[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Ir nave per carre i me vaig trobar emb un fet

Ir nave per carre i me vaig trobar emb un fet

Ir nave per carre i me vaig trobar emb un fet

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dj. 6 març, 2008 15:45

hir orebaixa nava per es carre , un moro me va tura , demanat una casa per alquilar , emb aixo jo li vaig entabla converça , total que quant var caure bé li vaig demanar , per s'asunto seu sobre ses dones , i ma var dir que alla ells eren poligonos , o sigui que tenian ses dones ue ells volian , quest me var dir que ne tenia 3 , cada vespre nave en se que ll volia tenia tres cuartos , ell era es gefe , me var demanar aqui com ho teniam dic a qui solo una , alguno teiene dos , i perque m'entengues li vaig dir la suia i la del vecino , aqui quant deiam de que se qultura mora , no entraria per aqui , ne vare'm perla emb ell una bona estona , estic convençud que prest se feran mes coses de se cultura mora a felanitx que de se cultura d'aqui ,
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

Re: Ir nave per carre i me vaig trobar emb un fet

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 6 març, 2008 18:25

Sionet petit ha escrit:alla ells eren poligonos , o sigui que tenian ses dones ue ells volian

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

tu si que ets un bon "poligono" Sionet. Un "dodecaedro" diria jo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Voyeur » dj. 6 març, 2008 20:23

Meam Sionet, què vols dir?. Què són políglotes, polígonals, polímorfes, polliformes, sexagons, pentura?
Voyeur

Entrades: 317
Membre des de: dg. 27 abr., 2003 19:40

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dj. 6 març, 2008 22:21

Un yogur fet a manacor , per un manacore-i , que pagarias tornar un piano'''''''''?
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

Torna a: Circulació Urbana

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant