[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - AVIS MOLT IMPORTANT A TOTS ELS USUARIS

AVIS MOLT IMPORTANT A TOTS ELS USUARIS

AVIS MOLT IMPORTANT A TOTS ELS USUARIS

UNREAD_POSTAutor: dersu » dc. 24 set., 2003 6:37

En un principi, quant encara érem poquets navegant per aquest fòrum, vaig trobar que era convenient no posar cap tipus de restricció per publicar. Com heu pogut veure, la política del fòrum sempre ha estat la de respectar la llibertat d’expressió, i mai s’ha esborrat cap missatge, a no ser que hagués estat publicat per duplicat per l’usuari.
A hores d’ara s’han publicat missatges des de més de 200 IP distintes i hi ha un tràfic de entre 20 i 60 visites diàries.
Pens que ha arribat el moment de que per publicar sigui necessari estar registrat.
Uns dels motius que m’empenyen a prendre aquesta mesura, és que un moment donat me poden demanar responsabilitats sobre determinades publicacions que es facin a la pàgina (especialment me fan por les que ataquen directament a persones o negocis), ja que tots els usuaris no registrats no han tengut ocasió de llegir i acceptar el text que m’eximeix d’aquestes respforumdefelanitx.netforumdefelanitx.netonsabilitats.

Per tant, a partir del proper dia 1 d’Octubre, tots els missatges s’hauran de publicar com a usuari registrat.

Vos garanteixo, però, que la política del fòrum serà la mateixa que fins ara, i que, com és de suposar, totes les dades introduïdes al registrar-se (com sabeu només és necessari un e-mail correcte per poder confirmar el compte d’usuari) seran mantingudes baix una total confidencialitat.

A tots els que encara no estau registrats, podeu fer-ho fent click aquí. Si teniu qualque dubte, posau-vos en contacte amb jo (aministrador@forumdefelanitx.com) que amb molt de gust intentaré resoldre el vostre problema.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i mantenc l’esperança de no veure minvada la vostra participació a causa d’aquesta circumstància.

Dersu.
Administrador del fòrum de Felanitx.
dersu
Site Admin

Entrades: 158
Membre des de: dv. 15 nov., 2002 5:26

sobre les restriccions

UNREAD_POSTAutor: geroboan » dc. 24 set., 2003 13:41

Crec que fas bé per la teva tranquilitat, però has de tenir en compte que el fòrum sufrirà una bona davallada. Més te valdria moderar i censurar o eliminar aquells comentaris perillosos que feren, insulten o perjudiquen.
Jo de fet m'he enregistrat unes quantes vegades perquè amb el noms primers no hi podia entrar. Però no passa res perquè cada cop que em fallin me registraré de bell nou.
De totes maneres quan un es registra pot donar noms falsos i emails amb els que no es pot localitzar per res a l'usuari.
geroboan

Registres

UNREAD_POSTAutor: Im-pressionat » dc. 24 set., 2003 14:32

NO costa res, absolutament res registrar-se. I pel que fa a la facilitat per trobar algú amb un pseudònim, això de la informàtica està ben muntat. El teu ordinador deixa, si no vaig massa malament, una referència (l'anomenada direcció IP) a partir de la qual es pot localitzar, diguem-ho així, a quasi qualsevol. Com s'ho fan, sino, aquests que agafen als qui publiquen virus i altres malifetes? Au, idò.
Salutacions.
Ah! A més, és cert que a l'administrador li podrien demanar responsabilitats per algunes de les intervencions aventurades que s'han pogut llegir per aquí. Jo m'estimo més que hi hagi usuaris registrats que puguin dir el que vulguin...i tu?
Im-pressionat

Entrades: 26
Membre des de: dl. 18 ago., 2003 22:09

SOBRE EL QUE PROPOSES...

UNREAD_POSTAutor: CORATGE » dc. 24 set., 2003 19:12

Avui de bon matí t'he deixat un missatge-resposta que hi era i que ara no hi és. (L'has llevat?). Deia poc més poc manco que crec que amb el que fas comptes fer el forum minvarà molt.
Jo ja m'he enregistrat tres vegades i no m'ha anat bé mai entrar amb el nom elegit. De totes maneres un es pot enregistrar tantes vegades com correus diferents tengui (vuit en el meu cas). Sempre ho he fet amb noms falsos i diferents. Malament ho tendràs si vols exigir responsabilitats als participants si és que no localitzes les línees telefòniques per aficar-hi la policia, etc...
Crec que el que més et convé es exercir de moderador i anar eliminant aquells missatges insultants, perjudicials, difamatoris, etc. que no hi tenen cap feina aqui.
de cap manera et vull molestar amb el que acab de dir-te. Sols és una observació que pots tenir en compte o no. Una abraçada.
CORATGE

ESTONES SI... ALTRES NO

UNREAD_POSTAutor: CORATGE-GEROBOAN » dc. 24 set., 2003 19:19

No sempre em va bé això... fa una estona veia les respostes. Ara hi figuren zero respostes....( ?????)
CORATGE-GEROBOAN

estic d`acord

UNREAD_POSTAutor: Capità Enciam » dj. 25 set., 2003 1:09

Sa decisio des moderador me pareix molt encertada, ja que com molt be senyala, quan un se registra llegeix ses condicions, que l`eximeixen a ell de tota responsabilitat.
Crec que tothom hauria d`estar registrat, que no costa res. Enhorabona pes forum!!!!
Capità Enciam

Entrades: 56
Membre des de: dg. 11 maig, 2003 20:03
Ubicació: UK

censura

UNREAD_POSTAutor: un jove » dj. 25 set., 2003 15:25

no em pareix be, sabia que aixo acabaria aixi, pero me pareix un falta de llibertat tremenda,qui t´ha vengut a plorar aquesta vegada... a mi m´han insultat moltes vegades i en cap moment m´ha passat pel cap cridar a l´administrador del forum per demanar "ajuda", no poden canviar de cavall a mitjan carrera. dersu tu fas trampes.....sincerament no tonare a entrar en aquest forum manipulat!!!!!visca la llibertat d´expressio!!!!!!!!!!!
un jove

UNREAD_POSTAutor: Im-pressionat » dv. 26 set., 2003 0:50

Tu no saps què és la llibertat ni d'aprop. El que penso és que estàs acostumat a fer el que et ve de gust, que t'han criat dins un vermell d'ou i quan t'han dit que no a una cosa t'ha funcionat el sistema de fer potadetes al terra. I aquí t'equivoques. LLibertat no és mala educació. Llibertat no és poder insultar a qualsevol i poder anar amb tot el morro pel món fent-ne befa. LLibertat no és ofendre perquè soc lliure de fer-ho i que els altres s'aguantin si no els agrada. LLibertat és una paraula que et ve una mica grossa, em sembla. S'ha de tenir una mica de mà esquerra (o dreta, que no s'enfadi ningú) per diferenciar llibertat i malcriança. I crec que està de sobra que venguis fent amenaces de no tornar al forum. Per parlar t'has d'assegurar que el que dius pot esser millor que el silenci (frase de no me'n recordo qui)Fins ara només has bramat amagat darrera un nom que ni tan sols està enregistrat. I no saps fer res més que crítiques negatives. Suposo que aportar solucions et duria massa feina.
Im-pressionat

Entrades: 26
Membre des de: dl. 18 ago., 2003 22:09

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 26 set., 2003 1:44

Totalment d’acord amb tu, llibertat es també responsabilitat, responsabilitat del que dius i del que fas, i hem pareix que els que més remuguen son els pitjors
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Re: censura

UNREAD_POSTAutor: dersu » dv. 26 set., 2003 5:07

un jove ha escrit:no em pareix be, sabia que aixo acabaria aixi, pero me pareix un falta de llibertat tremenda,qui t´ha vengut a plorar aquesta vegada... a mi m´han insultat moltes vegades i en cap moment m´ha passat pel cap cridar a l´administrador del forum per demanar "ajuda", no poden canviar de cavall a mitjan carrera. dersu tu fas trampes.....sincerament no tonare a entrar en aquest forum manipulat!!!!!visca la llibertat d´expressio!!!!!!!!!!!

Amic jove:

Per tu, que vols opinar sense donar la cara, he de posar en perill la continuïtat del fòrum de Felanitx?
Per tu, que vols expressar les teves idees d’amagat, m’he d’exposar a que un jutge me demani explicacions?
Donaràs sa cara si tanquen el fòrum? Te pareix que puc comptar amb el teu suport si passa això?
I si m’inculpen? Estaries dispost a sortir en defensa meva?
I si me multen? Pagaries o m’ajudaries a pagar?
Puc confiar en tu?

La llibertat es teva, no me pengis el mort a jo.
Si tens ganes de parlar, fes-ho, però no amb el meu nom.
Expressa amb llibertat tot el que vulguis, no serè jo qui et censuri, t’ho puc ben assegurar.

Me sabrà greu si a partir del dia 1 d’Octubre no tornes opinar, però si el que vols es parlar utilitzant la meva responsabilitat, m’estim més que no ho tornis a fer al fòrum de Felanitx.

Salut,

Dersu
Administrador del fòrum de Felanitx
dersu
Site Admin

quina barra

UNREAD_POSTAutor: jove » dv. 26 set., 2003 16:01

i on eres dersu"salvador de la patria" quan aqui s´ofenia a tot kiski?? disfrutavas de l´exit que tenia el teu magnific forum?perque en determinats missatges has estat tant parcial i en altres no?mira , si vols tu puc lloar la iniciativa de crear aquest forum, pero no la moderacio d´aquest, perque tu ets el culpable directe i/o indirecte de que la gent s´hagi encalentit sa boca, pq no ho vares turar tot d una?hi havia prou motius,o no?o resultara que hi ha persones que tenen cera de corpus.....qui es que no veia que aixo no acabaria aixi??la llibertat d´expressio per tothom, sigui del color que sigui!!!!!!
jove

Niñato

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 26 set., 2003 16:47

tan sols això.
Visitant

Suport

UNREAD_POSTAutor: C.B.V. » dv. 26 set., 2003 19:06

La intenció d'aquest missatge és la de donar suport a Dersu i apoiar els missatges de Seppuku, Im-Pressionant, Capità Enciam i en difinitiva a tots els que combreguen amb la idea que la llibertat d'expressió NO és sinonim d'anar tirant pedres i amagar la ma. Les crítiques son bones si són constructives, però insultar, menysprear, infravalorar i ofendre per amor a l'art, no es per jo llibertat d'expressió, sino simptoma de mala educació o complexe d'inferioritat. Siguem una mica més ètics.

Salut.
C.B.V.

Entrades: 24
Membre des de: dl. 10 març, 2003 19:45

Suport a Dersu

UNREAD_POSTAutor: Confit » ds. 27 set., 2003 2:48

Dersu,

Com els altres també et vull donar el meu suport. La decisió em sembla encertada. Encara que crec que suposarà un canvi. Al cap i la fi, crec que la gent intentarà mantenir la dignitat del seu nick i es contendrà de emetre opinions de qualsevol manera. És possible que es publiquin menys missatges, però seran una mica més "dignes".

La gent que associa el registre amb la seva identitat estan molt equivocats, registrar-se no implica, ni d'aprop, identificar-se.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

Apreciat jove:

UNREAD_POSTAutor: dersu » ds. 27 set., 2003 7:17

Tens raó. He fet tard i he esperat massa a posar les mesures que començaran dia 1 d’Octubre.
A partir d’aquest dia la gent podrà seguir insultant, si es això el que vol fer, però jo ja no en seré el responsable, perquè tot el que publiqui al fòrum haurà d’acceptar el següent texte que me allibera d’aquesta responsabilitat:

Codi: Selecciona’ls tots
Et dones per assabentat que tots els missatges publicats en aquests fòrums expressen els punts de vista i opinions dels seus respectius autors i no la dels administradors, moderadors o el webmaster (excepte els missatges publicats por ells mateixos) per la qual cosa no se'ls considerarà responsables dels seus continguts.

No es la intenció del fòrum censurar les opinions dels seus usuaris, per tant ets lliure de publicar el teu parer sobre el tema que vulguis. Estàs d'acord amb que el webmaster, administrador y moderadores d'aquest Fòrum tenen dret a esborrar, editar, moure o tancar qualsevol tema en qualsevol moment si ho consideren convenient pel bon funcionament del fòrum. Com a usuari acceptes que tota la informació que has introduït sigui emmagatzemada en una base de dades. Tot i que aquesta informació no serà proporcionada a tercers sense el teu consentiment, el webmaster, l'administrador y els moderadores no poden responsabilitzar-se per intents de hackers que puguin portar a que aquesta informació es vegi compromesa.

Aquest sistema de fòrums utilitza cookies per emmagatzemar informació a la teva computadora local. Aquestes cookies no contenen la informació que has introduït, només s'utilitzen millorar la visualització dels fòrums. L'email només s'utilitza per confirmar els detalls del teu registre i contrasenya (i per enviar noves contrasenyes si oblides la actual).

En registrar-te acceptes totes aquestes condicions.

Com molt bé han dit als posts anteriors, al registrar-se no es perd l’anonimat, només se m’allibera d’una responsabilitat que jo no puc ni vull assumir.
El fòrum es i serà un paper en blanc perquè els felanitxers hi escriguin el que vulguin amb total llibertat.

Dersu
Administrador del fòrum de Felanitx
dersu
Site Admin

Següent

Torna a: Com Publicar

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant