[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Sobre és meu anti-poble

Sobre és meu anti-poble

Re: Sobre és meu anti-poble

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 ago., 2010 11:49

Confit ha escrit:Si és dissabte, dinar em va bé.

Tant m'hes Felanitx com el Port. Però a Felanitx crec que no hi ha massa per triar.

Venga, dinar dissabte, a ca'n Bernat va bé?
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 6 ago., 2010 14:30

Seppuku ha escrit:
Confit ha escrit:Si és dissabte, dinar em va bé.

Tant m'hes Felanitx com el Port. Però a Felanitx crec que no hi ha massa per triar.

Venga, dinar dissabte, a ca'n Bernat va bé?

Veig que en Xesc no ha confirmat que vendrà. Esperam fins avui vespre, i si no diu res ho posposam fins la setmana que ve. Te va bé Confit?

Per cert, com ens coneixerem? jo duré una gorra color marró :roll:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 6 ago., 2010 16:57

Millor que vengui en Xesc. Ho podem posposar per la setmana que ve. No hi ha problema.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » ds. 7 ago., 2010 16:00

Dissortadament, no m'havia connectat fins avui i estava al marge de tota aquesta activitat. Vendré encantat a sopar o dinar amb vosaltres, però hauré de ser en tornar del nord d'Europa, on m'aconsellà fugir la pujada de les temperatures mediterrànies. Estaré a l'aguait! Salut
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » ds. 7 ago., 2010 16:14

Xesc Corraler ha escrit:Dissortadament, no m'havia connectat fins avui i estava al marge de tota aquesta activitat. Vendré encantat a sopar o dinar amb vosaltres, però hauré de ser en tornar del nord d'Europa, on m'aconsellà fugir la pujada de les temperatures mediterrànies. Estaré a l'aguait! Salut

... i quan tornes???
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 12 ago., 2010 13:33

Tornaré, si no hi ha res de nou, dimarts vinent. Amb temps, encara, de patir una mica de caloreta mediterrània d'estiu.
Salut
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 16 ago., 2010 23:08

tio veus tu tens tens de nevegar per el mon , diguemos per evon exs , i quetal per ella ,exs a un pais comunista o , capitalista?, diguem coses prest , escolta en b'en sepulko varem xerra des sopar , ell diu que li cau millor un dinar , perque es vespre fins les 9 far de tet , jo li vaig dir que podiem partir deves las 9 i mitja , illevors fins que es cos agunti ,passa que jo solg tancar s'estiu deves les 2 , horem de ajustar la cosa , digaume coses prest , sepulko escolta , si tens un dvd de programes des linux , ne feim una copia , perque no me pirula no me competeix en casi res , pentura hi passaria lo mes imnportant sabs que passa tio , que sistemes operetius pirates windows , tenen una caducitad mentres s'stalen actualizacions , llevors ja no acepta mes programes, i has de formetejar , quant tens tot instalad , i per compra un sistema operatiu , no me far pla , si no pods venir tu veng jo a se teva feina , diguem coses prest un saludet ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 22 ago., 2010 11:58

rafel ha escrit:tio veus tu tens tens de nevegar per el mon , diguemos per evon exs , i quetal per ella ,exs a un pais comunista o , capitalista?, diguem coses prest , escolta en b'en sepulko varem xerra des sopar , ell diu que li cau millor un dinar , perque es vespre fins les 9 far de tet , jo li vaig dir que podiem partir deves las 9 i mitja , illevors fins que es cos agunti ,passa que jo solg tancar s'estiu deves les 2 , horem de ajustar la cosa , digaume coses prest , sepulko escolta , si tens un dvd de programes des linux , ne feim una copia , perque no me pirula no me competeix en casi res , pentura hi passaria lo mes imnportant sabs que passa tio , que sistemes operetius pirates windows , tenen una caducitad mentres s'stalen actualizacions , llevors ja no acepta mes programes, i has de formetejar , quant tens tot instalad , i per compra un sistema operatiu , no me far pla , si no pods venir tu veng jo a se teva feina , diguem coses prest un saludet ,

jo també ho tenc millor per dinar que per sopar, qualsevol dia d'aquesta setmana que ve podríem fer avant. De països comunistes no en conec cap, segurament no n'ha existit cap mai encara, però ja en xerrarem dels ubuntu i de tot plegat.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 25 ago., 2010 11:20

Idò meam si ens avenim d'una vegada... dinar aquest divendres a ca'n Rosa?
Seppuku

Anterior

Torna a: Economia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant