[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Sant Augstí segons Miquel Segura

Sant Augstí segons Miquel Segura

Sant Augstí segons Miquel Segura

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dc. 22 jul., 2009 10:14

Ultima Hora, 16 juliol

"No me imagino unas fiestas «de Sant Agusti en Felanitx sin corrida de toros. Sin embargo, el alcalde Tauler ya lo da por hecho: «hoy por hoy no habrá toros y mucho deben cambiar las cosas para ver 'la Macarena llena otra '. vez'». Las crónicas oficiales sólo hablan de «las elevadas pretensiones del propietario de la plaza». Por su parte, mi espía -que desde hace algún tiempo no pega un palo al agua- no suelta prenda.

Vamos a ser sinceros:, aunque el alcalde intente ahora dorar la pildora apelando a una extraña épica agustiniana, la verdad es que las fiestas, sin los toros, serán una birria. Si el problema estriba en que la plaza necesita unas reformas que el empresario no quiere llevar a cabo, el ayuntamiento tendría que dar un paso al frente, como ha hecho elrde Inca. La ciudad -de Felanitx ya perdió el emblemático edificio de "es Sindicat" y todo indica que, además de quedarse sin toros, también se quedarán sin la plaza, que fue la primera que se construyó en la Part Forana. Yo espero una revolución de las peñas, una acción sonada, de acuerdo con su talante y su talento. ¿Qué será ahora de la pobre gallina embalsamada, quién la paseará entre vítores y algún que otro exabrupto contra el PP?

Aunque me esté mal el decirlo: esas cosas no pasaban en los felices tiempos de la Munar. ¿Se acuerdan? Los peñistas le hacían el pasillo a María Antonia, y ella desfilaba como una reina, entre aclamaciones. Si los de «El Coso» no montan una revuelta será un hecho indiciario de la imparable decadencia del PSM y partidillos aledaños. Somos víctimas de un cruel destino: las verbenas de sa Pobla hace tiempo que pasaron a la historia, y en su lugar llenamos el pueblo de una turba enfervorecida a mayor honra y gloria de un negro americano. Estoy hablando én serio, muchachos: o montáis un buen pollo o no volváis a hablar de raíces, identidades ni tradiciones. Y a todo eso ¿Qué dice el abogado Mercadal?"
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 22 jul., 2009 10:26

Parlar de dur es ponble a una tomba , es cosa de gent en poc cap , fer-ne un passat de coses d'aquestes per se majoria de gent crec que no li faria cap tipo de represió , es tracta de fer coses exposar idees noves ,
Tmbe deven anyora en franco aquesx que diven que durem es poble a se tomba ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: aquas » dc. 22 jul., 2009 17:33

En resposta a Miquel Segura, crec que es desperta un poc tard.
Per primera, aquesta plaça fa molts d'anys que l'aurien d'haver arreglada i no precisament l'ajuntament si no els que es beneficien el dia de Sant Agustí.
Me pareixeria indignant que l'ajuntament hagi d'arreglar una cosa que no es seva, i de la que no en treu cap benefici propi, si és per això que vengui també a canostra que també trobarem a on invertir.

Pel que fa a la festa, ( no me posaré en si agraden o no agraden els toros), crec que si sa gent vol fer festa i l'ajuntament va un poc viu, el fet de que no hi hagi toros no condicionarà que sa gent so paci bé o no. De fet durant tot el dia la gent fa festa i so passa bé sense esser dins la plaça de toros
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 22 jul., 2009 22:58

Hi ha moltes de maneres de fer festa sença puny cap amimal , tu si has vist coses sobre tot per televisio , quant aquella gent en falta de cultura de tota clase , es veu dins una tribu adorant un deu , fan putades en es animals senza contar ses que se fan ells , per falta de civilizacio , no far falta fer mal a nigu per divertir-se , hi ha moltes d'idees i coses per fer bulla , lo que si se gent te es cap clos , i aixo les passa en es que manden es tam cuits ,
Te dire una cosa no dire es partit politic que una vegada var entra en es mando, se trobave novell quant hi var ser dedins , un bon dia un d'ells me var fer de veure , i me diu mem horiam de xerra mem si te surt qualca idea per fer algo peer ses festes , estam erreglads , si voleu comendar , i no sebeu qu heu de fer ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 jul., 2009 8:36

Jo convidaria en Miquel Segura i el seu espia a venir a la festa, i després l'amollaria dins el "Tumulto Palestino". Aixi sabria el que es fer festa.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Arafatti » dj. 23 jul., 2009 8:47

Tumulto palestino ja!!!.

Per cert, tenc bones informacions de qui te totes ses cartes ja per col.locar una cara a s'espia.

És dona.

Seguiremos informanado. (Des de la clandestinidad, és clar)
Arafatti

UNREAD_POSTAutor: kala barraka » dj. 23 jul., 2009 10:05

tumulto palestino ja!

i foc en es primer que alci en societes i los suyos!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
kala barraka

Re: Sant Augstí segons Miquel Segura

UNREAD_POSTAutor: Marc de ca n'Aranya » dj. 23 jul., 2009 11:04

Que en diu, de barbaritats, aquest!

fòrum ha escrit:las fiestas, sin los toros, serán una birria.

Fa molts d'anys que els toros són només una part de la festa, i cada any més petita. Segur que molta gent ni s'adonarà que no h'hi ha, de toros, i aniran al concert davant Ca'n Moix com cada any.

fòrum ha escrit:Yo espero una revolución de las peñas, una acción sonada, de acuerdo con su talante y su talento. ¿Qué será ahora de la pobre gallina embalsamada, quién la paseará entre vítores y algún que otro exabrupto contra el PP?
[...]
Si los de «El Coso» no montan una revuelta será un hecho indiciario de la imparable decadencia del PSM y partidillos aledaños.

Ara resulta que el feixista aquest és "fan" del Coso, i passa pena per la pobre Kika, que enguany no veurà els toros. Ja el veig dia 28, passamontanyes posat i un còctel Molotov a cada ma, perseguint les autoritats per davant del Convent, cridant contra el PP... Quins collons!
Marc de ca n'Aranya

Entrades: 107
Membre des de: dj. 23 març, 2006 2:12

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 23 jul., 2009 11:32

rafel

UNREAD_POSTAutor: sa nina fora conectarse » dj. 23 jul., 2009 14:23

a mi sempre m'ha fet il.lusio, que amollassin, un parell de bales de palla, d'aqueste rodones, i a correr per dins es poble.
Ensierros de balas de palla de Sant Agusti, a Felanitx, vories a sa devallada d'es mercat.
o concurs de traginar, sacs de blat.

ja no dic de tir en passetja, perque soc sa campiona del mon, i jugaria amb ventaja.
sa nina fora conectarse

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 23 jul., 2009 14:38

Tu lo que vigilaries se part de se banya ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 23 jul., 2009 17:56

Això que diu sa nina de les bales de palla, també podria funcionar. I un campionat d'entrar bales de bon de matí devers el pla de Son Cerdà o el de davant Son Joi.
Veig que comenci a haver-hi idees de bon de veres.
Si en Segura vol braus que se'n vagi a Toledo que per allà deuen comandar els seus i ja hi tengué posada.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 23 jul., 2009 18:40

No se molts penssen una cosa i dive'n saltre , jo crec que vigila se part de se puñida ,???no far gaira planta un tio ben puñit ara una tia segons per evon la puñen ,?
rafel

UNREAD_POSTAutor: 1984 » dj. 23 jul., 2009 21:36

putes de mapau !!! en Segura aquest no s'entera un prebe de res del que passa a la vila, i molt menys del dia de Sant Agustí, quin article més penós !!!
1984

Entrades: 20
Membre des de: ds. 11 jul., 2009 12:35

UNREAD_POSTAutor: Triode » dv. 24 jul., 2009 0:04

A mi sempre m'ha fet ilusió, un concurs de descarregar palets de blocs d'un camión amb grua i, tornar-los carregar.
A sa Font hauria de ser, i cronometrar es que fa més via.
Fa molts d'anys que me fa ganes..
Triode

Següent

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant