[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Una discusio emb un municipal

Una discusio emb un municipal

Una discusio emb un municipal

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 4 feb., 2010 23:29

Bé , ara esposaré un cas que em var passar , normalmen't , jo no som com es altres som raro , i un cas dells sempre vaig en vicicleta per dins es poble , air , nave en se vicicleta , vaig pujar demunt s'acera , no hi puig per fer de xulo , es perque no me trepitxi un cotxo , i vaig afinar un municipal que me mirave ben arreu , clar se meva direccio era de cap'e ell , jo no me vaig mutar vaig seguir , i me atura , me var fer una cantidad de recomendacións , quant var haver ecabat , dic escolta , no m'has de dir loq eu tenc de fer , que ho se de mes lo que tenc de fer , te tenc de donar mes explicacions , diu jo som policia local , dic bé mira , fiem una cosa , com jo tameteix es aixi i res mes , si vols aclari res mes , me poses una denuncia i no ne perlem mes , es tio ,me var fugui , diguen que en jo no habia manera de xerra ni dialogar , tot bufat , jo se que no se pod nar per demunt se acera , pero i perque no se far voltant es poble una via pes ses vicicletes i tothom var en vicicleta , me comprens ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 5 feb., 2010 19:36

A mi em va passar una cosa semblant. Baixava per el carrer Major, poc a poc, sense fer el loco. I em van aturar i amenaçar que a sa próxima, me posarien una multa.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » ds. 6 feb., 2010 9:40

no teeu cap en lloc han pujat es impods contribució i tal , no poren fer qualca cosa positiva ,? ami m'es igual si me posa una multa , li vaig dir tu posa una denuncia , llevors ja ne perlere'm ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 8 feb., 2010 12:36

Els ciclistes a vegades es pensen que tenen cera del corpus.

El mínim que pot fer un muricipal davant una infracció, si no és greu, es avisar a l'infractor. Jo com a mínim vos hauria inflat a multes i decomissat la bici.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 8 feb., 2010 22:09

Estic d'acord amb en Confit, no en mancaria d'altra que els que anam a peu hàgim d'estar pendent dels ciclistes damunt les voravies.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dc. 10 feb., 2010 0:10

Jo vos contaré un altre,un bon diumenge passatjant tranquilament pel carrer major;concretament sa part de ca na mosca, va passar un cotxo a gran velocitat,sa meva sorpresa es que me penssava que el carrer major es peatonal;que per sa meva part es mes perillós aquest fet que una bicicleta menada pel nostre rafel Y_Y Y_Y Y_Y
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 10 feb., 2010 9:06

Bé segu que deveu nar en cotxo en confit i en xesc , perque no se , jo desde sempre he duit es meteix sistema i mai he tengut cap denou que hagui atropallad nigu perque se ses consecuencies que me pod dur , i hi ha redols que no es pod enar circulant per se via publica si no pujes demunt se cera te jugues es tipo, s'ha fet poc per equetes coses en equest poble , var nar millor fer un `parque i un brollador , que aixo , ja esta bé , ne tenc una mala experiencia de circula per dins es carre , i dire es llok devora ca'n moix en es cruze , em varen tira mes de dos metros enfora duna empenta , o sigui que si es municipal diu que digui , es lo que hi ha ,
musol , jo te diré que s ecircula molt malement , no far falta di-ro se veu cada dia , jo tembé te'n contare una en es poligón de vinguda des lidel , hi ha dos ceda el passo un dia em vaig trobar emb una elota que me deia detot , no habia fet es ceda el passo ella , le vaig fer atura demenan-li el que pasave , i eixi i tot me insultave, dic lo millor de tot es deixa-ro fer , si ho duim me senfora sempre te revo , un de vegades s'olvida que es tenns han canviad , un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 10 feb., 2010 10:35

Si em de mirar prim, d'infraccions els municipals s'en passen cada dia. Per posar dos exemples, diariament a la sortida dels col·legis on els pares i mares aparquen on els dóna la gana davant els morros i el beneplàcid del municipal de torn.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 10 feb., 2010 14:03

Jo ten contere una altre que en vaig tenir emb un municipal, un dia vaig aparcar a un carre que en es cap de dalt de tot habia un disco que deia prohibit aparcar , pero es carre tenia una entrada amitxjat lloc i es reste de carre no deia res, jo vaig entra pes cruze i no tenis disco , jo estave dins es cotxo , emb una roda demunt se acera , i ne ve un tot dicidid , i me diu bueno aixo d'aqui has de llevar es cotxo , dic si tu lleves esteu jo llevere es meu , diu lo primer de tot el tens demunt s'acera , dic tu témbe li tens no has vist , diu be tens revo pero no te te vui denuncia per eixo es perque ella dalt hi ha un disco de porohibit a parcar , dic i devora se creu nova tambe me pereix que ni varen posar un , diu te rius de jo , dic si , i si me seguexxes xerant te faltare en es respecta , dic fem un favor , si vols que jo lelvi es cotxo , crida es teu gefe , i llevors el lleverem, me var deixar , var fer un poc es boix , i sen var nar , llevors vaig ser jo que vaig nbar a fer uan denuncia ja se que no vaig a clari res , com sempre que un var per ella , me captes es sentit , un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 10 feb., 2010 17:31

Jo malaveig anar amb bicicleta, però també vaig amb cotxe, com tu mateix qualque pic. No tots els ciclistes tenen tant de seny com tu, n'hi ha que fan com si anassin a les carreres per damunt les voreres..
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 10 feb., 2010 19:37

No se si tenc seny o no , pèro si me carrec qualcu que es bo de fer , no tenc se visicleta asegurada i pod sorti car , o sigui que ermari vol dir rebost , no far falta que es muniipal doni ordres , es se seva feina , ho entenc , pero duna empenta que em dona-ren , vaig alerta , no queda mes remei ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dc. 10 feb., 2010 23:08

Que men direu de aquest que van xerrant pel mòbil quant condueixen?dels aparcaments que fan al c/mar,c/eras,c/hortsc/campos etc etc....es un perill anar per aquest poble nostre :S
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 11 feb., 2010 0:28

Jo te dire se meva opinio , mira , jo tenc un movil , i el tenc per necesidad perque tenc negocis , i no puc estar donat es telefon de casa en es meus cliends , si les don es movil quant el tur tothom queda en pau , ara bé molt agent dur es movil , per cridar se veinada perd dir-li que air vespre el barcelona var guanya i un llark etc de beneitures , llevors hi ha una altre gent que du es movil per seguretad , devant una situació ella evon s esent insegura marca tecles , i ello li doona seguretad bén igual que molds de fumadors ensenen es xigarro , equest fet les dona seguretad,
horia d'estar prohibit , pero pes meteix que mene cotxe horia de veure que se seve beneiture el pod dur a e fossa a ell i a un altre com ell , si es per feina que possi una secretaria ni hi ha moltes en paro ,
rafel

Torna a: Circulació Urbana

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant