[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - El petit i mijtà empresari Felanitxer davant la crisi

El petit i mijtà empresari Felanitxer davant la crisi

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 26 juny, 2009 22:31

Bé lo de de se paella i se melonada , jo per jo esta fet , lo que passa una cosa que se gent d'aquest foro de te banya un poc fluixa , jo crec que en sepulco es es millor per organira-ro , sepulco que feim que si o que no , hem de organizar qualca cosa o que ?,
es donad no se que ha ver ni deixad de fer , jo he fet una entre vista casi general a gent que tenia part en so sindicad , uns co-me socis es altres que hi feian feina a lla , i un llark etc , i se cosa no pinta massa bé , no vui profundizar es tema aquest , ja que podria desvtlar coses que pentura , qualca cosa que ha quedada olvidada per gent d'equells entonces , mes a mi ni fu ni fa , no estic de part ni duns ni des altres , si veian que no funcionaven lo que tenian ho guesin canviad , tu pero lo que xerravem s'altre dia , un poble te lo que se mereix, es lo meteix , ja voras felanitx si segueix aixi com acabara també
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Anterior

Torna a: Economia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant