[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - TOCS!

TOCS!

TOCS!

UNREAD_POSTAutor: crus roca » dv. 29 ago., 2008 18:07

Sembla que hi va haver un rififate entre distintes penyes, però no m'han acabat d'aclarir el què.
Algú en sab res?
crus roca

UNREAD_POSTAutor: leonarda » dv. 29 ago., 2008 19:03

Jo he sentit dir que va ser entre forasterum,per tant que se matin a tocs!!
quants menys millor!!
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dv. 29 ago., 2008 20:39

leonarda ha escrit:Jo he sentit dir que va ser entre forasterum,per tant que se matin a tocs!!
quants menys millor!!

A un foraster tenc entès que li varen esfondrar un os de sa cara.
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: KB » dv. 29 ago., 2008 21:05

Llum d'oli ha escrit:
leonarda ha escrit:Jo he sentit dir que va ser entre forasterum,per tant que se matin a tocs!!
quants menys millor!!

:shock:
Com es que t'enteres de tot, tu? Era aquell que varem veure amb collarí? :?:
KB

Entrades: 374
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 19:54
Ubicació: dins un bidó de cervessa

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dv. 29 ago., 2008 21:31

KB ha escrit:
Llum d'oli ha escrit:
quants menys millor!!

:shock:
Com es que t'enteres de tot, tu? Era aquell que varem veure amb collarí? :?:

Aquest devia ser es que li va pegar es cop de puny. Se vou que se va defensar es de s'ull devallut! :lol:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: leonarda » ds. 30 ago., 2008 11:25

A mi m'ho va contar sa veinada, ella va veure es rebumbori.....

Pero eh....!!! mentre es ventilen ells ja s'entretenen i no emprenyen els altres....
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants