[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Notícia del dia

Notícia del dia

Notícia del dia

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 3 maig, 2007 9:31

Imatge
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 3 maig, 2007 9:43, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 3 maig, 2007 9:33

A falta de notícies fresques de la Vila als diaris, i de la matadura que haurem d'aguantar a partir d'ara, una altra vegada amb na Pantoja, trec com a represalia de l'hemeroteca del fòrum, el tema del patê de tomàtigues seques. Tema que me te absolutament fascinat, encara que el pot se'n va anar mig ple a la basura.
Con ja varem dir, l'invent ve de la zona fronterera del nostre terme amb el de Santanyi. Zona sense dubte, de gran permeabilitat cultural....
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 3 maig, 2007 14:36, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 3 maig, 2007 9:50

i això és bo???

jo tellada petita dins s'ensalada, m'agrada, però pateeee???
i no te gust massa fort??

passa sa recepta i ho porovare meam?
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 3 maig, 2007 9:55

Donç mira, la recepta no és massa complicada.
Agafes un pot de tomàtiques seques, l'obris, li dones turmix i el tornes a tancar.
Respecte de que si és bo....ja te dic on va acabar el pot. No és que sigui excesivament repelent, peró sí que és una manera una mica "tonte" de tudar un pot de tomàtigues seques i embrutar el turmix. Mira que te dic.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 3 maig, 2007 10:13

Imatge

FREE PANTOJA!!!
FREE CACHULI!!!

Qui donarà de pit al pobre Paquirrin ara?

Imatge
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 3 maig, 2007 16:03

hayyyyy!!!!! jo no men puc avanir!!!!! hayyyy!!!!!
que m'hi ha vengut de nou!!!!
mai ho hages dit!!!
pobre dona, primer es querido tencat ( que homos plantosos com en Julian, pocs i contants) despres es fill putero i drogadicto!!! i ara això!!!!

que es de vera que una desgracia mai ve tota sola!!!!
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 3 maig, 2007 19:06

sa nina ha escrit:hayyyyy!!!!! jo no men puc avanir!!!!! hayyyy!!!!!
que m'hi ha vengut de nou!!!!
mai ho hages dit!!!
pobre dona, primer es querido tencat ( que homos plantosos com en Julian, pocs i contants) despres es fill putero i drogadicto!!! i ara això!!!!

que es de vera que una desgracia mai ve tota sola!!!!

Bé, nina, pensa que tot això és genteta.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dj. 3 maig, 2007 19:07

Sa desgràcia és haver-ho d'agontar...
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 4 maig, 2007 15:13

sa gent ja no sab robar en clase!!!

on son sa gent com el gran "Dioni", hayyy!!!!!

res!!! encara m'hi hauré de posar jo!!!
sa nina

Torna a: Salut

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant