[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Coso 2008... new generation

Coso 2008... new generation

Coso 2008... new generation

UNREAD_POSTAutor: Moderador » dl. 18 ago., 2008 21:01

M'han tornat a cridar els del Coso..

Em diuen que estan oberts a qualsevol ajuda, idea i entrada de gent nova. Si algu vol entrar a formar part de la organitzacio d'enguany que m'enviin un missatge privat i els posare en contacte.

Au, animau-vos al-lotsi al'lotes. No tot ha de ser criticar.
Moderador
Site Admin

Entrades: 262
Membre des de: dg. 2 des., 2007 0:42
Ubicació: El gran ull que vos vigila

Torna a: Coso - anys passats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant