Autor: rafel » dt. 16 nov., 2010 22:24
Be en xesc pentura me arribara a dir , que el mark masse , , emb tot aixo que dius des pegar , ja me diras tu , si has vist mai nigu que pega a s'altre si equella perssona , deu tenir res di'nteligent , jo no les vaig veure mai cap tipo de gent masses espebilada , jo les telefonave , i es cap de un cuart d'hora veies dos o trees lanrrovers , dos tios devant i 4 derrera , peraxia que habia una guerra , i total eren avisads per un gat , imaginet quin fet , he es ben vera tot aixo , si llevors pegaven , se pod veure es poc cap que habia per penssar , i reonar be ,
pero no i , jo crec que de lo de'n franco si li llevam es pegar , lo altre era bonet , i es pegar , mem i are que fan el crucifiquen viu , jo coneg no dire son amigs , llevors se pensa que les duc devall s'escala , be coneg dos tios un de porreres i s'altre des port , tods dos se varen casar emb una dona cadaun , un dia elles varen trobar un querido , es molt netural aixo , i les avren treure defora ,vivien tods tdos a uan casa que le paguen a 30 anys ,res total que van a un avogad i llevors fan un judici , total ells seguexen pagant se casa , manutencio per dos elods que tenen , i no es res aixo tenen un querido dins se casa que pagan , i ells van a lloguer ,
son dos que ne coneg , un dia les he de demenar si se situacio que tenen la canviarien per un esplet de galtades a fer-ri , mem que em diran , i no ho trob molt tio que diven una altre , vilolencia de genero , si no diven tot lo que hi ha per darrera tot aixo ,
i tu creus que are se dur se justicia miloor ? que en tens d'es generalisim , ??
en sepulko diu confident en xesc li far reflexions , d'e que are , jo no he tengud mai cap tipo de confidencia heeee si feia res ho feia per veure es bagods voltar ,
mai he tengud confidencia , ni cap tipo d'emistad en gent de trage , qualca pig me varen demanar colaboracio , pero res pas que fassi se feina es que la cobra , me vas captant es sentit , me comprens , lo que te vui dir