[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - PISCINA COBERTA

PISCINA COBERTA

No creis que és ben necessari una piscina coberta?

sí, molts pobles més petits que nossaltres en tenen.
11
79%
no, no fa falta
3
21%

Vots totals : 14

PISCINA COBERTA

UNREAD_POSTAutor: audrey » dc. 8 gen., 2003 17:21

No és més que necessari tenir una piscina coberta a la vila?. Saben aquests regidors nostres quanta de gent s'ha de desplaçar a pobles veïns per poder nadar? I no per gust, moltes vegades per prescripció metge!
QUIN CRITERI DE PRIORITATS REGEIX AL NOSTRE TERME?
audrey

Entrades: 16
Membre des de: ds. 16 nov., 2002 5:20

És ben necessari

UNREAD_POSTAutor: escurçor negre » ds. 26 abr., 2003 1:32

És molt necessari una piscina coberta, pensant-ho bé quasi més que una pista d'atletisme o un camp de gespa per això que tu apuntaves. Molta gent hi ha d'anar per prescripció metge.
Però no basta dotar d'infrastructures, després s'hauria de cercar una empresa que ho dugués bé, perque si ho ha de dur s'ajuntament estam ben arreglats.
escurçor negre

Entrades: 21
Membre des de: dv. 28 feb., 2003 3:35
Ubicació: La Vila

Perquè piscines?

UNREAD_POSTAutor: Mikel Makis » dl. 19 maig, 2003 21:11

Una piscina a 12 KM dela platja és una aberració i una tudada d'aigua massa gran. Tant si la voleu tapada com destapada, d'aigua dolça com salada, és una idea que no m'agrada.

I si voleu saber tota la veritat quan veig a la vorera de mar les piscines dels que les poden pagar, això sí que m'indigna!! Alguns d'ells tenen la platja a cent metres.

I mentre l'aigua que tudam augmenta perquè enguany ha plogut molt i n'hi ha, pot ser l'any que ve passarem necessitat.
Mikel Makis

UNREAD_POSTAutor: audrey » dl. 19 maig, 2003 22:46

Crec que tot és questió de prioritats, i aquestes són relatives depenguent de cada un. És ben cert que n'hi ha que estan a sa vorera de mar i me fan tanta peguera com a tú, però el cas no és el mateix ni d'aprop! I pots comptas que no tot-home té tanta facilitat per desplaçar-se o té el privilegi de poder viurer davora la mar a l'estiu. De tota manera la que jo apuntava era per tot l'any i si la te imagines con una infraestructura per fer esport o per mantenir la salut no és tan dolenta i potser i tot si en fessin una de municipal deixerien de fer-ne tantes de privades.
audrey

Entrades: 16
Membre des de: ds. 16 nov., 2002 5:20

Piscina

UNREAD_POSTAutor: guatemala » dg. 17 ago., 2003 0:23

Estic totalmente d'acord que fer una piscina coberta al nostre municipi és supoernecessari, vos donc tota la raó. Es vergonyós que molta gent hagui d'anar als pobles del voltant a nedar, i més encara si ho és per preinscripció metge. Però al·lots, les prescripcions metges, les necessitats d'una piscina d'aquestes característiques no han surgit ara, aquests 50dies q fa que governa el PP, NO, ja hi eren molt abans i aqui ningú ha fet res de res. En 4anys el pacte d'esquerres no ho va fer i la necessitat era la mateixa.

De totes maneres, vaig veure al Programa electoral del Partit Popular que contemplen fer-ne una durant aquesta legislatura. Els regidors actuals són tant concients com noltros d'aquesta necessitat! Esperem veure la piscina el més aviat possible!
guatemala

Entrades: 2
Membre des de: ds. 16 ago., 2003 23:19

Piscina

UNREAD_POSTAutor: Im-pressionat » dg. 16 nov., 2003 0:52

Au idò! Ja tens el macro projecte de la piscina. La llàstima és que tapen les que hi ha. Desvestir un sant per vestir-ne un altre. Què hi farem! Són coses de la majoria absoluta que té l'absolut dret a equivocar-se.
Im-pressionat

Entrades: 26
Membre des de: dl. 18 ago., 2003 22:09

Re: Perquè piscines?

UNREAD_POSTAutor: Arapa Joe » dc. 19 nov., 2003 5:31

Mikel Makis ha escrit:Una piscina a 12 KM dela platja és una aberració i una tudada d'aigua massa gran. Tant si la voleu tapada com destapada, d'aigua dolça com salada, és una idea que no m'agrada.

I si voleu saber tota la veritat quan veig a la vorera de mar les piscines dels que les poden pagar, això sí que m'indigna!! Alguns d'ells tenen la platja a cent metres.

I mentre l'aigua que tudam augmenta perquè enguany ha plogut molt i n'hi ha, pot ser l'any que ve passarem necessitat.

Aquesta és també la meva opinió. La piscina coberta que la paguin els rics que la volen. Me sembla que el PP torna favors als constructors. Ara qualsevol excusa es bona per enmerdar amb un poc més de ciment. Volen desgraciar el port, i segurament algú molt oportú s'embuxacarà els diners de la piscina coberta. I l'energia que gasta això, perquè l'aigua tot i coberta s'ha de condicionar.
Arapa Joe

Entrades: 66
Membre des de: dj. 16 oct., 2003 20:33

UNREAD_POSTAutor: Moix Negre » dc. 19 nov., 2003 18:30

Si voleu criticar per criticar, com a mínim enterau-vos del que criticau. La piscina a 12Km ara ja hi és, l'aigua és la mateixa, perque volen cobrir la que ja hi ha.

Els rics es poden pagar una piscina, i aquesta és pública, precisament pels que no la poden pagar...

Una piscina coberta, no te res a veure amb el mar, perqué tothom la utilitza precissament quant no pot anar al mar. Crec que estava a tots els programes electorals.
Moix Negre

Entrades: 8
Membre des de: dc. 24 set., 2003 19:47
Ubicació: Es Faralló

Es vere?

UNREAD_POSTAutor: Arapa Joe » dc. 19 nov., 2003 23:46

Tot això que dius ja ho sabia. Ho tenc assumit i si tots els partits ho tenen al seu programa, m'hi opós igualment.
Arapa Joe

Entrades: 66
Membre des de: dj. 16 oct., 2003 20:33

Torna a: Enquesta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant