[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ?

COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ?

Re: COM SORTI DE AQUESTA CRISIS ?

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 27 set., 2010 10:46

M'agrada un govern que no es faci notar gaire, però que governi. Que els seus representants siguin un model de bona educació, feneria i cultura. Un govern que només doni comptes als ciutadans d'aquest país, no als del veïnat, i a la UE si així ho decidim. Un govern on tots siguin elegibles, i per tant els fills no heretin els sous dels pares, com voldrien fer els borbons. On no es tengui por d'encoratjar la iniciativa privada ni tampoc de nacionalitzar els serveis bàsics. M'agradaria tenir un govern que hagués procurat poder passar per camins públics, finques públiques, vorera de mar sense noses, amarraments per barques que no estiguin tot l'any aturades, arbres per tot arreu. Què més vols saber?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 29 set., 2010 8:24

Bé no se tota aquesta cantidad de cosas que dius , dins quin partit cau millor , jo crec que fins are no hi ha gud cap tipo de govern que hagui aproximat mes , es es govern den suarez i en menos masures el de Aznar, com mes enfora mos feim de lo que var ser se dictadura mes malament funciona , cada cop var pitjor , jo me recorda que quant habia es govern den felipe , jo nomes et conta-re lo meu vist desde una patita i ridicula empresa , me feien dur una cantidad de llibres i factures i comedies , me feien expecions cada dos per tres , me medien es local , pagave tasses molt altes per metros de local ,
tot aixo quant var entra es pp var des apareixa varen baixar ses masures de posar impostos ,. ses inspeccions no n'he var venir d'altre , se gent var gafar mes confianza , var partir a gastar mes duros , i varem sorti de se crisis , mos espera lo meteix , nomes que han segit fent ,molt de mal ,
se unio emb auropa nomes serveig per aixo , i jo to vaig dir per reforza europa , europa hi ha tres paisos es tres que van mes endevant de tots , son de esquerres , Portugal, Grecia , i Espanya , se deduccio es bona de treure , me vas captant es sentit ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 29 set., 2010 17:14

rafel ha escrit:Bé no se tota aquesta cantidad de cosas que dius , dins quin partit cau millor , jo crec que fins are no hi ha gud cap tipo de govern que hagui aproximat mes , es es govern den suarez i en menos masures el de Aznar, com mes enfora mos feim de lo que var ser se dictadura mes malament funciona , cada cop var pitjor , jo me recorda que quant habia es govern den felipe , jo nomes et conta-re lo meu vist desde una patita i ridicula empresa , me feien dur una cantidad de llibres i factures i comedies , me feien expecions cada dos per tres , me medien es local , pagave tasses molt altes per metros de local ,
tot aixo quant var entra es pp var des apareixa varen baixar ses masures de posar impostos ,. ses inspeccions no n'he var venir d'altre , se gent var gafar mes confianza , var partir a gastar mes duros , i varem sorti de se crisis , mos espera lo meteix , nomes que han segit fent ,molt de mal ,
se unio emb auropa nomes serveig per aixo , i jo to vaig dir per reforza europa , europa hi ha tres paisos es tres que van mes endevant de tots , son de esquerres , Portugal, Grecia , i Espanya , se deduccio es bona de treure , me vas captant es sentit ,

Segons la primera part del teu escrit, quan governà el PSOE t'emprenyaven els inspectors i en temps del PP no era així. Jo et puc dir que no he conegut mai cap milloria de quan ha governat un o l'altre. Tots dos partits, instal·lats a Espanya, s'han dedicat a perfeccionar les tècniques de treure doblers de les colònies de l'Estat que els mantenen, per tal d'invertir-los on tenen els vots: Andalusia o Extremadura, per posar qualque exemple. Qualque dia serem solidaris, els catalans, amb qui voldrem i no per força amb qui ens diguin.
Al final resulta que els tres estats -tu dius països- que van més "endavant" són Portugal, Grècia i Espanya. Primer de tot, dubt que cap d'aquests estats tengui un govern d'esquerres, i endemés què vol dir que van endavant?
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 29 set., 2010 18:22

Bé es psoe quant se var posar et dig se veritat , no sabien com pegar-tela be ne feien de voltes , are veig que s'han aturad un poc , el menos a mi, no venen , i et vui dir una cosa , la teng promesa , com tu sabs som un poc caprixos , ido teng una latre d'oli d'aquell que canvi en es cotxo , es una llauna xepada per mitx , ido si ne faig contes trabucar-li tota demunt aqella corbata i camia blanqueata que duen , no aposta sira d'una caiguda ,
si trevén dobles de per tot , tu que dius que no ho fan bé , deus tenir qualca referencia tio , si conexes es be i es mal , deu ser que has viscud es be , si are ho veus fatal , ? no deus tenir recods des galleg encare ?
no se si son d'esquerres , tú que ne sabs mes ja mo diras , jo si tengues 20 anys menos o mes , no em tureria ni sols felanitx , ni cap lloc que fos de catalunya , ni espenyol , to puc garantizar , a les hores me queix com se majoria , perque está de moda , pero quant era hora vaig sebe posar un peu dins cada beassa , per si venia quest tens , jo ja el vea venir , tot aixo quant vaig veure que en felipe feia votar se gent auropa , veia venir se miseria pes petids , ara aixo es aqui , s'unica manera que hi ha es acostumer-se , e lo que hi ha , fer feina per poca cosa i ser explotad per empreses grosses , es lo que hi ha , tu confies que un dia tenguem una autonomia catala-na dexeu escrit a qualca lloc , si tens ereus , voran lo que somiaves , me vas captand lo que te vui dir , un saludet , i si hem de nar a sopar un dia digau coses , que quest foro es personal te caracter felanixer , han de fer coses pero mai fan res ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » dg. 3 oct., 2010 22:59

Benvolguts amics, de moment no he llegit res d'una sola persona que em doni una bona idea per sortir d'aquesta crisi.
El dia que jo iniciï aquesta pregunta vaig pensar que amb la quantitat de intel.lectuals i persones de bon veure, que saben parlar, escriure i dir realment, el que senten.
Sé que és molt difícil fer de jutge, però no ha sortit ningú que sigui capaç de dir la veritat,
Saps Rafel etc, jo me la jugaria per un nou govern. Triaria una persona que crec que no existeix, però podriem aconseguir entre tots que naixés, perdó però això és una metàfora, crec que aquesta persona està aquí entre tots, jo incapaç de saber quin color té, ¡HA Quin merda i perdó per la expressio de la vaga del 29 ¿que volem la gent?
volem un bon sou, si no rendim és igual, 45 dies per any treballat.
Cobrar l'atur ia més trabajar.Esto amics és el que no ajuda a sortir d'una crisi com aquesta, ho sento i no vull ofendre a ningú, però els que ho fan tindran temps per pensar.
Una forta abraçada, i endavant.
Monserrat
MONSERRAT

Entrades: 26
Membre des de: dg. 4 jul., 2010 19:28

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » dc. 22 des., 2010 23:54

Vaiga es molt breu. Si les despeses de la inauguració de la Casa Cuarter de Felanitx del Sr Rubalcaba i els seus companys es sumés, crec que a la Guàrdia Civil no tindrien el perquè , de reduir el sou.
I una altra, als amics d'aquest cos que teòricament s'havien de retirar als 30 anys de servei , els han afegit un plus de no se quants anys vagi veure.
No sóc de la Guàrdia Civil, sóc fuster i no em dic Jesús.
Però crec que això no ajuda a sortir d'aquesta crisi, és un element que ens ajuda a no sortir-ne.
MONSERRAT

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 24 des., 2010 19:26

Ido li guesssis nad a dir a ell , o li gussis tirad un mac pes clotell , que vols que et digui , tu creus que aquesta gent esta capacitada per tlo lo que dur en roda les has mirat be se fatxa?, si el vares votar , tens tota s'enorabona , i sino te fods com jo meteix , fer bonda felix nadal a tu a ell que se foti ,.
rafel

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » ds. 2 abr., 2011 22:47

Jo veix que ja am goñat 2.000,00€ , veritad no em goñat em deixat de pegar a una mola pesona ,.
De aqueste manera sortirem un poquet de la nostra crisis, i mos eurem llevat una bona gadella.
Ella es una molt mola persona i com es diu ses cosas am el tens es colocan.
Nade............. :F
MONSERRAT

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » ds. 16 abr., 2011 15:34

Perdo per lo del 2.000,00 € , gràcies a un amic lector jo , ja ho he rectificat , per sert 2.000 `00 € es graciós que ens ajudés a sortir d'aquesta crisis.
La veritat , es, que eren la quantitat de 2.000.000 '00 € que pagàvem el poble Felanitxer.
¿qui és el poble? es ben cla , tots nosaltres, per la qual cosa aquest POBLE de moment ha deixat de perdre aquesta suma que ademes , no justificada.
MONSERRAT

UNREAD_POSTAutor: MONSERRAT » dt. 26 abr., 2011 14:47

Amics d'aquest fòrum, en el seu dia faci una pregunta la qual, jo no sabia que respondre, Avui es que no hi ha sortida, sense que perjudiqui ha una multitud de persones. El compte del vell, si en una butxaca entren 6 i surten 10, perdem 4, aquest problema no se soluciona pujant impostos. Per a mi està clar, els diners és per als contribuents, els de poble, però mai per a les arques dels bancs. Espero no ofendre, però és la realitat.
MONSERRAT

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 26 abr., 2011 22:38

Aixo es lo que dius tu , pero no lo que diven es que vares votar tu , maldement que les votasis , no pensen com tu , no ho sabies , ?? tu vota ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: eserbenyehuda » ds. 30 abr., 2011 18:24

Creo que Rafel tiene la razon , tienes lo que tu votastes.
وأعتقد أن رافائيل هو السبب، لديك ما تريد
eserbenyehuda

Entrades: 5
Membre des de: dl. 11 abr., 2011 14:35

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 11 maig, 2011 16:18

Es que passa una cosa , que per molt be que votis , no votaras be , mentres no se posi un sistema de governement mes bo aixo no va be , te recordes den franco ? diguem coses prest un sludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 13 maig, 2011 12:06

En Franco també feia votacions, podien votar sí o sí, els seus candidats eren els únics que es presentaven... vaja una mostra que has tret, Rafel.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: METELO » ds. 14 maig, 2011 19:46

Jo crec que Francisco Franco hos té cagats, no se si hera bona o mala persona, els meus Pare em diuen que les cases o bé els portals podien estar sempre oberts, a més que la gent en els anys 1970 no tenia cap problema,
La dictadura d'avui, és pitjor ja que som ximples enganyats.
Com es pot pensar treure la paga extra de juny o juliol als funcionaris?
Això és el que pensa ZP .= PSOE.
El Caudillo mai pensaria amb això, cerqueria altres opcions.
El meu pare mai va rebre una retallada del seu salari, així com el Gover d'avui.
Aquest dóna pagues de 2.800,00 € al Sr Nadal de Felanitx i altres de 4,000,00 € donades pel president Francisco Antich a altres dels seus col.laboradors.
Simplement per presentar-se com Edils als Ajutament
Això ho he llegit a la presa, potser és una herrata.
:twisted:
METELO

Entrades: 54
Membre des de: dj. 11 maig, 2006 22:59

AnteriorSegüent

Torna a: Economia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants