[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Manifest Coso taurí auténtic

Manifest Coso taurí auténtic

Manifest Coso taurí auténtic

UNREAD_POSTAutor: Ortodoxia » dl. 31 ago., 2009 11:58

Ara que el temps ha passat, i que la kika, m'algrat enguany l'hagin treta viva, està més morta que mai, El Coso taurí auténtic, està preparant un manifest per deslligar-mos de tota aquesta xusma de jipiosos bruts de que s'ha convertit això.
Al tanto.
Ortodoxia

Re: Manifest Coso taurí auténtic

UNREAD_POSTAutor: barrumbada » dl. 31 ago., 2009 14:05

Ortodoxia ha escrit:Ara que el temps ha passat, i que la kika, m'algrat enguany l'hagin treta viva, està més morta que mai, El Coso taurí auténtic, està preparant un manifest per deslligar-mos de tota aquesta xusma de jipiosos bruts de que s'ha convertit això.
Al tanto.

amem si es vera que jo també n'estic cansat
en joan petit ja no balla am so dit...
barrumbada

Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 ago., 2009 18:46
Ubicació: a nes port

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 31 ago., 2009 14:50

Aixó de 'coso taurí auntèntic' fa olor d'homo vell.:caca: Si es poble està dividit si hi ha d'haver toros o no, El coso es un reflex del poble, i per tant tambè està dividit si hi ha d'aver toros o no. Una altra cosa es si es que fan es pregò creuen que no s'han de fer toros i ho volen dir, tenen llibertat d'expressió. Que aixó no es cap dictadura!!!

I a n'es que no li agradi, ja sap on te s'espasseta!!! Rauxen. :twisted:
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Gebels » dl. 31 ago., 2009 15:24

Rauss!! jipis i brutis
Com si no bastàs sa merda que hi ha a la vila.
Gebels

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 31 ago., 2009 15:39

Anau-vos amb sos cososaurius extintintus, i deixau pas a sa sang jove!!! Carcamals, que esteis mes rovellats que ses frontisses des bubul de'n Franco!!! OwO OwO OwO
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 31 ago., 2009 16:00

Aquests que xerren de jipis no són Cososaurios. Ni tan sols crec que siguin del Coso. Ignorau-los.

La única realitat és que al Coso cada any hi va més gent i això provoca envenjes!
Visitant

UNREAD_POSTAutor: ortoxodentarista » dl. 31 ago., 2009 16:01

Enguany s'Espadeta no va poder alçar a hombros a ningú. Se sentien els plors des de ca'n Moix:

- Buaaaaaa!!! No m'han deixat passar. Li diré a sa meva mamaaaaaa!!! :S :S :S :S
ortoxodentarista

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 1 set., 2009 23:05

Lo de aquesta penya EL COSO, es un descontrol,jo men record fa anys enrerra que el qui duia sa Kika i les banderas eran els pastors i eran els qui mantenian la penya en control,si ha de asser aixi per el be de sa festa,endavant :twisted:
Ahhhh i els de s´espasseta no devian estar per molta festa en tanta gent pel jutjats ara entran,ara surtan,aquest si que sabem fer "un quite"a la justicia :-p
Visitant

UNREAD_POSTAutor: 1984 » dt. 1 set., 2009 23:55

trob que enguany el coso ha fet be de no amollar coets a les set des demati, com feia altres anys.
el pregó molt bè.
a quedat demostrat que no pasa res si no hi ha toros, just al contrari, els carrers més plens que mai.
fantastic que el dia de sant agusti a l'horabaixa toquin tants de grups a tants de llocs.
1984

Entrades: 20
Membre des de: ds. 11 jul., 2009 12:35

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants