[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - un fet local

un fet local

un fet local

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 9 nov., 2010 15:47

devora son pinta en es carre que var de cape se clota veia , hi habia un municipal i una municipala en so cotxo oficial i es traje de municipal tods dos , que ho feian , ales 8 des demati , me captau be
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Re: un fet local

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 9 nov., 2010 16:30

Què feien, bunyols? :shock:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dt. 9 nov., 2010 22:25

Feien un ripunt , me cmprens sentit ,??
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 10 nov., 2010 0:40

De brodat mallorquí?
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 10 nov., 2010 8:53

No se exaxactement es ripuntar sol ser posar se maquina i sol nar per amunt i per evall , ido era una cosa aixis , per aqui no vui dir qui era , pero si eren des cos de felenitx , me vas captant , jo trobave raro i sempre ho dig que coño far tant de municipal i funcionament puiblic , en franco no deixave mai ficar dones dins un cos armad o de plicia , i s'altre dia vaig veure dos de se benemerita , no dire avon , i passa que sempre dug es movil turat i per arranca-lo necesita 10 minuts , sinos ja ho tendria inmortalizad , si dos benemeritos , estaven aturads a un lloc fosc era de nit , llums apagas , erstig penssad si volien tramar una redada tambe , he no pug lo meteig que es policies rurals , me comprens
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 11 nov., 2010 20:51

Rafel, has de deixar de fer rasques o de prendre al·lucinògens! Crec que hi veus allà deçà la realitat. En Franco no deixava entrar dones perquè a ell li anaven més bé els mascles.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 12 nov., 2010 9:00

lo primer de tot jo no faig rasques ni n'he feta cap mai , ni alucinogenoes ,cosa que crec que tu no en pods dir lo mateix aixo son acusacions , desleasl ,que fas tú , per voler defençar una cosa , que en vols tenir revo adsuluta ,si vols que mos possem a se mateixa altura de faltar-mos uns an sos altres? , aixo que me dius que en franco li nave be es masscles , no ho cab de entendre , si mo expliques millor, ??
no hi ha cap invencio de cap tipo de part meva , habia un municipal i una municipala que practicaven sexe , devora son p'inta , alas 8 des demati , i es tens d'enfranco aixo no passave ,es municipals habia es que feien falta , es altres feian feina a un altre llok , no ne tenia una feremalla , i naven a boixar en tens de feina , que jo ne sabi, pentura no me vaig topar en cap , si ho vols ermosea mes , feu pero es se realitad ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 15 nov., 2010 17:08

"En temps d'en Franco" no hi havia "municipales", anaven amb un 4L i fumaven Records.

Costa d'imaginar-se dos homenots amb gorra de plat i mostatxos. Fent grinyolar les molles del 4L i escampat ses llosques del cendrer amb ses anques, però impossible no ho és.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 15 nov., 2010 21:28

Es municipals no ho se en eslloc ella evon jo vivia nomes ni habia un , i se posave es mitx des carre , feia qualca senya , li deien es municipal , era un homo vei ,
pero si es de policia que pralam , una vegada , jo no era gaire vei encare , normamet regentave es cine balear , just devora habia una casa , just en es portal habia un tipo emb una gorra color gris , les deien es policia armada , duien una matrelleta , un dia vaig decidir , en aquell tens , i are ho cont perque ja ha prescrit , dig mem si deven servi per res , vaig nar a s'ltre part de palma , no habia tant de transsit com are , i vaig veure un homo gat com una sopa , o pentura no hi estave tant com dig , ales hores , no habia movils , vaig entra a un graig de vespre , dig bon vespre que em deixau telefonar , diu si telefona , mark es numero de se policia ermada , dig hay un borratxo que se la esta pegando , i me demana evon es dig calle tal , i emb aixo vaig coemzar a veure lanrrovers d'aquells llarks , dig mare de deu , res alló var passar , pero es diumenja que var venir devant , vaig torna veure un altre gat , i una altre vegada gips per palma , aixis var sotsair unes 3 o 4 vegades , i se darrera , me diu antes de nada dame su numero de telefono , li vaig donar , llevors ja no vaig veure d'altre gat totom feia bonda , devien estar en babia ???? un saludet
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 16 nov., 2010 14:41

Jo no vaig dur tanta sort com tu, Rafel, perquè aquests jeeps m'encalçaren més d'una vegada. I els vaig veure aparrussar de valent per dins Ciutat i per altres bandes. Record que una vegada tomaren més de la meitat de cadires i taules del Cristal en una càrrega. Aquests grisos i els seus oficials, si no són morts deuen cobrar la jubilació tant per haver repartit ventim com per haver torturat dins les comissaries, en euros democràtics.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 16 nov., 2010 18:26

Idò vaja una estampeta: l'homo en Xesc com un antisistema davant els grisos i en Rafel fent de confident de la policia. :twisted:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 16 nov., 2010 20:22

Seppuku ha escrit:Idò vaja una estampeta: l'homo en Xesc com un antisistema davant els grisos i en Rafel fent de confident de la policia. :twisted:

Bé, Seppuku, en aquella època el sistema era una mica diferent, segurament encara pitjor. Ara això de confident, són coses molt grosses... :D :D :D
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 16 nov., 2010 22:24

Be en xesc pentura me arribara a dir , que el mark masse , , emb tot aixo que dius des pegar , ja me diras tu , si has vist mai nigu que pega a s'altre si equella perssona , deu tenir res di'nteligent , jo no les vaig veure mai cap tipo de gent masses espebilada , jo les telefonave , i es cap de un cuart d'hora veies dos o trees lanrrovers , dos tios devant i 4 derrera , peraxia que habia una guerra , i total eren avisads per un gat , imaginet quin fet , he es ben vera tot aixo , si llevors pegaven , se pod veure es poc cap que habia per penssar , i reonar be ,
pero no i , jo crec que de lo de'n franco si li llevam es pegar , lo altre era bonet , i es pegar , mem i are que fan el crucifiquen viu , jo coneg no dire son amigs , llevors se pensa que les duc devall s'escala , be coneg dos tios un de porreres i s'altre des port , tods dos se varen casar emb una dona cadaun , un dia elles varen trobar un querido , es molt netural aixo , i les avren treure defora ,vivien tods tdos a uan casa que le paguen a 30 anys ,res total que van a un avogad i llevors fan un judici , total ells seguexen pagant se casa , manutencio per dos elods que tenen , i no es res aixo tenen un querido dins se casa que pagan , i ells van a lloguer ,
son dos que ne coneg , un dia les he de demenar si se situacio que tenen la canviarien per un esplet de galtades a fer-ri , mem que em diran , i no ho trob molt tio que diven una altre , vilolencia de genero , si no diven tot lo que hi ha per darrera tot aixo ,
i tu creus que are se dur se justicia miloor ? que en tens d'es generalisim , ??
en sepulko diu confident en xesc li far reflexions , d'e que are , jo no he tengud mai cap tipo de confidencia heeee si feia res ho feia per veure es bagods voltar ,
mai he tengud confidencia , ni cap tipo d'emistad en gent de trage , qualca pig me varen demanar colaboracio , pero res pas que fassi se feina es que la cobra , me vas captant es sentit , me comprens , lo que te vui dir
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 23 nov., 2010 19:06

Sí, veig que tractes molts de temes, Rafel. Crec que això dels divorciats i els seus judicis no té gaire cosa a veure amb la policia franquista. Potser sí que s'estimarien més un esplet de galtades, crec que si era així ho havien d'haver demanat al jutge a veure què hi deia ell.
És ver que no tenien gaire cap aquests que pegaven però qualcú els ho manava. Aquests eren els putes, i tots aquests es varen jubilar sense cap problema i si no són mortets jo els ajud a cobrar una pensió. Em captes?
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 24 nov., 2010 8:40

Bé jo crec que a lo llark de s'istoria humana sempre hi ha hagud gent que si tengues es sentit des remordiment clar , qui manave , ordes , supus que es sistama duia a ixo , pero i are qui mane ordes , de donar se revo en es meteix sempre per sistama , i no fer justicia , violencia de genero , lo uinc que se remena ,
un dia venia pes poligono ellá hi ha un ceda el passo pes que pujén de felanitx de ca-pe edalt , i de se part de son negre tenen preferencia , de part de baix venia una femella de uns 20 anys emvb un coxaró, var baixar es vidre i me var dir de tot , jo no me vaig sebe posar en es nivell seu ,no tenia ni revo ni motius, si ho gues fet , casi segu que no gues dormit a caostre per una temporada , i en franco ja far molds d'anys que le var palmar ,
no jo no remen moltes coses , lo que m'ha grada çercar se justicia ,moltes coses son injustes i perque les manda es que noltros mos agrada les veim b'en fetes , me vas captant es sentit ,es com un pare no sab veure casi mai lo mal fet des seus fills , un saludet
rafel

Següent

Torna a: Circulació Urbana

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant