[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - PLATAFORMA ANTI-ANTITAURINA

PLATAFORMA ANTI-ANTITAURINA

PLATAFORMA ANTI-ANTITAURINA

UNREAD_POSTAutor: Gandimix » ds. 4 jul., 2009 12:24

Ja ha quedat fundada la nova plataforma anti-antitaurina.
La fundarem ahir vespre a un centric local des Port.

Encara no tenim del tot clar quins seran els estatuts però sí dels nostres propósits.

La nostra gran ilusió, inscriure a felanitx amb lletres d'or al llibre Guiness amb la matança de bous, més gran perpetrada mai.

Així ja no diran que emplean la plaça tan sols per un dia.
L'inauguració del Coliseo per l'emperador Tito ha de quedar a norris.

Ja tenim contactes amb el sector del cuir de Inca, perque se'n faci càrrec de ses sobres.

La resta, menjar per cà i tirar a nes Rivetó.
Gandimix

UNREAD_POSTAutor: Sue-Toni » ds. 4 jul., 2009 19:55

Estic amb voltros. Res millor que una correguda cada un o dos mesos.

I xerrant de tradicions, és una llàstima que haguem perdut el tradicional espectacle de lleons i cristians. S'ha d'aprofitar la plaça de La Macarena per tornar a posar en pràctica aquests costums socioculturals tan mediterrànies i que s'han perdut per culpa de sensibleries i cursileries com les antitaurines.

Imatge
Sue-Toni

UNREAD_POSTAutor: Torrebruno » ds. 4 jul., 2009 20:06

¡TIGRES, LEONES, TODOS QUIEREN SER LOS CAMPEONES!

http://www.youtube.com/watch?v=S9UVj0BE_1A
Torrebruno

UNREAD_POSTAutor: MisserDayan » dg. 5 jul., 2009 0:58

Què putes de cristians! , moros i negres i tendràn per triar.
Bé, i qualque forester per espessar sa segonada.
MisserDayan

UNREAD_POSTAutor: Leila khaled » dg. 5 jul., 2009 20:47

M'encanta l'humor felanitxer, és tan "subtil"...Jo crec que per recuperar tradicions hauríem de tirar amb ses fones des del "faraó" als starfish que vulguin entrar al nostre estimat port.
Leila khaled

Entrades: 9
Membre des de: ds. 20 juny, 2009 15:42

UNREAD_POSTAutor: Gandimix » dl. 6 jul., 2009 1:06

Veus!!, com no anem tan malament... ;-)

Això de les fones es bona idea i de segur que al PSM li pareixerà encisador.
Ara a veure men si els dels Bloc, se posen d'acord a veure de quin color ha de ser i si ha de ser de corda de pita o de canyon.....que de segur ja tornem estar en ses mateixes...

Quina agrura Déu meu.....
Gandimix

UNREAD_POSTAutor: ...ni mu!! » dt. 7 jul., 2009 20:57

No vaig de toros,voldria s'abolís aquesta salvatjada...però m'emprenya molt que per defensar alguna cosa s'hagi de fer malbé el mobiliari urbà o la propietat privada aliena.Mem,com és que no se pinten ses bosses(o ses cotorres) ?aquests de sa "platanoforma"
,per ventura les seves reivindicacions caurien més bé.Primer que demostrin educació i llavors ja en parlarem-
...ni mu!!

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 7 jul., 2009 21:50

...ni mu!! ha escrit:No vaig de toros,voldria s'abolís aquesta salvatjada...però m'emprenya molt que per defensar alguna cosa s'hagi de fer malbé el mobiliari urbà o la propietat privada aliena.Mem,com és que no se pinten ses bosses(o ses cotorres) ?aquests de sa "platanoforma"
,per ventura les seves reivindicacions caurien més bé.Primer que demostrin educació i llavors ja en parlarem-

No cal insultar. Cap pintada és va fer en nom de la Plataforma. Aquesta va decidir en assemblea que no és farien aquest tipus d'accions.

Evidentment no puc posar la mà al foc per ningú. Si algú de l'assemblea ho va fer, va ser a títol personal. Capicci?
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: joan » ds. 22 ago., 2009 11:58

ombre, jo que crec que a nes llevons hi hauriem de tirar tambe tota aquesta guarda de perrosflauta/yonkis/bruts. Crec que així ja començariem a fer un favor a sa humanitat
joan

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 23 ago., 2009 22:07

I on teniu aquests lleonots? Convendria saber-ho per si hem de mester tirar-hi cristians, tan abundants a la vila.
I qui són aquests cans flautistes? I els ionquis bruts? Estic amb els cabells drets dels perills que ens assetgen.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 26 ago., 2009 5:49

Es lleons pasturen devers es tigres de sa mola. Es perroflautas i es yonquis haurien de ser posats en camps de concentració i obligats a fer treballs forçats pel règim. Vull un nou valle de los caidos dedicat a en Manolete i en Paquirri :twisted:
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 26 ago., 2009 13:04

Ca, i vós anau molt alçurat! Per fer tot aquests devessall convendria que us mudàssiu a Espanya, allà segur que interessarà un Cuelgamuros amb aquests subhumans.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 27 ago., 2009 14:10

Xesc Corraler ha escrit:I on teniu aquests lleonots? Convendria saber-ho per si hem de mester tirar-hi cristians, tan abundants a la vila.
I qui són aquests cans flautistes? I els ionquis bruts? Estic amb els cabells drets dels perills que ens assetgen.

ves a ses festes alternatives que monten o montaven deves es sindicat i t faras una idea de lo que se diu per aqui.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dv. 28 ago., 2009 21:29

els anti taurins mefan rialles resulta que avui an actuat estan en contra del toros pro un dells fa de pesquedor profecional y dic jo ells tanbe fan mal als animals cuan tiren xerxes vees al mar que hose que ho fan menjen carn danimal mort .A ixo noes una barbaridat en contra dels animals deman jo
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dv. 28 ago., 2009 21:29

els anti taurins mefan rialles resulta que avui an actuat estan en contra del toros pro un dells fa de pesquedor profecional y dic jo ells tanbe fan mal als animals cuan tiren xerxes vees al mar que hose que ho fan menjen carn danimal mort .A ixo noes una barbaridat en contra dels animals deman jo
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant