalas, jo el que li passa en aquesta, ja no se si fa enveja o és una desgracia.
be!!! depén de sa frequencia, je je je

Pots estar segur que donen un bon quefer aquestes dones, sobretot si ho fan damunt matalassos de llana d'aquells grossos. Imagina't, amb aquest temps, per eixugar-los!
Ara, a l'estiu damunt una cadira plegadissa, és un gust veure el degotim.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Parpal » dj. 25 oct., 2007 13:14

...en Confit on és que no piula?
...de viatge?
Parpal

Entrades: 82
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 11:13

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 25 oct., 2007 13:18

iiii no se que dir l'amo.

damunt una cadira plegadissa, deu esser damunt aquestes que fan com a de plastic, perque si son de vellut, d'aquestes d'anar a missa, deu deixar rebava.

res, ja mirare jo si això mai me passa, meam com m'arreglo.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 26 oct., 2007 9:28

sa nina ha escrit:iiii no se que dir l'amo.

damunt una cadira plegadissa, deu esser damunt aquestes que fan com a de plastic, perque si son de vellut, d'aquestes d'anar a missa, deu deixar rebava.

res, ja mirare jo si això mai me passa, meam com m'arreglo.

no, jo volia dir d'aquestes de platja, millor de plàstic o fins i tot de lona si no hi ha més remei. També va bé posar un bon gruix de tovalloles damunt el llit. O fer-ho damunt l'arena, això és el millor en aquests casos.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 26 oct., 2007 10:14

reeeesss, acabare pensant que és una desgracia.
primera, a damunt s'arena, si no és en s'estiu, maaaalo, be ara me reve que aquesta gent pot agafar s'avio i partir cap en es bon temps.
I tampoc me veig jo a en Boyer, fent sa torta a sa dona, i amollant un " Beeellll, posa ses tavalloles, que farem festa" o un " estira sa plagadissa que ara arrib de las Cortes amb ganes de debatir", noooo m'ho puc imaginar no.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dv. 26 oct., 2007 10:38

Quin dia que duc avui.
M'hauria de posar a espolsar i encara no he fet res.
Per lo que vaig sentir a dir, també en boyer sembla que no està gens mal armat.
Això a sa xina li deu posar i se deu fer a s'idea de que és com un pinxo moruno.
Mem, com se posa sa foto petita aquesta?
Miquela

Entrades: 167
Membre des de: dc. 19 gen., 2005 15:10

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 26 oct., 2007 10:54

si ens posen una foto d'ell, amb calçons curts, crec que podriem deduir un poc , si és en banyador, segur que deduirem cosa.
Mira que jo el comens a mirar amb altres ulls en auqest.
estic de pegar-hi un bot per Madrid, meam si l'aplec, no per fer reeessss, meam si m'entens, perooo per mirar-lo d'aprop.
sa nina

AnteriorSegüent

Torna a: Enquesta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant