[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ? 2012

COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ? 2012

COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ? 2012

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » ds. 17 des., 2011 16:31

[f[size=200]ont=Arial][/font][/size]
MONSERRAT

Entrades: 26
Membre des de: dg. 4 jul., 2010 19:28

Re: COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ? 2012

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » ds. 17 des., 2011 19:23

¿tot aixo tendra una solucio quant hi hagui un tipo de govern que miri per se petita i mitjana empresa ?
Jo crec que no basta , de veritat sa acabat al 2011 i , no sa tret ni palada.
Avull un Sr no , vull dir "a fin a que" de fet ell tenge dues legisleturas per pensar diu.
La unica opcion es dar al pueblo lo que es del pueblo , i jo dic ¿perque es donar a las entidad Bancaries?
Amics , jo crec que no en sortirem.
MONSERRAT

Entrades: 26
Membre des de: dg. 4 jul., 2010 19:28

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dg. 18 des., 2011 15:08

Un poco de desconexión va bien.Navidad ya está a la vuelta de la esquina y debe servir para alegrarnos un poco y tomar un poco de aire.
Navideña

Entrades: 84
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 19 des., 2011 17:51

M'ho has tret de la boca, Navidenya, ja he començat a pujar cables amb en Rafel damunt sa Mola per aquell projecte que et vaig dir.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dl. 19 des., 2011 19:17

Xisco tu tan gracioso como siempre.Te felicito de igual manera,para que veas y sientas lo que son estas fiestas.Abre tu corazón y no seas tan retorcido.FELIZ NAVIDAD.
Navideña

Entrades: 84
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 20 des., 2011 22:22

Jo només volia col·laborar amb la meva contribució a l'esperit nadalenc. Ja coneixes la meva proposta d'altres anys: Tu, enclavada damunt la Mola i enrevoltada de llumets de colors, vestida de Sant Nicolau o del que tu triïs.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Torna a: Economia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant