[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Dreceres de competició a Sant Salvador

Dreceres de competició a Sant Salvador

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 23 ago., 2009 22:13

jomer sipson ha escrit:si jo xer de democracia enguañ el descenns lañ quieve jo puc denuncia les carreras de sant agusti peque no me dijen durmi lorabaixa i les berbenan perque no puc durmi els vespres no me pereix que tu sepulcru etx un bon felenitxe mira de fotre la festa als altres que sinpatic que etx

I clar que ho pots denunciar, quin mal hi ha? O perquè són festes han d'emprenyar tothom?
Per part meva podrien denunciar el nivell de renou de l'equip musical del Parc. Crec que es podrien fer festes sense tant d'escàndol. A la majoria de pobles fan festes molt més interessants, gratuïtes i sense tants de decibelis.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Moby » dl. 24 ago., 2009 12:27

Estic d’acord amb que no se faci el descens per la ruta de les estacions, per que aquest tipus d’esport perjudica molt els camins (no confondre amb pujar i baixar per les dreceres amb bicicleta que es molt diferent) a no ser que se que una vegada acabada la competicio s’arreglin els camins, ademes si nomes fos un dia no passa res, perque se tanca la carretera i no hi ha conflicte amb els excursionistes ni altres esportitstes, pero clar el personal ha d’entrenar un poc i aquí ve el problema, jo mateix com he explicat m’he hagut de reconar tant pujant o baixant quan ve un de decens a 40km/h i no es cap exageracio.
Dreceres poc o gens transitades n’hi ha moltes al puig i la competicio se pot continuar fent per a la gent que disfruta d’aquesta modalitat de mountain bike sense molestar ningu.
Moby

Entrades: 83
Membre des de: dc. 12 ago., 2009 11:42

UNREAD_POSTAutor: S ´enanito » dl. 24 ago., 2009 20:32

Estic amb tu Xesc, je je je
S ´enanito

Entrades: 30
Membre des de: dl. 27 jul., 2009 20:03

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 25 ago., 2009 8:07

Bé xesc , no estic be decord en tú es renou excesiu riba a molestar , pero quant molesta es renou mala senya tio , no te recordes quant es teu predi deia no fasis renou me molesta , i denuinciá , ja mos convertim emb alemans , se primera peraula que emplean es deninciar , se majoria de denuncies es paper que el sepodrian fregar pes trasero , me captes es sentit ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 26 ago., 2009 12:58

Tan sols deia que no hi veig cap inconvenient que qualcú, si se sent perjudicat, faci denúncies també contra l'ajuntament. De vegades les guanyen, preguntau-ho al comandant japonès.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 26 ago., 2009 22:47

Mare de deu , si ara tu també mos vols encaminar ,no xesc no tio , en tolo ha tengut uns quant problemes nant per se vida i qualcun que ja nave per dins ell , tot i emb aixo ha nat des envolupant una tal polemica social que no treeu cap en llocm , no he vist en lloc que s'hagui fert sols millonari , i si tanta beneitura per no aclari res tio ,
res denunciia no servaig pes res , val mes quedar a casa seva surt mes car denuncaiq que no dir res, to dic per experiancia propia ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Anterior

Torna a: Circulació Urbana

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant