[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Els alumnes del IES Felanitx fan una cançó protesta

Els alumnes del IES Felanitx fan una cançó protesta

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dv. 6 abr., 2012 18:11

http://dbalears.cat/actualitat/balears/ ... video.html

«José Ramón! No mos baixarem es calçons per tu!», es una de les frases que composa la versió que ha fet l'IES Felanitx de la cançó Jenifer del grup Catarres, amb la que volen «criticar la decisió de l'equip de govern d'eliminar els nostres drets lingüístics i la nostra llibertat d'expressió», manifestaren pel canal de YouTube els seus creadors.

El vídeo, on no apareix cap professor, els hi serveix, també, per mostrar «el nostre rebuig a les seves polítiques i a la retirada del llaços per la llengua», ademés d'assegurar que «penjarem el llaç quadribarrat tantes vegades com faci falta, perquè ens representa a nosaltres, a la nostra llengua i a la nostra cultura!».

Lletra de la cançó

Jo que xerr es català
amb sa variant de Mallorca
i l'estim perquè és nostrat

Jo que duc damunt es cor
aquest llaç quadribarrat
i no estic amb en Bauzá

Jo no accept a cap traïdor
que en lloc de protegir es poble
fa de colonitzador

Resistiré els seus sermons
recoberts de demagògia
perquè manquen de raó

Jo que sempre he defensat
sa meva cultura i terra
ara no acotaré es cap i no perdré aquesta guerra!

José Ramón! No mos baixarem es calçons per tu!
Oh Josemón! Lluitarem per sa llengua tots junts!
Es llaç durem mal que estigui prohibit!
José Ramón!

Ses ments estretes mos intenten aturar es peus
hem de resistir sempre i que mai mos facin seus.
Que no veuen que es temps mos donarà sa raó?
Sa nostra lluita és superior a tota por, al seu terror.
Són una gent que té es cor podrit
pels doblers i els desigs, egoisme consentit
Però jo no ho suport pas, ja hem arribat prou lluny
som una massa humana i lluitarem tots junts!

José Ramón!...
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

Torna a: Cultura

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant