[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Adéu "Fòrumdefelanitx.net"

Adéu "Fòrumdefelanitx.net"

Adéu "Fòrumdefelanitx.net"

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dc. 28 nov., 2007 13:11

A n'això ho pos per alarmar-vos una mica i tenir-vos endarrer.
Però, abans de que aquesta nau s'enfonssi amb el seu patró a dins, que és el que toca, veurem com una cosa que ja està en marxa i que se diu "Forumdefelanitx.cat", apareix a l'horitzó.
Ara prepar una bona lletania i que Déu ens agafi confessats a tots.
És el meu testament com a webmaster d'aquesta casa.
Ja vaig dir que tenia ganes de contrastar amb voltros, el que és, ha estat i esperem que sigui, aquest mitjà.
Au idò, compreu alka-seltzers i bosses de gel.
Estau avisats.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 nov., 2007 13:57, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dc. 28 nov., 2007 13:37

I capítol.
Els meus inicis.

Un dia d'estiu de l'any 2003, mentres dinava a un conegut restaurant casolà des Port, un que dinava a una taula de veinat, me demanà, què hi tenia que veure jo amb el fòrum de felanitx?.
Jo vaig quedar estorat, no sabia res, però me sonava que els meus ulls havien vist cosa anunciada feia temps al Felanitx.
Al veinat de taula li vaig demanar que era tal cosa i me comentà que reia molt i que si deien moltes d'animalades.
Ja no vaig acabar de dinar a ple.
Tan sols arribar a casa, vaig teclejar el conjur que obriria la capsa de pandora, i res tornaria a ser com abans..... "forumdefelanitx.net".
Era un fòrum amb pinta simpàtica i allà on se m'obriren els ulls va ser quan me vaig trobar un missatge on hi havia una foto.
Aquí se me va girar la calopa.
Si hi podien posar imatges..també s'hi podrien contar històries i fer qualque barrabassada.
Ho vaig mirar de dalt a baix i el meu primer missatge va ser per donar l'enhorabona al webmaster per l'ocurrència de crear tal jugeta.
No va passar molt de temps fins que unes cerveses ens varen juntar i parlarem una mica.
Era un bon xicot i me fascinava que hagués decidit totsolet dur endavant tal idea.
Parlarem una mica i que ja en aquell principi, se trobava una mica decebut, per la poca tirada a nivell d'us que tenia el fòrum.
Era un lloc perfecte on les intitucions, els partits polítics i altres herbes, poguessen exposar els seus criteris, realitzacions i inquietuts.
A tot això corria el mes de juliol i jo li vaig dir que pel més següent, desembarcaria amb tota la seva artilleria, una pseudopenyataurinonosequè a men que passava.
Aquell agost, va ser la primera vegada que les barres de les estadístiques de fòrum començaren a fer fum.
El mitjà era nou i les ganes eran fresques.
Passada aquesta euforia inicial i passat el mes d'agost, tot va tornar al seu solc i me'n record d'entrar qualque dia al fòrum i veure que el primer missatge de la portada, encara era el mateix de dies abans. I així a vegades setmanes.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dc. 28 nov., 2007 13:56

II capítol
Tàctiques d'assalt.

El meu tarannà festiu-trapaçer i la meva feina que me permet i obliga, a estar a davant aquest aparell moltes d'hores i els buits que la feina mateixa me permet per culejar, poco a poc sapropiaren de mi com si d'una heura rabiosa es tractés.
El meu català era molt més terriblement pobre del que encara és, però veia que hi havia gent que en sabia i si mantenia el tipo i aguantava aprop d'ells i lo que és més important, escrivia, de segur que encara que poc, hauria de millorar.
Amb aquesta idea no vaig dubtar en inclús travestir-me per crear personatges bullosos i alocats extremadament aficionats als gin-tonics, que per cert a mi no m'agraden.
Vist el meu remenat, en Dersu el webmaster, no dubtà en fer-me el seu general i donar-me drets d'administrador, cosa que per a mi ha estat uns dels grans honors que he tengut en aquesta vida.
Sempre m'he tret i me treuré el capell a davant d'aquest home.
Sinó fos per Ell, ara no escriuria això.
Durant una partida d'anys, en Dersu, a més de crear el fòrum, pagà de la seva butxaca tot aquest embolic.

Redell! ara me criden a dinar. :?

Després torn.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 nov., 2007 14:00, en total s’ha editat 3 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: amikita » dc. 28 nov., 2007 13:58

El forum és l'hòstia , afirm que és lo millor que s'ha fet a Felanitx mai, un espai que de manera anònima es pot expossar amb més o menys principi de coherència les idees, es collonut.

Perquè no feim una estàtua de marés al inventor del forum i la possam a la plaça d'espanya de falanitx, i ja de passada li canviam el nom i li possam "el forum de Felanitx"
amikita

Entrades: 281
Membre des de: dj. 31 maig, 2007 16:32

UNREAD_POSTAutor: professional » dc. 28 nov., 2007 15:14

No fotis! el forumdefelanitx no pot desaparèixer! és collonut, i a més; què ens pot entretenir tant com això??

Amb què podrem passar bones estones de rialles??
Visca el Fòrum!
hello!!
professional

Entrades: 328
Membre des de: dj. 18 maig, 2006 14:53

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 28 nov., 2007 15:23

jo ja pas pena per jo mateixa, me sent com si m'hages de pegar un yuyu!!!

avis que jo ja duc 3 alkasetser i mitg, i es prospecte posa máximo 4 en un día :shock: .
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 28 nov., 2007 15:29

Crec que no ho heu entés bé. El forumdefelanitx.net acaba, i el webmaster2 també ho deixa. Però com a l'Au Fènix, el nostre estimat fòrum reneixerà com a forumdefelanitx.cat i amb uns nous webmasters.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 28 nov., 2007 16:21

jo crec que ets tu, que no has entes que noltros ho hem entes.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 28 nov., 2007 16:47

vous, una cosa que jo no he entes, a noltros ens trespassen amb el nou forum, oooo, ens hem de trespassar noltros mateixos.

grassias antissipadas.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dc. 28 nov., 2007 16:53

Seppuku ha escrit:Crec que no ho heu entés bé. El forumdefelanitx.net acaba, i el webmaster2 també ho deixa. Però com a l'Au Fènix, el nostre estimat fòrum reneixerà com a forumdefelanitx.cat i amb uns nous webmasters.

I número 3 qui serà?
Sabeu lo de terceras partes nunca fueron buenas, no? Titó, lo que si espera... :lol:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dc. 28 nov., 2007 16:54

sa nina ha escrit:vous, una cosa que jo no he entes, a noltros ens trespassen amb el nou forum, oooo, ens hem de trespassar noltros mateixos.

grassias antissipadas.

I jo esper que mos traspassin, sinó, molts quedarem pes camí!
8) :roll:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 28 nov., 2007 17:48

sa nina ha escrit:jo crec que ets tu, que no has entes que noltros ho hem entes.

Nina, el meu missatge anterior no anava per tú, sinó per en Professional.

Els usuaris més veterans recordaran que ja canviaren una vegada el domini de .com a .net. Ara pasarà el mateix, se fa una còpia de tot el que hi ha al fòrum i és pasa a l'altre domini que serà .cat

Com ja va passar amb l'anterior canvi de domini, tots els nostres comptes, imatges de l'àlbum i missatges quedaran guardats. Fa tres setmananes que els encarregats van a encendre ciris a la Verga de Sant Salvador i a pasar el rosari, per tant, amb tanta sacra protecció, no hi toca haver cap problema :? :? :?

I més que traspasar-vos, a uns desquiciats com voltros vos haurien remolcar. :lol: :lol: :lol: :lol:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 28 nov., 2007 21:11

:shock: perdona guapo, peroooo,encara que me sobrin un parell de kilets, tampoc fa falta que haguis d'emprar sa paraula remolcar!!!!!.
Fos de dir que se fa es trespass passat Sant antoni, que una ja remolca matançes, sopars i dinars nadalencs, i després per acabar de rematar foguerons, una pensa, mira un poc de rasson si que tiene, perooo ara dit així, collons, ja m'han fuit ses ganes de testar es torró.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 28 nov., 2007 21:17

sa nina ha escrit::shock: perdona guapo, peroooo,encara que me sobrin un parell de kilets, tampoc fa falta que haguis d'emprar sa paraula remolcar!!!!!.
Fos de dir que se fa es trespass passat Sant antoni, que una ja remolca matançes, sopars i dinars nadalencs, i després per acabar de rematar foguerons, una pensa, mira un poc de rasson si que tiene, perooo ara dit així, collons, ja m'han fuit ses ganes de testar es torró.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

... per cert, que s'ha fet del webmaster? Ha anat a dinar i encara no ha tornat. :shock: Li deu haver caigut malament?
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dc. 28 nov., 2007 21:26

siii, jo ja pas pena, perque ha dit que es vol enfonssar amb es barco, mira que si això, ja comensa a fer aigua, i ha quedat enguixat, :roll: per una d'aquestes precioses cames que te, i ja s'en va per avall, per avall,per avall.... i no arriba en es teclat amb es contrepés :shock: , cagondell que s'enfonserà amb es testament :shock:
sa nina

Següent

Torna a: Noticies del fòrum

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant