[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Déu no juga a daus amb l'univers...

Déu no juga a daus amb l'univers...

Déu no juga a daus amb l'univers...

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 4 abr., 2008 16:47

Fa uns mesos que sent xerrar del tema del Gran Colisionador de Materia, un túnel de prop de 30 kilómetres, un monstre per experimentar amb les materies desconegudes de l'univers: antimateria, forats negres, viatges en el temps... aquestes coses, de les que no entenc massa els tecnicismes, però que me fascinen.

Mai havia sentit cap veu crítica sobre el tema. Avui he llegit aquesta entrevista d'un disident científic i... no se voltros, però jo he quedat bastant desconcertat:

La humanidad tiene un 75 % de probabilidades de desaparecer en dos meses

Van a tirar una moneda al aire:

- Si sale cara y Hawking tiene razón, solo crearán materia extraña y agujeros negros inestables, y quizás prueben alguna teoría alternativa de física.

- Si sale cruz y Einstein tiene razón, crearán materia extraña y/o agujeros negros y en unos segundos la tierra se convertirá en una nova. Yo personalmente creo que la verdad científica es una. 1+1=2. No hay probabilidades. Por eso puesto que creo en la ciencia estándar creo que hay mas probabilidades de terminar la Tierra durante los 10 anos de experimentos con el LHC creando materia oscura que de que sobrevivamos.

Resumint. La visió més catastrofista i sensacionalista (que trob que, guardant les distàncies, sempre és la més emocionant) pronostica que en dues setmanes podem ser engullits per un forat negre, tot per seguir les instruccions d'un carismàtic home que va en cadira de rodes i que xerra a través d'una veu artificial i que ja amb anterioritat unes quantes de les seves teories han estat rebetudes. :shock: :shock: :shock:

Imatge

La meva inmaginació desbordant hi afegiria una altra probabilitat, que és formar un forat dimensional i que una espècie d'altres dimensions vengui a la Terra, per conquerir-la o just siguin unes turistes Barbarelas de l'espai sideral que venguin per tastar el pa amb talec. Ves a saber, de totes formes, aprofitau el temps que vos queda. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Moderador » dv. 4 abr., 2008 16:56

2 mesos??? No podien esperar al menos que acabassin ses verbenes??? :?
Moderador
Site Admin

Entrades: 262
Membre des de: dg. 2 des., 2007 0:42
Ubicació: El gran ull que vos vigila

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 4 abr., 2008 17:06

Si venen Barbarellas desbocades, a mi ja me va bé.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 4 abr., 2008 22:30

mira que haver d'acabar engulida per un forat negre :?

m'imagin que al manco sira rapid i que no fara mal.
I això que ens fara, quedarem secs de cop??, morirem centrifugats??? tots d'acop??? per ordre de llista?? :shock: buff!!! ja rabre jo de ses primeres ido :?
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dv. 4 abr., 2008 22:49

Aquest tambe se deu pensar que es sol pert inclinacio ,,bada voras
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » ds. 5 abr., 2008 0:23

sa nina ha escrit:mira que haver d'acabar engulida per un forat negre :?

m'imagin que al manco sira rapid i que no fara mal.
I això que ens fara, quedarem secs de cop??, morirem centrifugats??? tots d'acop??? per ordre de llista?? :shock: buff!!! ja rabre jo de ses primeres ido :?

Per lo vist dins un forat negre es tanta la densitat de la gravetat que acaba distorsionant l'espai-temps, per tant, podríem passar tota una eternitat surant en aquest estat. Seria una mica avorrit.
Seppuku

Re: Déu no juga a daus amb l'univers...

UNREAD_POSTAutor: Marc de ca n'Aranya » ds. 5 abr., 2008 2:52

Seppuku ha escrit:Si sale cruz y Einstein tiene razón, crearán materia extraña y/o agujeros negros y en unos segundos la tierra se convertirá en una nova.

Hala! I com se passa d'un forat negre a una nova, senyor "pionero a nivel internacional en el campo del tiempo cíclico y la cosmología"? Si es crees un forat negre, no absorbiria la Terra, en lloc de fer-la explotar?

Es increïble la importància que donen qualcuns mitjans de comunicació a tronats amb teories àmpliament rebutjades per la comunitat científica. Una cosa és que tothom (i totdon) té el dret a opinar del que vulgui, i l'altre és que se li hagi de fer el més mínim cas.

La veritat, crec els mitjans podrien invertir aquestes pàgines en explicar el que la ciència fa per tots noltros i per augmentar els nostres coneixements. Dos exemples recents:
- Descobreixen unes molècules cel·lulars que impedeixen la metàstasi del càncer de mama
- Impressionant pel·lícula d'un tsunami al Sol
Marc de ca n'Aranya

Entrades: 107
Membre des de: dj. 23 març, 2006 2:12

UNREAD_POSTAutor: Moderador » ds. 5 abr., 2008 10:04

Seppuku ha escrit: Seria una mica avorrit.

Sobretot si et toca passar l'eternitat al costat de sa sogra.
Moderador
Site Admin

Entrades: 262
Membre des de: dg. 2 des., 2007 0:42
Ubicació: El gran ull que vos vigila

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 5 abr., 2008 10:09

Pero i que vorem venir, una cosa negra de per el cel, que fotra xupada com un aspirador, i au, per endins.

I deu fer fret dins això??? i vent??, ho vull sebre, perque ja no arreconare s'abric, no vull que m'agafa desprevinguda si pot esser.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » ds. 5 abr., 2008 10:22

Escolta si hi far fret o vent , procurarem ja nari ben calends , me comprens , has de fer servi s'imaginacio ,
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 5 abr., 2008 10:33

ja hi som :? .

tu a jo no m'has de dir com he de partir, si tu vols partir calent hi parteixes, jo si en tenc ganes partire amb s'abric posat.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » ds. 5 abr., 2008 14:22

jajajaj pero mem , ara jo ho gafes per sansa que crema , hi ha moltes de meneres de fer moure ses molecules , o sigui donar calor , quant jo era petit , teniam un mul veiiiiiiiii , pero servia per fer un solc en cara , es predi , sempre mos deia leu de ancalantir un poc antes de perti , var millor , sabs que feiam , gafavem un vensis , no se si sabs que es , i entre dos li pasavem fragant per demunt sesquena frega qeu frega , mos nave ben be , me'n tens ,
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 5 abr., 2008 15:48

Els abrics també encalenteixen, i posats a triar, m'estim mes s'abric damunt s'esquena que no que m'hi freguin un venci.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » ds. 5 abr., 2008 20:38

Be jo t'ho dic hi ha moltes maneres de donar temparatura , en es coset , tampoc s'ha de pasar de voltes , ido jo no me solc abrigar mai , es un mal acostum , no deixa que es cos crei defençes , un cos no l'hem de mal vesar totduna que tenim fret abrigats , jo duc aquet sistema hi far molts d'anys que no he tengut cap tipo de costipad ni grip , aixo en serio he ,
altres tipos de calentors , com se que donave'm es es mul es un altre tema , me'n tens lo que te vui dir
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 18 set., 2008 18:30

Es trasto aquest ja funciona, i de moment seguim vius... a no ser que sigui com sa película i que som tots morts i no ho sabem.

Podeu veure es trasto en funcionament i en directe per webcam:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Seppuku

Següent

Torna a: Salut

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant