[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Camisetes Coso 2009 a punt!

Camisetes Coso 2009 a punt!

UNREAD_POSTAutor: Renuà » dl. 24 ago., 2009 20:05

En tubo ha escrit:JO en vull 5 de ses grogues!!!

Rotulador groc. OwO
Renuà

UNREAD_POSTAutor: Pinuà » dl. 24 ago., 2009 20:52

Marchandooo!!
Pinuà

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 25 ago., 2009 11:10

yo tambe la vui grogaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! On s'ha vist mai passarse es color pes kinders...!!!!!!!!
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 25 ago., 2009 13:41

Conchita Montenegro ha escrit:
Lola Montes ha escrit:Hauria bastat seguir les regles del joc , per fer una cosa no tan mortuoria.

Tres colors obligatoris: negre, vermell i groc i un quart opcional al gust de l'artista en qüestió. Aquestes eren les regles.

Ara no me vengueu en que la gràcia està en presenvar l'originalitat del diseny antic, que poca cosa te, i lo seu és millorar i adaptar per fer altres coses.

I lo de la resenya de pertanyer a una determinada associaciò, sigui la que sigui.. l'any que ve ja podem fer propaganda d'una vencinera..

Raó no falta als crítics. Però tenc entès que hi havia pocs dissenys presentats a concurs que valguéssim la pena i aquest va ésser elegit precisament perquè era el més reivindicatiu.

Patètic. La gent es presenta a un concurs amb unes normes, i els que trien no les respecten i escullen en criteris "reivindicatius".
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Beixamel » dt. 25 ago., 2009 15:09

Confit ha escrit:Patètic. La gent es presenta a un concurs amb unes normes, i els que trien no les respecten i escullen en criteris "reivindicatius".

No vos fiqueu amb els designis de sa Kika. Són inexondables.... mmmm inexorables? inexcrutables? inoxidables?, bé, lo que sigui!
Beixamel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 25 ago., 2009 15:32

Ido l'any que ve referendum i per avall.... :S :S
Visitant

UNREAD_POSTAutor: sparrow » dt. 25 ago., 2009 16:05

Ni referendum ni una puta.
Lo seu és que passin aquestes coses i podem fer un poc de shou.
I l'altre te raó. Els designis de la deesa mare son inexcructables.
És el nostre vadell d'or, i si se prova d'acostar el Moissés de torn amb cabotades..hi ha molts de llocs on espedregar.
sparrow

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 25 ago., 2009 16:20

Imatge

Aquest era el disseny que jo vaig presentar. Inspirat en les pintures rupestres de Valltorta.

Evidentment m'hagués fet il·lusió que hagués sortit elegit, però el del Sindicat també m'agrada. :D

A més crec que aquests degradats no queden bé en l'estampació de la camiseta.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Rosaryo » dt. 25 ago., 2009 16:46

Tocs a tu també!.
On és el color negre de la norma samarretera?
SI hem de ser papistes ho hem de ser més que Papa, sinó no nam
Rosaryo

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 26 ago., 2009 5:07

Per aqui fa olor de trol! Al·lots no vos passeu que amb tant de missatge i tantes lectures els foreros s'inflen i podem rebentar. :twisted:
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 26 ago., 2009 5:27

Si no vaig malament una altra de ses bases era
-La Kika triarà el disseny guanyador i el seu dictamen serà inapel·lable.

O de veres pensau que sa kika ha triat es disseny? Perquè si és així, haurieu de saber que no hi veuen en colors aquests animals, i si ja estan momificats, encara menys :ok:
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 26 ago., 2009 13:02

Seppuku ha escrit:Imatge

Aquest era el disseny que jo vaig presentar. Inspirat en les pintures rupestres de Valltorta.

Evidentment m'hagués fet il·lusió que hagués sortit elegit, però el del Sindicat també m'agrada. :D

A més crec que aquests degradats no queden bé en l'estampació de la camiseta.

O tu has estat a la Valltorta, gran reputa?
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Anterior

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant