[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - jo som viva + fotos Coso 2006

jo som viva + fotos Coso 2006

jo som viva + fotos Coso 2006

UNREAD_POSTAutor: la famosa vedette » dv. 24 ago., 2007 18:23

Si...som viva....na Shirra no ho sé.....
ni m´importa......el que resulta que estic molt liada i sols no tenc ni temps d´obrir l´ordinador.......vaig liadisima pero sa meva vida és així: estresssss total....
au, que tingueu un Bon Sant Agusti i un bon coso.....que bono vaig llegir el diari i vaig quedar retgirada....amb lo bé que m´ho vaig passar l´any passat i ara tots barallats,.....bono bono
la famosa vedette

Entrades: 57
Membre des de: dc. 5 jul., 2006 0:22

UNREAD_POSTAutor: exindirectiva » dv. 24 ago., 2007 18:29

Si estimada Madrina... ja veus lo que passa quan les deixen una mica totsols...... :?

Per cert, que guard una partida de fotos inédites que me va donar na M.A. Porcel i les te posaré aquí perque les puguis veure i recordem el teu imborrable pas per la nostra festa.

Weloveyou madrina...
coooooOOOOOSO!
exindirectiva

Entrades: 13
Membre des de: dj. 4 set., 2003 23:56

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 25 ago., 2007 18:09

Grapat de fotos de l'any passat que ens serveixen per recordar a la nostra madrina.
Gràcies Mariantònia per les fotos.

Smuac!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge