[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - el poligono

el poligono

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 22 set., 2009 9:48

El polígon no l'he fet jo, però simplement no em pareix que vagi malament. El que passa és que crec que hi havia molta gent que es pensava que seria una altre cosa. Partint del que te la fusteria (és un exemple) a veïnat que es pensava que no li emprenyaria més, fins al fuster (és el mateix exemple) que es pensava anar-hi per dos duros i a més fer calaix venguent el solar de la fusteria.

Un polígon està temps en edificar-se, i qui ha vist créixer els de Manacor o Llucmajor, ho sap.

Enanito: Afortunadament, el meu papa em va pagar moltes coses i l'hi estic molt agraït. Però fa estona que rem per jo mateix, i ni t'imagines fins a quin punt se el que valen les coses (de fet, he dedicat una part de la meva vida professional a la gestió de compres).

Tens raó en que, de moment, no hi ha telèfon (per fil), però crec que està en vies de sol.lució. I el subministrament elèctric, ara, ja està operatiu al 100%. Fa falta fer més net, però això no és només problema del polígon.

Si penses que el polígon mai servirà per res més que per problemes i medalles, és una opinió. Jo tenc una idea molt diferent, els problemes que te ara son superables, el major problema era que no hi fos. Però a mig plaç es veuran els resultats, els preus que te son dels més econòmics de l'Illa, i si no edifiquen els d'aquí, ho faran els d'altre lloc.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: S ´enanito » dt. 22 set., 2009 21:08

Bones Metelo, primer 60.000€ no son 100.000 pesetes de ses antigues i si m´ha de costar 60.000€ comprar una parcela a n´es pòligon i adamunt fer sa meva nau, diguem a on he de firmar que ara mateix i vaig.
Només et vull fer una reflexió, si ha hores d´ara un pis d´uns 100 m2 et pot costar la friolera d´uns 160.000 a 180.000 €, essent un pis sense molt d´estres (incloent que te aigua, llum, i papers en regla), a tu et pareix que una nau industrial no molt grossa, posa uns 500m2 et pot costar + o - 60000€ (amb corrent, H2O, i papers de llicencia legal de negoci, seguro de responsabilitat, i un llarg etc...). Ojala que fos així com dius, però llastima, t´inform que val molt més.
S ´enanito

Entrades: 30
Membre des de: dl. 27 jul., 2009 20:03

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 23 set., 2009 16:22

Darrerament estic entre regirat i satisfet, perquè torn a coincidir amb en Confit, amb el qual havia tengut qualque aferrada temps enrere, que semblava que no ens havíem d'avenir en res.
La idea d'un polígon és racional, però faltaria saber si la vila disposa de prou demanda per a fer-lo créixer. No és precís que tots els pobles tenguin un polígon industrial si no l'han de menester.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: S ´enanito » dc. 23 set., 2009 19:40

Jo tambè que ho dic que un pòligon es fundamental per un poble, però van fer es pòligon i llavors varen pensar amb que no li duien corrent, això es molt fort i fer ses coses a fues sense pensar.
I repetesc estic totalment d´acord en que un poligon es imprescindible i no dic que es tenguin que regalar per res els terrenys al empresaris, però que hi haguès un organisme que regulas la venta d´aquest terrenys per així evitar les posteriors especulacions que estam patint i aixi facilitar als empresaris de establir el seu negoci al pòligon i evitar que el poble vagi en total declive. I estau d´acord o no?
S ´enanito

Entrades: 30
Membre des de: dl. 27 jul., 2009 20:03

UNREAD_POSTAutor: Parpal » dc. 23 set., 2009 21:28

Ja que hi som,podem parlar de la via de cintura.A que es deu la sinuositat del seu traçat dins un terreny verjo que podien prendre per on volien en principi.Quin és el motiu d'aquella tortarella si vas en direcció a la carretera de Porreres un poc abans d'arribar al revolt.Per a mi no té sentit lògic.Algú ho pot explicar?
Parpal

Entrades: 82
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 11:13

UNREAD_POSTAutor: Confit » dj. 24 set., 2009 12:40

Xesc Corraler ha escrit:Darrerament estic entre regirat i satisfet, perquè torn a coincidir amb en Confit, amb el qual havia tengut qualque aferrada temps enrere, que semblava que no ens havíem d'avenir en res.
La idea d'un polígon és racional, però faltaria saber si la vila disposa de prou demanda per a fer-lo créixer. No és precís que tots els pobles tenguin un polígon industrial si no l'han de menester.

Jo també pas pena de que coincidisquem, no et pensis. Confii en que surti algun tema per poder discutir a ple amb tu :lol: :lol:

Hi ha pobles molt més petits amb polígons prou desenvolupats (Son Servera, per exemple), a Felanitx li costarà més perquè arriba tard, però així i tot, un poble de la mida i la tradició del nostre, l'ha de tenir.

A s'Enanito li puc dir que el polígon està controlat en bona part per Gestur, que és una empresa semipública amb la que el govern del pacte de l'Ajuntament fa uns 7 anys signà un conveni per desenvolupar el polígon. Han desenvolupat molts polígons (Llucmajor, Manacor, Sta. Maria...), i en teoria ven amb un marge molt reduït. La realitat de les seves contes, no la se.

Parpal: El traçat de la via es definí en una modificació de planejament iniciada fa un 8 anys, i s'ajusta en un bon troç al planejament de 1969. La zona que dius es va projecta paral·lela a la carretera existent, però durant l'execució de les obres, el tècnic de carreteres del Consell ho modifica perquè, segons ell, es pugui traçar de forma més segura. Evidentment, el traçat final incompleix el planejament, i per tant està fora d'ordenació. Però ningú hi ha tengut res a dir. Curiós veritat?
Confit

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dv. 9 oct., 2009 9:47

Diari de Balears: A les empreses de Mallorca els surt car traslladar-se als polígons perquè el sòl industrial val més que l'urbà
http://dbalears.cat/actualitat/Ara/a-les-empreses-de-mallorca-els-surt-car-traslladar-se-als-poligons-perque-el-sol-industrial-val-mes-que-l-urba.html

Diario de Mallorca: Los empresarios protestan por la falta de suelo industrial y sus altos precios.
http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2009/10/09/mallorca-empresarios-protestan-falta-suelo-industrial-altos-precios/510999.html
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 13 oct., 2009 10:25

A l'article diu que els preus van dels 450 als 1500€.

A Felanitx, crec recordar que estan a 250€.
Confit

Anterior

Torna a: Economia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant