[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Es traspassa NEGOCI

Es traspassa NEGOCI

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 15 jul., 2009 22:15

Però no veis que en rafel escriu en llemosí? :?
Visitant

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 16 jul., 2009 8:17

;-)
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Confit » dj. 16 jul., 2009 13:12

rafel ha escrit:tio jo vaig nar escola de paga , i per cert en dire que var ser es meu professor , var ser en Janer Manila , tot es tens que mos feia clase feia noveles , i ara no se que vol dir en zp no se lletree petita me comprens , no deus voler dir en Zapatero , s'altre dia el vaig veure i parexia que li habian donad per darrera ,
Bé nem a lo nostro , estic emb enderre , si se bé qui etxs , pero necesit desenvolupar unes quantes coses mes , tampoc em cau de s'ase , bvé ja me diras coses , un saludet

Pues si, el del retrat és en Zapatero disfressat de fantasma.

Qui escriu al darrera, no és cap gran secret, ni te massa importància, però m'agrada ser anònim i a més som molt vergonyós.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 16 jul., 2009 16:47

Mare de deu , vergonyos d'aque , d'aque tens vergonya , aquesta paraula crec que s'emplea molt i te poca utilidad , ara per exemple tú te dona tai que sabin qui etx , que tens por no et violin , donem una explicacio un poc ample, bé jo me pereix que se qui etxs , lo que tampoc dire res , nomes diguem si vius pes port o per felanitx , sino o vols dir tampoc passa res , pero si vius pes port se bé qui etxs , bé aprofitand se carta t'en vii un saludet
rafel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 jul., 2009 11:20, en total s’ha editat 1 vegada.
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 jul., 2009 8:31

Ja esta traspassat es negoci o encara hi puc entrar ?
Visitant

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 23 jul., 2009 11:21

Tú tens molts d'afactius ?
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 jul., 2009 17:56

Encara no he vist el preu, però crec que no serà per es doblers que no passi sa barrina.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 23 jul., 2009 18:43

Sa barrina , sol ser una cosa per barrinar , o sigui rodant rodant fan un forat , diguem si xerram de lo meteix un saludet
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 24 jul., 2009 9:26

Rafel, se veu que aquesta calor t'ha afectat el cervellet i ja nomes te funciona el cap de sa fava. Si es que funciona.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: fava tendra » dv. 24 jul., 2009 10:42

Anonymous ha escrit:Rafel, se veu que aquesta calor t'ha afectat el cervellet i ja nomes te funciona el cap de sa fava. Si es que funciona.

Diu que el té caducat.
fava tendra

UNREAD_POSTAutor: Onso Pelut » dv. 24 jul., 2009 10:52

fava tendra ha escrit:
Anonymous ha escrit:Rafel, se veu que aquesta calor t'ha afectat el cervellet i ja nomes te funciona el cap de sa fava. Si es que funciona.

Diu que el té caducat.

Què l'ha de tenir caducat homo!!!

Creu-me, està en plena forma. A mi m'ho demostra cada setmana. Basta dir que es cuarto oscuro s'umpl cada vegada que ve. Serradis a tope! :ok: :ok: :ok:
Onso Pelut

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 24 jul., 2009 12:20

Jo no cre que , mem jo crec tio que ho duis confus , sepu jo te parl de se barrina , es un artilugi que te un manec de fusta , te un espiral de ferro se var enrroscant i se sol fer un forat , ne vols veure una de bon deveres , si le vol veure turet un dia te la mosytrare te mes de 100 anys ,
tu que no sou voltros que ja pensau en lo que vulgar ment li diven barrinar , no jo aquesta paraula no le solc emplerar massar un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 28 jul., 2009 13:54

Pentura lo que volia dir aquesta gent, es passar sa bacina, per recaptar doblers. :D
Visitant

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 28 jul., 2009 20:58

I torna-mi en sos dobles , i duro per emunt i duro per evall , si se gent no perd equet vici , de viure pes duro , le tenim b'en curta , no nam enlloc , la follarem de bon de veres , llevors poodem nar a puny es cul a sase , venga un saludet ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 5 ago., 2009 17:14

Fer barrina a Mallorca es tancar un contracte o un negoci.
En Rafel aquest sempre surt por el costat que no el demanen.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant